عکس دیده نشده رضا عطاران در کنار انیشتین

در ادامه عکسی از رضا عطاران مشاهده می کنید.

عکس دیده نشده رضا عطاران در کنار انیشتین
کدخبر : 1151
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

همسر رضا عطاران

اختلاف رضاعطاران با مهران مدیری

 

رضا عطاران متولد 20اردیبهشت ماه 1347 در شهر مشهد است. رضاعطاران در بازیگری، کارگردانی وفیلم نامه نویسی صاحب سبک است.  رضاعطاران دیپلم خود را دررشته اقتصاد گرفته است  و  تحصیلاتش را در دانشکده هنر های زیبای تهران ناقص گذاشت وبه سینما روی آورد.رضا عطاران اولین تجربه  بازیگری اش در تئاتر حسن حامد در دههٔ60 بود.رضا عطاران در سریال ها وسینمایی های مختلفی ایفای نقش کرده است و در سال 1390 برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردان برای «فیلم خوابم می‌آد» شد.


همسر رضا عطاران

عطاران در سال 73 با فریده فرامرزی ازدواج کرد. خانم فرامرزی از بازیگران سینما است و نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن برای فیلم «صندلی خالی» در جشنواره فجر شد. رضا عطاران و همسرش فرزندی ندارند.

رضا عطاران

رضا عطاران سودآورترین بازیگر سینمای ایران

رضا عطاران در سال 92 با بازی در سه فیلم «طبقه هساث» ، «رد کارپت» و «کلاشینکف» که مجموعا به سودآوری 1.6 میلیاردی رسید، لقب سودآورترین بازیگر سینمای ایران را کسب کرد. همچنین در سال 94 با بازی در فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» باعث فروش خوب آن فیلم شد و درصد رضایت بالایی از مخاطبین را به‌ دست آورد.

رضا عطاران

خوانندگی رضا عطاران

جالب است بدانید که رضا عطاران تیتراژ سریال‌های «کوچه اقاقیا» ، «متهم گریخت» ، «سه در چهار» و فیلم‌های سینمایی «ورود آقایان ممنوع» و « خروس جنگی» را خودش خوانده است. یکی دیگر از عرصه‌های هنری که رضا عطاران در آن فعالیت می‌کند، خوانندگی است. البته به طور حرفه‌ای وارد این کار نشده و معمولا تیتراژ سریال‌هایی که خودش ساخته یا در آن بازی می‌کند را با مضمون طنز می‌خواند.

رضا عطاران

گیاهخواری رضا عطاران

او مانند همسرش گیاهخوار است و به سلامتی خود بسیار اهمیت می‌دهد، اما هنوز نتوانسته سیگار را ترک کند و فقط هم سیگار بهمن می‌کشد.

رضا عطاران

پدر شدن رضا عطاران

رضا عطاران و همسرش فرزندی ندارند. خودش می‌گوید قبل از ازدواج در مورد نداشتن فرزند به توافق کامل رسیده‌اند.

رضا عطاران

اختلاف رضاعطاران با مهران مدیری

برایش جالب است که اکثریت می‌گویند با مهران مدیری قهر است، اما فقط به این دلیل در کارهایش بازی نمی‌کند چون سبک کاری مدیری را نمی‌پسندد، اما بسیار علاقه دارد که مهران مدیری در کارهایش بازی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه