زنان خانه دار بخوانند | جدیدترین وام زنان خانه دار کدام است؟

وام بانکی برای زنان خانه دار در نظر گرفته شده است که وابسته به بانک های مختلف شرایط متفاوتی دارد.

زنان خانه دار بخوانند | جدیدترین وام زنان خانه دار کدام است؟
کدخبر : 8686
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

زنان تقریباً نصف جمعیت جامعه امروز ما را تشکیل داده‌اند. بخش قابل توجهی از این جمعیت، خانه‌دار هستند و عمر خود را صرف پرورش فرزندان و رسیدگی به امور خانه می‌کنند. دغدغه‌های مالی برای زنان خانه‌دار هم وجود دارد و مشکلات اقتصادی خانواده ذهن بسیاری از آن‌ها را مشغول کرده است. یکی از راهکارهای کم‌رنگ شدن مشکلات مالی و معیشتی، استفاده از وام‌های بانکی است. جالب است بدانید که تسهیلات بانکی فقط مختص افراد شاغل و درآمدزا نیست و زنان خانه‌دار هم می‌توانند برای رفع دغدغه‌های مالی، از وام‌های بانکی استفاده کنند. به همین منظور بعضی از بانک‌های کشور، تسهیلاتی با عنوان وام زنان خانه دار را ارائه می‌کنند که در این مطلب از مجله لندو می‌خواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

شرایط دریافت وام زنان خانه دار از بانک چیست؟

شرایط دریافت وام برای زنان خانه‌دار، به بانکی که انتخاب می‌کنند بستگی دارد و شرایط هر بانک می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. حتی طرح و عنوان این وام‌ها هم ممکن است در هر بانک متفاوت باشد. در بعضی از بانک‌ها لازم است که یک یا دو ضامن معتبر معرفی کنید. در بعضی دیگر هم شرط داشتن حساب بلندمدت اجباری است. بنابراین پیش از اقدام برای درخواست وام، از شرایط همه بانک‌های وام‌دهنده مطلع شوید تا در زمانتان صرفه‌جویی کنید. در ادامه به تعدادی از بانک‌های کشور اشاره خواهیم کرد که برای دریافت وام زنان خانه دار می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.

طرح بانوی ایرانی در بانک کشاورزی

طرح بانوی ایرانی از تسهیلات بانک کشاورزی برای همه زنان خانه‌دار شهری و روستایی است. زنان ایرانی با افتتاح حساب سپرده‌گذاری در بانک کشاورزی می‌توانند از این بانک وام دریافت کنند و بین ۶ تا ۱۲ ماه آن را بازگردانند. این طرح با هدف رونق فعالیت‌های اقتصادی زنان و کمک به کم‌رنگ شدن فقر در میان زنان ارائه شده است. هر خانم اگر حداقل یک ماه از حساب سپرده‌گذاری‌اش در بانک کشاورزی گذشته باشد، می‌تواند برای دریافت وام زنان خانه دار از این بانک اقدام کند. هر خانم با حساب سپرده یک ماهه می‌تواند به میزان ۵۰ درصد مبلغ حساب خود، وامی با سود ۱۸ درصد از بانک کشاورزی دریافت و آن را طی اقساط ۶ ماهه تسویه کند. در صورتی که ۴ ماه از افتتاح حساب شما در این بانک گذشته باشد، می‌توانید علاوه بر ۵۰ درصد، به میزان ۷۰ یا ۸۵ درصد از مبلغ سپرده خود درخواست وام دهید. هر خانم با سپرده ۴ ماهه، اگر برای وام به ارزش ۵۰ درصد از مبلغ حساب خود اقدام کند، می‌تواند طی اقساط ۲۴ ماهه با سود ۱۴ درصد آن را به بانک برگرداند. اگر ۷۰ درصد تقاضا دهد، می‌تواند با همان سود ۱۴ درصد مبلغ وام را برگرداند، اما مدت زمان بازپرداخت آن ۱۲ ماه خواهد بود. برای متقاضیان وام ۸۵ درصد از مبلغ حساب سپرده، سود ۱۵ درصد و اقساط ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه