وام زنان خانه دار | وام برای زنان

سورپرایز ۲۵ میلیون تومانی دولت برای بانوان | شرایط فوق العاده دریافت وام زنان خانه دار

وام بانوان یکی از طرح‌های بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان می‌باشد. بانوان می‌توانند از بانک‌ سینا، وام فوری دریافت نمایند.

سورپرایز ۲۵ میلیون تومانی دولت برای بانوان | شرایط فوق العاده دریافت وام زنان خانه دار
کدخبر : 9077
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام زنان خانه دار نوعی از وام بانکی است که برای زنان خانه دار در نظر گرفته شده است.  بعضی از بانک‌های کشور، تسهیلاتی با عنوان وام زنان خانه دار را ارائه می‌کنند. شرایط دریافت وام زنان خانه‌دار، به بانکی که انتخاب می‌کنند بستگی دارد و شرایط هر بانک می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. زن هایی که برای دریافت وام زنان خانه دار به بانک ها مراجعه می کنند، برخی از آنها از قشری می باشند که مدیریت خانواده را به عهده گرفته اند. 

وام زنان خانه دار

بانک سینا برای پرداخت وام فوری به بانوان دو طرح زیر را در نظر گرفته است:

طرح یاس وام بانوان

طرح آذین وام بانوان

هر کدام از این طرح‌ها شرایط خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 شرایط دریافت وام فوری بانوان در طرح یاس بانک سینا

پرداخت این وام به بانوان به صورت کارت اعتباری خرید کالا می‌باشد. خانم‌ها می‌توانند با دریافت این وام ظرف مدت یک ماه از فروشگاه‌های مجاز خرید نمایند. جزئیات وام ۲۰ میلیونی بانوان بانک سینا در جدول زیر آمده است:

 

مبلغ وام حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال

مدت بازپرداخت وام بانوان ۳۶ ماه

سود وام ۱۸ درصد

ضامن یک ضامن رسمی با گواهی کسر از حقوق

شرایط دریافت وام فوری بانوان در طرح آذین بانک سینا

دریافت وام فوری بانوان در طرح آذین بانک سینا نیاز به سپرده‌گذاری در این بانک دارد و بانوان می‌توانند به پشتوانه سپرده خود تا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان وام فوری دریافت نمایند. جزئیات وام ۲۵۰ میلیون تومانی بانک سینا در زیر آمده است:

مبلغ وام ۸۰ درصد سپرده حداکثر ۲۵۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت وام بانوان ۳۶ ماه

سود وام ۵ درصد

شرایط سپرده‌گذاری نیاز به سپرده‌گذاری دارد به مبلغ سپرده ۶ درصد سود تعلق می‌گیرد

ضامن به ضمانت سپرده

نکته: مبلغ اقساط وام بانوان بانک سینا و هر وام دیگری را می‌توانید در قسمت محاسبه سود و اقساط وام برنامه ساد۲۴ حساب کنید.

وام زنان خانه دار

شرایط دریافت وام زنان خانه دار از بانک چیست؟

شرایط دریافت وام برای زنان خانه‌دار، به بانکی که انتخاب می‌کنند بستگی دارد و شرایط هر بانک می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. حتی طرح و عنوان این وام‌ها هم ممکن است در هر بانک متفاوت باشد. در بعضی از بانک‌ها لازم است که یک یا دو ضامن معتبر معرفی کنید. در بعضی دیگر هم شرط داشتن حساب بلندمدت اجباری است. بنابراین پیش از اقدام برای درخواست وام، از شرایط همه بانک‌های وام‌دهنده مطلع شوید تا در زمانتان صرفه‌جویی کنید. در ادامه به تعدادی از بانک‌های کشور اشاره خواهیم کرد که برای دریافت وام زنان خانه دار می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.

طرح وام زنان خانه دار در بانک کشاورزی

طرح بانوی ایرانی از تسهیلات بانک کشاورزی برای همه زنان خانه‌دار شهری و روستایی است. زنان ایرانی با افتتاح حساب سپرده‌گذاری در بانک کشاورزی می‌توانند از این بانک وام دریافت کنند و بین ۶ تا ۱۲ ماه آن را بازگردانند. این طرح با هدف رونق فعالیت‌های اقتصادی زنان و کمک به کم‌رنگ شدن فقر در میان زنان ارائه شده است. هر خانم اگر حداقل یک ماه از حساب سپرده‌گذاری‌اش در بانک کشاورزی گذشته باشد، می‌تواند برای دریافت وام زنان خانه دار از این بانک اقدام کند. هر خانم با حساب سپرده یک ماهه می‌تواند به میزان ۵۰ درصد مبلغ حساب خود، وامی با سود ۱۸ درصد از بانک کشاورزی دریافت و آن را طی اقساط ۶ ماهه تسویه کند. در صورتی که ۴ ماه از افتتاح حساب شما در این بانک گذشته باشد، می‌توانید علاوه بر ۵۰ درصد، به میزان ۷۰ یا ۸۵ درصد از مبلغ سپرده خود درخواست وام دهید. هر خانم با سپرده ۴ ماهه، اگر برای وام به ارزش ۵۰ درصد از مبلغ حساب خود اقدام کند، می‌تواند طی اقساط ۲۴ ماهه با سود ۱۴ درصد آن را به بانک برگرداند. اگر ۷۰ درصد تقاضا دهد، می‌تواند با همان سود ۱۴ درصد مبلغ وام را برگرداند، اما مدت زمان بازپرداخت آن ۱۲ ماه خواهد بود. برای متقاضیان وام ۸۵ درصد از مبلغ حساب سپرده، سود ۱۵ درصد و اقساط ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است.

وام زنان خانه دار بانک کشاورزی

نکته: اگر قصد شما از دریافت وام بانکی، مشارکت در یک فعالیت اقتصادی پرسود است، می‌توانید وارد بازار سرمایه‌گذاری شوید. اگر مقاله سرمایه گذاری در بورس را در مجله لندو بخوانید، از گام اول بازار بورس بیشتر از قبل خواهید دانست. برای شرکت در بورس می‌توانید در دوره‌های آموزشی مخصوص این بازار شرکت کنید یا پول خود را به افراد خبره در صندوق‌های سرمایه معتبر بسپارید.

وام زنان خانه دار از بانک دی

وام زنان خانه دار در بانک دی هم ارائه می‌شود. البته این وام فوری تنها مختص زنان خانه‌دار نیست و خانم‌های شاغل هم می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند. از مزایای دریافت وام طرح ویژه بانوان در بانک دی، می‌توان به ارائه خدمات بیمه‌ای اشاره کرد. بیمه بدنه خودرو، شخص ثالث و آتش‌سوزی منزل مسکونی را می‌توانید با تخفیف تهیه کنید و هزینه آن را به صورت اقساط بپردازید. همچنین از دیگر مزایای این وام، واگذاری امتیاز آن به فرزندان یا همسر است.

برای دریافت این وام، لازم است که حتماً حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه در بانک دی باز کنید و حداقل ۲ میلیون تومان به این حساب منتقل کنید. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است و بعد از گذشت ۳ ماه از زمان سپرده‌گذاری در حساب، می‌توانید آن را دریافت کنید. سود بازپرداخت وام فوری بانک دی ۱۸ درصد محاسبه شده است و طی اقساط ۳۶ ماهه باید آن را تسویه کنید. اگر مبلغ درخواستی شما حداکثر ۲۰ میلیون تومان است، تنها به یک ضامن نیاز خواهید داشت. اما برای دریافت وام ۵۰ میلیونی، باید ۲ ضامن به بانک معرفی کنید. در نهایت این وام به صورت کارت اعتباری به وام‌گیرنده ارائه خواهد شد.

اگر معرفی ضامن رسمی برایتان پرچالش است و حداکثر به ۲۰ میلیون تومان نیاز دارید، یک وام راحت‌تر برایتان سراغ داریم. اگر وارد صفحه وام بدون ضامن در سایت لندو شوید، می‌توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از این سامانه وام دریافت کنید. این وام با همکاری بانک آینده داده می‌شود و برای دریافت آن به ضامن، چک و پیش‌پرداخت نیازی نیست. در واقع ارائه سفته برای ضمانت کافیست. از مزیت‌های این وام می‌توان به آنلاین بودن تمام مراحل آن، از افتتاح حساب تا دریافت اعتبار اشاره کرد. وام لندو تنها مخصوص زنان نیست و آقایان هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. این وام به صورت اعتبار خرید کالا ارائه می‌شود و بعد از دریافت این اعتبار می‌توانید از صدها فروشگاه معتبر آنلاین خرید کنید.

طرح یاس وام زنان خانه دار بانک سینا

بانک سینا در طرح یاس تسهیلات ویژه‌ای در اختیار بانوان قرار می‌دهد. برای دریافت وام زنان خانه دار بانک سینا نیازی به سپرده‌گذاری نیست و تنها افتتاح حساب کفایت می‌کند. این وام مخصوص خرید کالا است و به صورت کارت اعتباری ارائه می‌شود. با این کارت می‌توانید کالای مورد نظرتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سینا تهیه کنید. یادتان باشد که از زمان صدور کارت تنها یک ماه برای خرید کالا فرصت دارید و بعد از آن کارت منقضی خواهد شد.

اگر خانم متقاضی وام طرح یاس، خانه‌دار باشد تا سقف ۱۰ میلیون تومان و اگر شاغل باشد تا سقف ۲۰ میلیون تومان می‌تواند از بانک سینا وام دریافت کند. متقاضی باید حداکثر در طی ۳۶ قسط ماهانه مبلغ این وام را با سود ۱۸ درصد به بانک بازگرداند. برای دریافت وام ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی از بانک سینا به یک ضامن رسمی با نامه کسر از حقوق نیاز دارید. اما وام ۲۰ میلیون تومانی بانک سینا به شرط معرفی دو ضامن رسمی با نامه کسر از حقوق به خانم‌های شاغل ارائه خواهد شد.

نکته: اگر وارد صفحه وام خرید جهیزیه در مجله لندو شوید، می‌توانید در مورد چگونگی دریافت وام برای خرید کالاهای ضروری شروع زندگی اطالاعات خوبی کسب کنید. به‌عنوان مثال برای خرید بسیاری کالاها می‌توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان از لندو وام دریافت کنید. برای دریافت این وام ۲۰ میلیون تومانی به چک و معرفی ضامن نیازی نیست و ارائه سفته کفایت می‌کند. وام لندو به صورت اعتبار خرید کالا از صدها فروشگاه معتبر آنلاین ارائه می‌شود و در بازپرداخت آن قانون جریمه دیرکرد تعریف نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه