بازیگرانی که در سال 99 ازدواج کردند + عکس ها

برخی از بازیگران ایرانی در سال 99 ازدواج کردند.

بازیگرانی که در سال 99 ازدواج کردند + عکس ها
کدخبر : 1492
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بابک صحرایی و گلناز عباسی

بابک صحرایی ترانه سرا و روزنامه نگار مشهور کشورمان در 23 مرداد 1399 خبر از ازدواج خود با گلناز عباسی داد. گلناز عباسی بازیگر سریال های مهران مدیری ، سابقه بازی در سریال ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه و چند فیلم و سریال دیگر را دارد.

بابک صحرایی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1380 آغاز کرده و در دو دهه اخیر یکی از بهترین و مطرح ترین ترانه سرا های کشور می باشد که آثار ماندگاری را خلق کرده است.

گلناز عباسی و بابک صحرایی

عمار تفتی و همسرش

عمار تفتی بازیگر سینما و تلویزیون در مرداد سال 99 و روز عید قربان با انتشار تصاویری از عروسی ساده و متفاوت خود، خبر ازدواجش را علنی کرد. در تصاویر منتشر شده از ازدواج این هنرمند، لباس خاص عروس خانم برای بسیاری از مردم تعجب برانگیز بود. 

 

عمار تفتی و همسرش

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

عاطفه رضوی در 29 آبان سال 99 با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را تبریک گفت. مهدی پاکدل برادر همسر عاطفه رضوی است.

مهدی پاکدل با گذشت چند سال از جدایی خود از بهنوش طباطبایی، تصمیم به ازدواج با رعنا آزادی ور گرفت. مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور هر دو از بازیگران مطرح کشورمان هستند که در فیلم های متعددی حضور داشته و در فیلم «چهارراه استانبول» و «محمد رسول الله» با یکدیگر همکار بودند که در نهایت این آشنایی ها منجر به ازدواج شد.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

نگین معتضدی و امین امانی

نگین معتضدی در بیستم آذرماه سال 99 با انتشار عکسی خبر ازدواجش با امین امانی را به صورت رسمی اعلام کرد. این هنرمند برای اولین بارد در فیلم سینمایی «ول وله» به کارگردانی امین امانی نقش آفرینی کرده بود.

امین امانی تهیه کننده و کارگردان کشورمان از سال 82 وارد دنیای کارگردانی شد و اولین تجربه تهیه کنندگی او در سال 88 با سریال مزرعه بی بی گندم بود.

نگین معتضدی و امین امانی

محسن کریمی و نگار جوکار

نگار جوکار بازیگری که با سریال ستایش 3 به شهرت رسید با انتشار متن زیر در اینستاگرامش خبر ازدواج خود را محسن کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال در مرداد ماه 1399ازدواج کرد.

این بازیگر جوکار با فیلم سینمایی غیر مجاز وارد سینما شده و در سریال های در جستجوی آرامش و ستایش 3 در کنار بازیگران سرشناس عرصه هنر نقش آفرینی کرد.

نگار جوکار برای علنی کردن خبر ازدواجش در اینستاگرام خود نوشت:

تو قشنگ ترین قسمت داستانِ زندگی منی، بهترین اتفاق زندگیم امیدوارم تا ابد در کنار هم اینطوری از ته دل بخندیم تولدت مبارکمون باشه”

محسن کریمی و نگار جوکار

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه