وام بانکی | وام بدون ضامن | وام با سود کم

وام بانکی آسان و ویژه بانک ملت | دریافت وام 200 میلیون تومانی فوری

بانک ملت به تازگی طرح تسهیلاتی شاپ کارت (خرید کالا و خدمات از شرکت های طرف قرارداد) را به شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است.

وام بانکی آسان و ویژه بانک ملت | دریافت وام 200 میلیون تومانی فوری
کدخبر : 8861
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​ وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

وام بانکی

شاپ کارت بانک ملت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان جهت خرید لوازم خانگی با نرخ ترجیحی ۱۱ الی ۱۶ درصد و بدون نیاز به معدل حساب از خرداد ماه در شعب این بانک در سراسر کشور پرداخت می شود.

شاپ کارت ملت , نوعی کارت اعتباری است که متقاضیان با استفاده از آن نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از فروشندگان کالا و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام نموده و وجه آن را به صورت اقساطی باز پرداخت می نمایند.

اسامی شرکای تجاری طرح شاپ کارت به تفکیک هر استان و گروه صنفی و سایر اطلاعات مورد نیاز در پورتال اینترنتی بانک به نشانی www.mellatshop.bankmellat.ir  در دسترس می باشد.

دریافت وام در قالب کارت اعتباری شاپ کارت بدون نیاز به ایجاد معدل حساب و بدون مبلغ مسدودی است.

سقف فردی وام شاپ کارت ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

نرخ سود شاپ کارت به صورت ترجیحی :

در صورت بازپرداخت ۱۲ ماهه نرخ سود ۱۱ درصد است

در صورت بازپرداخت ۲۴ ماهه نرخ سود ۱۴ درصد است.

در صورت باز پرداخت ۳۶ ماهه نرخ سود ۱۶ درصد است.

شاپ کارت بانک ملت

مشتریان می توانند جهت دریافت شاپ کارت هم به صورت حضوری در شعب بانک و هم به صورت غیر حضوری از طریق سامانه فرابانک ملت اقدام کنند.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات معوق در شبکه بانکی باشند.

وام بانکی

محمد آیینی توضیحاتی در مورد تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده ارائه کرد و گفت: تسهیلات ویژه نوسازی بافت‌های فرسوده مانند تسهیلات نهضت ملی مسکن ۲۰ساله تقسیط می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران درخصوص تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: تسهیلات ویژه نوسازی بافت‌های فرسوده مانند تسهیلات نهضت ملی مسکن ۲۰ساله تقسیط می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به تسهیلات مالی در نظر گرفته شده برای نوسازی بافت‌های فرسوده توضیح داد: برای اسکان موقت ساکنان، وام ودیعه مسکن دراختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. همچنین برای نوسازی بافت‌های فرسوده از دو منبع مختلف، تسهیلات پرداخت می‌شود؛ تسهیلات ویژه بافت‌های فرسوده که ۱۵۰میلیون تومان آن با سود صفر درصد است. مبلغ این نوع تسهیلات در تهران ۴۵۰میلیون تومان، در کلانشهرها مانند شیراز ۴۰۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۳۵۰میلیون تومان است و تاکنون بیش از ۲۳هزار واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

وی افزود: همچنین متقاضیان می‌توانند از تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن استفاده کنند که مبلغ آن در تهران ۴۵۰میلیون تومان، در کلانشهرها ۴۰۰میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۳۰۰میلیون تومان است و مردم می‌توانند با توجه به شرایط‌شان از بین دو نوع تسهیلات مذکور انتخاب کنند. قبلاً تقسیط وام نوسازی مسکن ۱۲ساله بود اما با پیگیری‌های وزارت راه‌وشهرسازی تقسیط هر دو وام ۲۰ساله می‌شود.

وی گفت: رویکرد دولت سیزدهم بر این است تا سرعت نوسازی را با همکاری شهرداری‌ها، همراهی مردم و یاری انبوه‌سازان و سازندگان شتاب ببخشد و برای این منظور بسته تشویقی جامعی در دست تدوین است که البته بخشی از آن اکنون اجرایی می‌شود.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار افزود: شهرداری‌ها باید از مالکان و سازندگان حمایت کنند و تخفیفات حداکثری برای صدور مجوزها در نظر بگیرند. براساس قانون، شهرداری‌ها موظفند تخفیف ۵۰درصدی برای متقاضیان بافت‌های فرسوده لحاظ کنند که تا ۱۰۰درصد هم می‌تواند انجام شود و دولت ما‌به‌التفاوت آن را جبران می‌کند. کاهش زمان صدور پروانه، موضوع مهم دیگری است که باید مورد توجه شهرداری‌ها قرار گیرد و زمان صدور پروانه را به یک ماه کاهش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه