سورپرایز ویژه برای استقلالی ها

با توجه به تکمیل ظرفیت نفرات فهرست استقلال، آن‌ها برای انجام خریدهای جدید نیازمند فروش چند بازیکن فعلی خود هستند.

سورپرایز ویژه برای استقلالی ها
کدخبر : 9177
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پیمان بابایی آخرین خرید تابستانی استقلال بود که نامش به فهرست نفرات بزرگسالان آبی‌ها اضافه شد. وینگر-مهاجم فصل گذشته تراکتور که گویا قرار است در جمع شاگردان سا پینتو در پست وینگر به کار گرفته شود و بلافاصله بعد از امضای قرارداد به تمرینات استقلال اضافه شد. آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سجاد شهباززاده، محمدحسین زواری، امید حامدی‌فر، رضا میرزایی و سیدمحمد حسینی را در کنار پیمان بابایی به‌خدمت گرفته‌اند که شهباززاده، میرزایی و حسینی سهمیه بزرگسال استقلال به‌شمار می‌روند و حضور این نفرات باعث شده تا فهرست بازیکنان بزرگسالان استقلال به ۱۸ نفر برسد.

محمدحسین مرادمند و عارف غلامی ۲ مدافع فصل گذشته استقلال در آستانه تمدید قرارداد خود با آبی‌ها قرار دارند و در صورت قطعیت‌یافتن تمدید قرارداد این ۲ بازیکن، فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال تکمیل خواهد شد و مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان جدید، نیازمند اعمال تغییرات در لیست خود و فروش برخی بازیکنان دیگر تیم‌شان هستند.

مدیران استقلال براساس خواسته‌های «سا پینتو» فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را پیش می‌برند. محمد محبی و کاوه رضایی دو هدف فعلی آبی‌پوشان در بازار تابستانه هستند و توافقات برای انتقال قرضی محبی و قطعی رضایی به جمع بازیکنان استقلال در شرف انجام است و جذب این دو بازیکن از سوی استقلالی‌ها دور از انتظار نیست.

صالح حردانی تنها مدافع راست تخصصی استقلال برای فصل جدید است و مقرر شده تا سا پینتو یک گزینه داخلی برای حضور در پست دفاع راست را به مدیران باشگاه ارائه کند. همچنین سرمربی پرتغالی استقلال در حال ارزیابی بازیکنان خارجی موجود در بازار نقل‌وانتقالاتی است، چرا که سا پینتو قصد دارد یک هافبک بازی‌ساز خارجی را هم به فهرست تیمش اضافه کند تا استقلالی‌ها ۴ خرید دیگر را در پیش‌روی خود داشته باشند.

آبی‌پوشان پایتخت برای قرار دادن ۴ بازیکن جدید خود در فهرست تیم، نیازمند تغییر و تحولات اساسی در فهرست‌شان هستند و احتمال جدایی چند بازیکن از استقلال وجود دارد.

امین قاسمی‌نژاد خرید پرسروصدای استقلال در ابتدای لیگ بیستم، نیم‌فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در گل‌گهر گذراند اما این روزها در تمرینات استقلال حضور دارد و منتظر اعلام نظر سا پینتو درباره ادامه همکاری‌اش با آبی‌پوشان پایتخت است. شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره ادامه همکاری قاسمی‌نژاد با استقلال به گوش می‌رسد اما هنوز این مهاجم باتجربه تصمیم نهایی خود را نگرفته و منتظر نظر سرمربی پرتغالی تیمش است.

سعید مهری هافبک دفاعی استقلال که به تازگی قراردادش را تمدید کرد، یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی خروج از جمع آبی‌پوشان است. مهری با توجه به ترافیک خط هافبک استقلال فرصت بازی کمی در جمع آبی‌ها پیدا کرده و در حال حاضر تیم‌هایی چون مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به دنبال جذب او هستند.

مهدی تیکدری‌نژاد یکی از گزینه‌های تقویت سمت راست خط دفاعی آبی‌ها به‌شمار می‌رود و براساس شایعات، مدیران استقلال به دنبال جذب مدافع گل‌گهر و معاوضه او با سعید مهری هستند که درباره این انتقال باید منتظر روزهای آینده و تصمیم نهایی سرمربی پرتغالی استقلال ماند.

آرش رضاوند هم در اولین جلسه تمرینی استقلال با لباس شخصی حاضر شد و دقایقی با سا پینتو صحبت کرد. رضاوند که نیم‌فصل خوبی را در فولاد به صورت قرضی گذراند، به دنبال انتقال قطعی خود به این تیم است و علاقه‌مند به آن بوده تا زیرنظر جواد نکونام کار خود را پیش ببرد اما مدیران استقلال فعلاً چراغ سبزی برای جدایی رضاوند نشان نداده و رضایت‌نامه او صادر نشده است.

علیرضا کوشکی و مجتبی نجاریان دو بازیکن فولاد، گزینه‌های احتمالی هستند که نام‌شان در روزهای گذشته برای معاوضه با آرش رضاوند به میان آمده اما مذاکرات قطعی درباره انتقال رضاوند به فولاد و یا معاوضه او تاکنون انجام نشده تا هافبک آبی‌ها سرنوشتی نامعلوم برای لیگ بیست‌ودوم داشته باشد.

سینا خادم‌پور هم که در نفت مسجدسلیمان فصل گذشته حضور داشت، یکی دیگر از بازیکنان فهرست بزرگسال استقلال است. او که در آکادمی آبی‌ها پرورش یافته، هیچگاه نتوانسته جایگاه ثابتی را برای خود در تیم بزرگسالان به‌دست آورد و این احتمال وجود دارد که برای کسب تجربه بیشتر، به صورت قطعی از استقلال در بازار تابستانه جدا شده و یکی از سهمیه‌های بزرگسال تیمش را برای لیگ بیست‌ودوم خالی کند.

امیرحسین حسین‌زاده پدیده جوان آبی‌ها در رادار باشگاه شالروای بلژیک قرار گرفته و مذاکراتی میان او و باشگاه بلژیکی انجام شده است. حسین‌زاده برای جدایی از استقلال، بند صدور رضایت‌نامه در ازای پرداخت ۲۵۰ هزار دلار را در قراردادش دارد که هنوز این بند از سوی مدیران باشگاه شالروا پرداخت نشده و حسین‌زاده در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند.

حسین‌زاده ۲۱ ساله جزو سهمیه‌های زیر ۲۳ سال استقلال به‌شمار می‌رود و در صورت جدایی او، استقلال می تواند یک بازیکن زیر ۲۳ سال جذب کند و جدایی این وینگر جوان، تاثیری بر فهرست بزرگسالان آبی‌پوشان پایتخت نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه