فال روزانه 7 مرداد ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 7 مرداد ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 9509
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز تفکر شما با شخصیت واقعیتان در هماهنگی شگفت آمیزی به سر می برد. از صبح که از خانه خارج می شوید خواهید دید که ذهنتان سعی دارد همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و فعالیتی بیشتر از همیشه دارد. این وضعیت باعث می شود که با اطمینان خاطر و دیدی باز به مسائل نگاه کنید و همین مسئله به داشتن قدرتی فوق العاده در بیان افکار و نظراتتان خواهد انجامید. امروز دلتان می خواهد که عشق و علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید ولی رفتارتان کمی غیر قابل پیش بینی است. تا زمانی که طرف مقابلتان مشکلی نداشته باشد هیچ اشکالی وجود ندارد، اما هرگاه حتی شک کردید که دارید او را با رفتارتان معذب می کنید دست نگه دارید. خبری خوش باعث می شود، سجده شکر به جای آورید. نذرتان را ادا و دل دیگری شاد کنید. بر روی یک عقیده بیش از حد پافشاری می کنید، ارزشش را ندارد. برای شخصی که برایتان بسیار عزیز است، هدیه کوچکی بخرید، تاثیر معجزه آسایی در روابطتان خواهید دید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به فکرها و نظرات دیگران هم گوش کنید. اینکه فقط روی خودتان تمرکز کنید بدین معناست که زیبایی و آگاهی فوق العاده ای که می توانید از طریق گوش کردن به دیگران به دست بیاورید را از دست می دهید. همان طور که انتظار دارید دیگران به شما و نظراتتان احترام بگذارند شما هم باید برای نظرات و عقاید آنها ارزش قائل شوید. خودخواهی شما می تواند راه را به طور کامل به روی مغزتان ببندد و جلوی رشد آن را بگیرد. شما امروز افراد و موقعیت هایی که می توانند برای شما منافعی به همراه داشته باشند را به خود جذب خواهید کرد. سعی کنید از این فرصت حداکثر استفاده را برده و روابط خود را با آنها حفظ کنید. بر سر یک مسئله مالی یا حقوقی یکی از نزدیکانتان بسیار ناراحت و عصبانی شده، سعی کنید او را آرام کنید. قشنگی های دنیا بیش از این حرفهاست. صله ارحام و احوال پرسی از فامیل برای روحیه تان مفید است و به کار و زندگی تان رونق و برکت می دهد.

فال امروز متولدین خرداد

امروز خواهید دید که ذهنتان خیلی بهتر از همیشه عمل می کند و درک خیلی بهتری از هدف خود در زندگی دارید. این می تواند فرصت خوبی برای سر و سامان دادن به اهداف و برنامه هایتان باشد. میلتان نسبت به کمک کردن و مراقبت از دیگران بسیار زیاد شده است و حتی اعتماد به نفستان بسته به این شده است که چقدر به درد اطرافیان خود می خورید و به آنها کمک می کنید. رفتارتان طوری است که انگار همه بچه های شما هستند و به نظرات و توجه شما نیاز دارند. اگر کسی از شما درخواست کمک کرد یا فکر کردید توصیه هایتان به رشد و آگاهی آنها کمک می کنند حتما این کار را بکنید، اما مواظب باشید کارهایتان جنبه دخالت به خود نگیرند. تغییری کوچک در زندگی تان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. وابستگی تان را کم کنید تا رهاتر و شادتر زندگی کنید. چیزی که آسان به دست بیاید آسان هم از دست می رود. بیش از پیش به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به هدفتان راه های جدید را امتحان و بیشتر تلاش کنید.

 فال روزانه متولدین تیر

بسیاری از مردم زندگی خود را بی آنکه برای کارهایشان به طور آگاهانه تصمیم گیری کنند می گذرانند و مانند کسی که در خواب راه برود بی هدف از این سو به آن سو می روند. مواظب باشید شما هم در این دسته قرار نگیرید. امروز برای این که به افکارتان سر و سامانی بدهید و خودتان فرمان زندگیتان را در دست بگیرید روز بسیار خوبی است. اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم گیری کنند یا بی آنکه خودتان متوجه باشید شما را به مسیری که خودشان می خواهند هدایت کنند. امروز شما باید سعی کنید تعادل را بین عقل و احساستان برقرار کنید و به جنبه ی احساسی مسائل نیز توجه داشته باشید. دست و دلبازی خوب است اما اندازه نگه دارید. کاری نکنید که در قبالش از دیگران توقع داشته باشید، چون از کرده تان پشیمان خواهید شد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید، طوری که از هیچ چیز ابایی ندارید و تمام توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ذهن شما باز است و افکارتان با شخصیت واقعی شما در هماهنگی کامل هستند. شما می توانید قدرت خود را در مکالماتی که آگاهی شما از موقعیت موجود را به نمایش می گذارند به وضوح ببینید. همچنین کارآگاه درونتان حسابی فعال شده است و دیگران به هیچ وجه نخواهند توانست چیزی را از شما مخفی نگه دارند و یا اطلاعات غلط به شما بدهند. چشم هایتان را خوب باز کنید و به تمام اتفاقات اطرافتان دقت کنید. امروز دیگران خیلی به احساسات شما اهمیت نمی دهند، پس انتظار بیهوده از کسی نداشته باشید، زیرا تنها نتیجه ای که برای شما می تواند داشته باشد، دلخوری خواهد بود. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند، کمی آرامتر برانید. با این سرعتی که در زندگی پیش می روید ضرر می کنید. از عقل خود پیروی کنید، احساسات کارتان را خراب می کند. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. باید تلاشتان را بیشتر کنید. به خودتان ایمان داشته باشید، شما از پسش بر می آیید.

 فال امروز متولدین شهریور

هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی اشتباه کنید. اگر اشتباهی کرده اید با جسارت تمام به آن اعتراف کنید و اجازه ندهید غرورتان مانع شما بشود. اگر همیشه بخواهید طوری رفتار کنید که انگار حق با شماست و هیچ خطایی نکرده اید (حتی وقت هایی که قلبا می دانید حق با شما نیست)، دیگران از ارتباط داشتن با شما خسته خواهند شد! سعی کنید امروز به اشتباهات خود اعتراف کنید تا ببینید در پایان روز چه آرامش خاطری خواهید داشت. اگر برنامه رمانتیکی برای امروزتان چیده بودید، ممکن است اتفاقات غیر مترقبه مانع آن بشوند. خودتان را عصبانی نکنید؛ همه کارهایتان را انجام بدهید و با جریان پیش بروید. اگر به هیچ عنوان به برنامه تان نرسیدید آن را برای روز بهتری بگذارید. کاری را انجام داده اید و حالا پشیمان شده اید و مدام با خود می گویید کاش کمی صبر می کردم و یا طور دیگری آن را به سرانجام می رساندم. شما باید قبل از دست زدن به این کار پیرامون نتایج آن خوب فکر می کردید، حالا پشیمانی سودی ندارد و شما را از جلو رفتن باز می دارد.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز بهتر است بیش از اندازه انتقاد نکنید و دیگران و کارهایشان را زیر سوال نبرید. اگر در بیان افکار و نظراتتان دقت کافی را نداشته باشید ممکن است با حرف هایتان دیگران را آزرده و از خود برانید. بهتر است امروز زیاد در صحبت کردن عجله نکنید و قبل از گفتن هر حرفی آن را چند بار در دهانتان بچرخانید، اصلا چرا به جای حرف زدن سعی نمی کنید امروز بیشتر شنونده باشید؟ همچنین امروز زمان خیلی خوبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم نخواهد بود و یا حداقل برای این کار باید احتیاط و دقتی چند برابر بیشتر از سایر مواقع به خرج دهید. امروز به نفعتان است کمی سرعتتان را کم کرده و به جای حرکت کردن اوضاع را زیر نظر بگیرید. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما از نظر فکری کمی تنبل و بی حوصله شده اید و ذهنتان به خوبی همیشه کار نمی کند. شما اصلا از این اوضاع خوشتان نمی آید، اما باید آن را به عنوان نشانه ی اینکه به کمی استراحت نیاز دارید و باید کمتر به خودتان فشار وارد کنید بپذیرید. امروز سعی کنید زیاد حرف نزنید و بیشتر شنونده باشید، این کار از لحاظ فکری هم به نفعتان است و از خستگی بیشتر ذهنتان جلوگیری خواهد کرد. اگر نگران آینده ی رابطه ی عاطفی خود هستید یادتان باشد که برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید و از انتخابی که کرده اید اطمینان کامل پیدا کنید باید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان و اعضای خانواده حضور پیدا کنید. وقتی به کسی خالصانه کمک می کنید خودتان بیشتر شاد می شوید. مشکل دیگری را برطرف کنید اگر او قدر ندانست اشکالی ندارد او که باید می داند. در مورد مسائل عاطفی تان از محبت یا علاقه یک طرفه دوری کنید. حرفتان را شفاف و صریح به طرف مقابلتان بگویید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز درس مهمی برای شما دارد و آن هم این است که احساسات از قدرت فوق العاده ای برخوردار هستند که باید متوجهش باشید و به آن احترام بگذارید. احساسات خود را دست کم نگیرید و نسبت به آنها بی تفاوت نباشید، برعکس، با تمام وجود آنها را در آغوش گرفته و به آنها احترام بگذارید. وقتی توجه کافی را به احساس خود داشته باشید در کمال تعجب خواهید دید که مغزتان هم بهتر کار می کند و تصمیمات و کارهایتان منطقی تر و آگاهانه تر می شوند. امروز روزی فوق العاده برای خندیدن و عشق ورزیدن است. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند و هر بحث و دعوایی را پیش از آن که بالا بگیرد رها کنید. برای گرفتن یک تصمیم مهم باید سطح انرژی تان را بالا ببرید، با خودتان تکرار کنید من می توانم. برای گرفتن مجوز فرصت تازه برای برقراری یک رابطه بدست خواهید آورد، این فرصت را از دست ندهید. سن فقط یک عدد است شیطنت های جوانی را تجربه کنید.

فال روز متولدین دی

امروز ممکن است بعضی از اطرافیانتان شما را به خاطر رفتارهایتان سرزنش کنند. شاید رفتار تند و تهاجمی شما آنها را ناراحت کرده باشد و پوستشان آنقدر کلفت نباشد که بتوانند با حرف ها و کارهای شما کنار بیایند. شاید شما خودتان متوجه این موضوع نباشید که رفتار تهاجمی شما چقدر اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار می دهد. هیچ جنگی در کار نیست، کمی آرام بگیرید و به اوضاع از دید اطرافیانتان بنگرید. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدیدی آشنا شوید که می توانند تغییراتی بزرگ در زندگیتان ایجاد کنند. برای گرفتن مجوز برای انجام کاری همچنان باید منتظر بمانید، برای کاری که کنترلش از دستتان خارج است حرص و جوش بیخودی نخوردید. یک ملاقات غیر منتظره خواهید داشت. خوبی های شما زبانزد همگان است، هر کسی که شما را می شناسد به خوبی از شما یاد می کند، بخشنده بمانید.

 فال متولدین بهمن

امروز ذهن شما دارد نسبتا خوب کار می کند و شما به این واقعیت پی خواهد برد که توانایی خاصی در مهار انرژی نهفته ای که در حال حاضر در زندگیتان جریان دارد در اختیار دارید. ذهن و قلبتان دارند در هماهنگی با هم کار می کنند و می توانید تعادل بهتری بین این دو جنبه ی وجودتان برقرار کنید. امروز بعدازظهر اگر توانستید کمی زودتر به خانه بروید، لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق العاده به شما خواهد داد. اگر کسی را دوست دارید شاید وقت آن رسیده که یک قدم دیگر به سوی ازدواج پیش رفته و او را به پدر و مادرتان معرفی کنید و نظر آنها را هم در مورد انتخابتان جویا شوید. برای انجام یک پروژه نیاز به یافتن یک شریک مطمئن دارید، دست به این کار نزنید یا فردی را با مطالعه زیاد انتخاب کنید. برای انجام یک معامله بهتر است کمی دست نگه دارید. شنیدن خبری محاسباتتان را تغییر می دهد، نگران نباشید این خبر خوب و به نفع شماست.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما ذهن بازتری نسبت به افکار و ایده های جدید دارید و می توانید آنها را راحت تر از همیشه بپذیرید. به حرف های دیگران گوش کنید و یادتان باشد که هر کسی می تواند درس تازه ای برای شما داشته باشد و در هر موقعیتی درسی نهفته است. این را هم به خاطر بسپارید که مغزتان هم درست مثل سایر اعضای بدنتان به تمرین و ورزش نیاز دارد و برای اینکه خوب کار کند باید روزانه آن را به تحرک واداشته و به چالش بکشید. امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. شما نسبت به شخصی مهربان، دلسوز و گاهی یکدنده هستید، کمی آسان تر بگریرید تا روزگار خودتان هم آرام تر بگذرد. به امور مالی تان توجه بیشتری داشته باشید. در مورد مسئله ای کاری حواستان باشد که ناخواسته حقی را ناحق نکنید. پاسخ یک تماس تلفنی را ندهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه