وام بانکی | وام بدون ضامن | وام با سود کم

دریافت راحت و آسان وام بانکی | بهترین وام بانکی برای شما کدام است؟

دریافت وام، بهترین راهکار برای کنترل بحران‌های اقتصادی است و فاصله ما تا اهدافمان را کوتاه می‌کند. وام انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط هر فرد می‌تواند به او تعلق بگیرد.

دریافت راحت و آسان وام بانکی | بهترین وام بانکی برای شما کدام است؟
کدخبر : 9350
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​ وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

وام بانکی

هرکدام از ما در هر مرحله‌ای از گذران زندگی برای رفع نیازهایمان به بودجه‌ای مشخص نیاز داریم. اما گاهی توانایی تأمین کامل این بودجه را نداریم و لازم است که با توجه به مبلغ مورد نیازمان متقاضی هریک از انواع وام شویم.

وام ازدواج از کم‌سودترین انواع وام در ایران

وام ازدواج از تسهیلات پرطرفدار بانکی است و کمک‌هزینه بسیاری از جوانان برای تأمین مخارج در شروع زندگی محسوب می‌شود. این وام با سود ۴ درصد ارائه می‌شود و مبلغ آن بستگی به سن عروس و داماد دارد. حداکثر مبلغ این وام نفری ۱۵۰ میلیون تومان است که به داماد زیر ۲۵ سال و عروس کمتر از ۲۳ سال تعلق می‌گیرد. برای عروس و دامادهای بزرگ‌تر از این سن، مبلغ وام نفری ۱۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

وام مسکن، کمک‌هزینه‌ای برای خانه‌دار شدن

بسیاری از بانک‌های کشور مبلغ مشخصی را به‌عنوان وام مسکن پرداخت می‌کنند و شرایط دریافت از هر بانک می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. البته ناگفته نماند که بانک مسکن، پیشرو در پرداخت تسهیلات خرید مسکن است و طرح‌های متنوعی برای ارائه این وام دارد. وام مسکن جوانان، خانه اولی‌ها، وام با سند و… از تسهیلات متنوع خرید مسکن است که هرکدام شرایط خاصی دارد. سن متقاضی، استان مورد نظر و… در مقدار مبلغ وام مؤثر خواهد بود.

وام جعاله، مخصوص بازسازی خانه‌های قدیمی

صاحبان خانه‌های قدیمی می‌توانند برای بازسازی منزل خود از وام جعاله تعمیر مسکن استفاده کنند. برای دریافت این وام باید به بانک مسکن مراجعه کنید. البته بانک‌های دیگر هم وام جعاله تعمیر مسکن را ارائه می‌دهند، اما بانک مسکن تمرکز بیشتری روی این طرح دارد. شرایط و مبلغ این وام می‌تواند بسته به نوع بانک و شرایط خانه متفاوت باشد.

وام خرید خودروهای نو و تعویض فرسوده‌ها

وام خرید خودرو یکی دیگر از انواع وام است که بسیاری از بانک‌های کشور آن را ارائه می‌دهند. این وام برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند، کمک‌هزینه کارآمدی خواهد بود. البته فراموش نکنید که وام خرید خودرو مخصوص محصولات داخلی است. سقف مبلغ این وام به نوع خودرو و بانک مورد نظر بستگی دارد و معمولاً با سود ۱۸ درصد ارائه می‌شود.

نوعی دیگر از وام خرید خودرو وجود دارد که به صاحبان اتومبیل‌های فرسوده تعلق می‌گیرد. این طرح به‌منظور حذف خودروهای فرسوده از خیابان‌های شهر و کاهش آلودگی هوا اجرا می‌شود. وام خودروهای فرسوده سود بسیار کمی در حدود ۴ درصد دارد و مبلغ آن وابسته به شرایط خودرو و متقاضی است.

دریافت وام خرید کالا

تسهیلات خرید کالا یکی از پرمتقاضی‌ترین انواع وام در سال‌های اخیر است و با شرایطی متنوع ارائه می‌شود. بسیاری از بانک‌های کشور و همین‌طور سامانه‌های مالی، با شرایط مختلفی وام خرید کالا را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. وام خرید کالا برای خرید انواع محصولات کاربرد دارد و تنوع این محصولات به نوع وام و فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک یا سامانه پرداخت‌کننده بستگی دارد. لوازم خانگی از کالاهای اصلی قابل خرید با این وام‌های بانکی است

وام مضاربه برای فعالان اقتصادی

وام مضاربه یکی دیگر از انواع وام بانکی است که با شرایطی مشخص به صاحبان سرمایه و فعالان اقتصادی تعلق می‌گیرد. بنابراین متقاضی وام مضاربه باید پروانه کسب و دیگر مدارک اثبات‌کننده فعالیت اقتصادی خود را ارائه دهند. دیگر مدارک لازم برای دریافت این وام، به بانک مورد نظر بستگی دارد. وام مضاربه در واقع یک نوع قرارداد است که بین بانک و فعال اقتصادی بسته می‌شود. مبلغ این وام باید در یک نوبت یا به صورت دوره‌ای در بازه‌های زمانی تعیین‌شده به حساب وام‌گیرنده واریز شود.

سایر وام‌های بانکی

بانک‌های کشور اصلی‌ترین منابع ارائه انواع هستند و می‌توانند کمک‌هزینه مفیدی باشند. تسهیلات مختلف بانکی شامل وام مسکن، وام ازدواج، وام خودرو، وام خرید کالا، وام بانوان، وام قرض‌الحسنه، وام جعاله و… است. بانک‌های مختلفی همچون مسکن، رفاه، ملت، ملی، صادرات و… آن‌ها را ارائه می‌دهند.

در هر شرایطی از زندگی می‌‌توانید روی وام‌های مختلف به‌عنوان کمک‌هزینه حساب کنید. فقط باید بتوانید شرایط خودتان را بسنجید و بهترین را انتخاب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه