وام فوری | وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | دریافت وام فوری با سهام عدالت از بانک ملی

از مدتی قبل قرار شد مردم بتوانند با استفاده از سهام عدالت خود وام بگیرند. اما هم مبلغ وام سهام عدالت اندک است و هم این وام در قالب کارت اعتباری است که استفاده از آن شرایط خاص خود را دارد.

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | دریافت وام فوری با سهام عدالت از بانک ملی
کدخبر : 9142
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

برخی از بانک‌ها از جمله بانک ملی به دارندگان سهام عدالت وام می‌دهند. مبلغ وام سهام عدالت بانک ملی مانند دیگر بانک‌ها، ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت است.

اکنون ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود ۲۶ میلیون تومان و ارزش سهام عدالت ۵۲۳ هزار تومانی ۱۴ میلیون تومان است. با این حساب مبلغ وام سهام عدالت بانک ملی برای گروه اول، حدود ۱۴ میلیون و برای گروه دوم حدود ۷ میلیون تومان است.

همه دارندگان سهام عدالت می‌توانند این وام را دریافت کنند. چه آنها که روش مستقیم را برای فروش سهام خود انتخاب کرده‌اند و چه آنها که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

اولین شرط دریافت این وام، داشتن حساب در بانک ملی است. پس از آن متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های بانک درخواست وام خود را ثبت‌ کنند.

دومین شرط این است که متقاضی باید کارت ملی هوشمند داشته باشد.

ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت یکی دیگر از شروط مهم است.

همچنین تنها افرای می‌توانند وام سهام عدالت بانک ملی را دریافت کنند که هیچ سهمی از سبد سهام عدالت خود را نفروخته باشند. اگر مشمولان حتی یک سهم از پرتفوی خود را فروخته باشند، نمی‌توانند وام را دریاف کنند.

افرادی که سهام عدالت آنها توقیف شده هم امکان دریافت وام را ندارند.

مبلع وام سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت یک میلیونی تا سقف ۱۴ میلیون تومان و برای دارندگان سهام ۵۲۳ هزار تومانی تا سقف ۷ میلیون تومان است.

این وام در اقساط ۳۶ ماهه و با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. البته بانک در شرایط دریافت این وام، عنوان کرده که اگر متقاضی ظرف ۳۶ روز پس از دریافت وام، آن را کامل بازگرداند هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

اما نکته مهمی که درباره وام سهام عدالت بانک ملی وجود دارد این است که  این وام در قالب نقدی نیست و در قالب کارت اعتباری است. اما نه کارت اعتباری فیزیکی. بلکه در قالب نشان بانک است و فقط برای خرید از فروشگاه‌هایی استفاده می‌شود که با این بانک طرف قرارداد باشند.

وام فوری

متقاضیان دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک تجارت، از طریق طرح «نیکان» این مبلغ تسهیلات را درخواست کنند.این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و تنها ۴ درصد کارمزد گرفته می‌شود.

وام ۵۰ میلیونی تومانی طرح نیکان به افرادی پرداخت می‌شود که ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک تجارت، میانگین حساب سه تا ۱۲ ماهه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه و مبلغ کارمزد آن ۴ درصد اعلام شده است. افرادی که از این طرح بانک تجارت استفاده می‌کنند، باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. امکان واریز و برداشت از حساب را در طول مدت سپرده گذاری وجود دارد. ضمنا انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک امکان پذیر است.

با توجه به میزان وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان است. کل سود این وام ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه