برترین هتل های 3 ستاره برای تجربه پاییزی دلپذیر در شهر دبی

برترین هتل های 3 ستاره برای تجربه پاییزی دلپذیر در شهر دبی
کدخبر : 21495
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

هتل های 3 ستاره دبی از بهترین مکان‌های اقامتی جهت اسکان مسافران محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید به شهر دبی سفر کنید حتماً به یک مکان خوب و مطمئن برای اسکان موقت نیاز دارید. با رزرو هتل های ۳ ستاره دبی می‌توانید تجربه یک سفر خوب و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید. شهر دبی از بهترین و بزرگترین شهرها در کشور امارات است که سالانه طیف وسیعی از مسافران از سراسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند. اگر قصد سفر به دبی را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های ۳ ستاره این شهر را به شما معرفی کنیم.

 

 

راو سیتی واک از بهترین هتل های 3 ستاره دبی

هتل راو سیتی واک دبی به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره دبی محسوب می‌شود. این هتل در واقع از محبوب‌ترین هتل‌هایی دبی است که مسافران زیادی آن را به عنوان محل اقامت خویش برمی‌گزینند. اگر بخواهیم به طراحی آن اشاره کنیم، باید بگوییم که در عین طراحی ساده‌ای که دارد بسیار زیبا و چشم نواز است. تیم مدیریتی آن همواره می‌کوشند تا مسافران از رفاه کامل بهره‌مند باشند. از این رو تمامی امکانات رفاهی را فراهم کرده و در اختیار آنان قرار می‌دهند. از جمله امکانات برگزیده که در هتل راو سیتی واک به همه مسافران ارائه می‌شود عبارتند از: رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان و …

یکی از خصوصیات بارزی که بیشتر هتل های 3 ستاره دبی دارند، دسترسی آسان آن‌ها به مراکز مهم شهر است. نزدیکی هتل راو سیتی واک به مراکز مهم شهر و نیز برخورداری آن از امکانات رفاهی‌ عالی، همینطور قیمت بسیار مناسب آن سبب شده از هتل‌هایی باشد که مسافران زیادی برای اقامت به آن روی آورند. همچنین از جمله مکان‌های دیدنی و معروفی که به این هتل نزدیک هستند عبارت از موارد زیر می‌باشند:

برج خلیفه با فاصله حدود 3 کیلومتر، موزه اتحاد با فاصله حدود 5.6 کیلومتر، قاب دبی با فاصله حدود 8.3 کیلومتر، موزه دبی با فاصله حدود 9.8 کیلومتر، مرکز خرید City Walk Mall با فاصله حدود 300 متر، دبی مال با فاصله حدود 2.4 کیلومتر، ساحل لامر با فاصله حدود 4.3 کیلومتر و …

اگرچه تعداد هتل های 3 ستاره دبی زیاد است ولی هتل راو سیتی از شهرت خاصی در میان آن‌ها برخوردار است. با اقامت در این هتل می‌توانید تجربه شیرین و به یاد ماندنی از یک سفر دلچسب برای خود رقم بزنید.

 هتل رز پلازا البشرا از بهترین هتل های 3 ستاره دبی

 

هتل رز پلازا البشرا از بهترین هتل های 3 ستاره دبی

از دیگر هتل های 3 ستاره دبی می‌توان به هتل رز پلازا البشرا اشاره کرد. این هتل نیز دارای امکانات رفاهی بسیاری است. به همین دلیل همه روزه پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا می‌باشد. هتل رز پلازا البشرا یک هتل مجهز است که اتاق‌های 20 متری و 40 متری دارد. شما می‌توانید به انتخاب خود ساکن یکی از این اتاق‌ها شوید. هر اتاق امکانات مشترکی با دیگری دارد؛ با این تفاوت که اتاق‌های بزرگتر طبیعتاً باید تجهیزات بیشتری هم داشته باشند. برای مثال درون اتاق‌های 20 متری فقط یک تخت دو نفره قرار گرفته و در اتاق‌های 40 متری علاوه بر تخت دو نفره، یک تخت یک نفره هم وجود دارد. نکته مثبتی که درباره این هتل وجود دارد این است که به درخواست مسافر، تجهیزاتی می‌توانند به اتاق اضافه شوند. مثلاً اگر تعداد تخت‌ها برایتان کم هستند، می‌توانید درخواست دهید که تخت اضافه بیاورند. از جمله امکاناتی که در این هتل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید عبارت از موارد زیر است:

سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با دارا بودن تمام کانال‌های تلویزیون، تلفن، میز کار، کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کتری برقی، گاو صندوق، بخاری، سشوار، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، تراس، استخر آب‌گرم، استخر در فضای باز، استخر ویژه کودکان، صندلی و چترهای ساحلی، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، اتاق تلویزیون، امکانات جلسه، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری چمدان، خدمات نگهداری از کودک، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، صرافی، دستگاه خودپرداز، خدمات اجاره اتومبیل و پارکینگ.

هتل رز پلازا البشرا نسبت به این مراکز تفریحی و تجاری فاصله کمی دارد: پارک البشرا، پارک طلا و الماس، اسکی دبی و مرکز خرید امارات. همچنین حدود 3.4 کیلومتر با برج‌العرب، 8.6 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر، 13 کیلومتر با معبد سیک گورو نانک دربار و 19 کیلومتر با مسجد جامع فاصله دارد.

  هتل روو داون تاون

 

هتل روو داون تاون یکی از بهترین و مجهزترین هتل های 3 ستاره دبی

هتل روو داون تاون دبی از جمله مشهورترین و بهترین هتل های 3 ستاره دبی محسوب می‌شود. این هتل نیز از هتل‌های بی‌نظیر و مجهز شهر دبی است که همه روزه طیف گسترده‌ای از افراد برای اسکان به آنجا می‌روند. اتاق‌های این هتل مساحتی حدود 26 متر دارند که برای اقامت 4 الی 5 نفر بسیار مناسب هستند. درون این اتاق‌ها امکانات زیر قابل دسترس می‌باشند:

تلویزیون ال‌ای‌دی، مبل تخت‌خواب‌شو، قهوه‌ساز و چای‌ساز، یخچال، کمد لباس، سشوار، حمام اختصاصی، رستوران، تراس، استخر در فضای باز، صندلی و چترهای ساحلی، استخر آب‌گرم، مرکز تناسب اندام، اتاق بازی، وای‌فای رایگان، مبلمان در فضای باز، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، نظافت روزانه، امکانات ویژه معلولین، دستگاه خودپرداز، صرافی، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، فروشگاه و پارکینگ.

هتل روو داون ناون به این مکان‌ها نزدیک است:

دبی مال، شهربازی کیدزانیا، فواره دبی، برج خلیفه، بازار البهار. همچنین حدود 2.1 کیلومتر با مرکز خرید سیتی واک، 7 کیلومتر با مسجد جامع، 11 کیلومتر با برج‌العرب و 17 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر فاصله دارد که پیاده یا با وسایل نقلیه عمومی می‌توان به راحتی به آن‌ها دسترسی داشت.

اگر می‌خواهید در یکی از بهترین هتل های 3 ستاره دبی اقامت کنید، هتل روو داون ناون از جمله این مکان‌هاست. با اقامت در این هتل می‌توانید لحظات شاد و مفرحی را با همراهان خود تجربه کنید. این هتل به دلیل نزدیکی فاصله آن به مکان‌های دیدنی دبی، همچنین در دسترس بودن امکانات عمومی و انواع وسایل نقلیه، همیشه مملوء از مسافرانی با ملیت‌های مختلف است.

  هتل پریمیر این دراگون مارت

  هتل پریمیر این دراگون مارت

هتل پریمیر این دراگون مارت

هتل پریمیر این دراگون مارت (به انگلیسی Premier Inn Dubai Dragon Mart) یکی دیگر از هتل های 3 ستاره دبی است که هر روز مورد استقبال مسافران زیادی قرار می‌گیرد. مساحت اتاق‌های این هتل حدود 24 متر است که گزینه مناسبی برای اسکان خانواده به شمار می‌رود. در هتل پریمیر امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LED، تلفن، یخچال،  چای‌ساز، قهوه‌ساز و حمام اختصاصی قرار دارد که تمامی ساکنان آن می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. همچنین امکاناتی دیگر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران، تراس، مبلمان در فضای باز، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه معلولین، نظافت روزانه، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی و پارکینگ.

از دیگر مکان‌های تفریحی که به هتل پریمیر این دراگون نزدیک هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فاصله این هتل حدود 14.4 کیلومتر با دبی مال،  14.7 کیلومتر با فواره دبی، حدود 14.9 کیلومتر با برج خلیفه، 15.9 کیلومتر با مسجد جامع و 16.6 کیلومتر با مرکز خرید سیتی‌واک است.

اگر می‌خواهید به دبی مسافرت کنید و در یک هتل ارزان و با کیفیت ساکن شوید، هتل های 3 ستاره دبی خصوصاً پریمیر یک هتل عالی و مقرون به صرفه است. با اقامت در آن می‌توانید تجربه یک سفر عالی و دوست داشتنی را برای خود و همراهان‌تان رقم بزنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه