وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن | شرایط ویژه برای دریافت وام فوری و آسان

پرداخت انواع وام‌های خرد از چند ماه گذشته آغاز شد و بسیاری از بانک‌ها در ماه‌های گذشته به مشتریان خود وام خرد می‌دهند. در این میان یکی از وام‌های پرداختی وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین است. شرایط پرداخت این وام چیست؟

وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن | شرایط ویژه برای دریافت وام فوری و آسان
کدخبر : 9401
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

بانک ایران زمین از سال گذشته وام ۱۰۰ میلیون تومانی را به مشتریان خود پرداخت می‌کند. تسهیلاتی که پرداخت آن از دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در این طرح که نا‌م آن طرح تسهیلاتی انتخاب است، مشتریان می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این بانک وام بگیرند.

نکته قابل توجه درباره این وام ۱۰۰ میلیون تومانی این است که مشتریان بر اساس نیاز خود می‌توانند مبلغ و درصد سود سالانه را مشخص کنند. مبلغ این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است و بسته به مدت بازپرداخت، سود وام بین ۱۰ تا ۱۸ درصد است.

به عبارت دیگر، مبلغ سود و مدت بازپرداخت این وام توسط خود مشتریان انتخاب می‌شود. اگر متقاضی وام بخواهد این وام را در مدت زمان طولانی‌تری پرداخت کند،‌ باید سود بیشتری به بانک بدهد و اگر مدت‌زمان پرداخت وام کوتاه‌تر باشد، سود کمتری به آن تعلق می‌گیرد.

آنگونه که پیش از این اعلام شده مدت زمان بازپرداخت این وام بانکی ۲۴ ماهه است و فرد متقاضی دریافت این نوع تسهیلات نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

در صورتی که فردی واجد شرایط شناخته شود و حداکثر مبلغ وام یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را با سود ۱۸ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی تقریبا ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان خواهد بود. اما کل سود این مبلغ وام با شرایط ذکر شده ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان است.

علاوه بر وام ۱۰۰ میلیون تومانی، بانک ایران زمین وام خرید کالا هم پرداخت می‌کند. متقاضیان تسهیلات کالا می‌توانند با داشتن مدارک لازم به شعب مراجعه کنند و پس از بررسی مدارک توسط شعبه، در صورت تایید از این تسهیلات استفاده کنند.

وام فوری

کسانی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک سپه هستند، می‌توانند از بانک صادرات در قالب طرح «همیاران سپهر» وام دریافت کنند. این وام ۵۰ میلیون تومانی به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات باید وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالا را در فروشگاه‌های اسنوا خرج کنند. این وام به افرادی پرداخت می‌شود که دارای ضامن رسمی باشند و هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، میزان سود و زمان بازپرداخت آن، هر قسط یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۶۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان خواهد بود.

بانک صادرات ایران به طور رسمی از تاریخ پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۳۱ فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای کوچک و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی از اهداف اولیه این بانک اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه