رییسی: دولت به دنبال آن است به واسطه کرونا حتی یک نفر را از دست ندهیم
- شناسه خبر: 8157
- تاریخ و زمان ارسال: 3 ژوئن 2022 ساعت 17:03
- نویسنده: پیشنهاد ویژه

سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در توییتی نوشت: در ابتدای دولت روزانه ۷۰۰ خانواده داغدار میشدند و پاسخ به مردم این بود که کمبود ارز و تحریم مانع واردات واکسن است. شخصاً برای تامین واکسن با کشورها تماس گرفتم و دولت ملزم شد تا واکسیناسیون مسأله اول کشور باشد. دولت به دنبال آن است بواسطه کرونا حتی یک نفر را از دست ندهیم.








