پژمان جمشیدی | حواشی سلبریتی

پژمان جمشیدی از همسرش رونمایی کرد؟ | حضور پژمان جمشیدی و همسرش در مهمانی خصوصی

فیلمی از پژمان جمشیدی در اکران فیلم جدیدش در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

پژمان جمشیدی از همسرش رونمایی کرد؟ | حضور پژمان جمشیدی و همسرش در مهمانی خصوصی
کدخبر : 8986
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس چند سالی است که وارد عرصه بازیگری شده است  پژمان جمشیدی در تیم های داخلی زیادی بازی کرده است اما فوتبال روی خوش به او نشان نداد تا این که پژمان جمشیدی وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیار زیادی بازی کرده است و در بسیاری از آنها نقش اول را ایفاگر شده است.پژمان جمشیدی یکی از پولساز ترین بازیگران مرد تاریخ سینمای ایران است . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی پژمان جمشیدی می پردازیم.

جواب دندان شکن پژمان جمشیدی به خانم بازیگر

کنایه سنگین بچه به پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی ازدواج کرد

پژمان جمشیدی به عنوان نقش اصلی در سریال زیر خاکی ایفای نقش می کند. سریال زیرخاکی 3 از شبکه 1 سیما در نوروز 1401 پخش می شود و توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر این، پژمان جمشیدی با توانایی و استعداد عجیب ش به طور جداگانه ای باعث جذب بینندگان شده است. پژمان جمشیدی در قسمتی از این سریال می رقصد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . 

پژمان جمشیدی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران اکنون به سن چهل و پنج سالگی رسیده است و تاریخ تولد پژمان جمشیدی بیستم شهریورماه سال ۱۳۵۶ و زاده تهران نیز می‌باشد. او یکی از بازیگران طنز است که در ژانر کمدی بازی می‌کند و در حساس‌ترین فیلم های سینمایی حضور داشته است و نام او چند سالی است که در تیتراژ سریال های تلویزیونی و پرده سینماهای کشور دیده می شود و سال ۹۸ نقطه اوج آقای جمشیدی بازیگر در سینما بود.

پژمان جمشیدی

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در تهران به دنیا آمده است و اصالتا اهل شهر تهران است و پدرش یکی از خوش اخلاق ترین دبیران بازنشسته آموزش و پرورش است و مادرش چند سالی است که به رحمت خدا رفته است. او یک برادر بزرگتر از خودش دارد که اسم برادرش هومن است و یک خواهر کوچکتر از خود به نام مامک دارد. برادر پژمان جمشیدی در سال 54 به دنیا آمده است و خواهر پژمان جمشیدی متولد سال ۱۳۶۱ و صادره شناسنامه از تهران است.

بازیگری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس چند سالی است که وارد عرصه بازیگری شده است و در این مقاله بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش را با هم مرور خواهیم کرد. وی در تیم های داخلی زیادی بازی کرده است اما فوتبال روی خوش به او نشان نداد تا این که وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیار زیادی بازی کرده است و در بسیاری از آنها نقش اول را ایفاگر شده است.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در فوتبال

پژمان جمشیدی فوتبال را به طور حرفه‌ای از نوجوانی و در تیم نوجوانان باشگاه دارایی تهران فراگرفت. در سال ۱۳۷۱ و درحالی‌که ۱۵ سال داشت به باشگاه کشاورز تهران پیوست و در ۶۷ بازی ۷ گل به ثمر رساند. در سال ۱۳۷۴ به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد. او در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران شش سال بازی کرد. استعداد جمشیدی در باشگاه سایپا تهران مورد توجه قرار گرفت و از همانجا به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد.

او از سال ۱۳۷۹ به پرسپولیس تهران پیوست و در دفاع راست این تیم که آن زمان تیمی پرستاره با مربیگری علی پروین بود تبدیل به بازیکن ثابت شد. او در طول ۵ سال حضورش در پرسپولیس به عنوان بازیکنی سرعتی و با تکنیک، نزدیک به ۱۰۰ بازی برای این تیم انجام داد و اولین مقام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را نیز در فصل ۸۱–۱۳۸۰ تجربه کرد. او در مسابقات آسیایی هم برای پرسپولیس به میدان رفت.

پژمان جمشیدی

ظاهر پژمان جمشیدی

همانطور که میدانید اکثر فوتبالیست ها قد بلندی دارند پژمان نیز از این قاعده مستثنا نیست. قد پژمان جمشیدی یک متر و ۸۲ سانتی‌متر است و با وزن ۸۰ کیلوگرم استایل ویژه و متفاوتی را دارد. او لقب خوشتیپ سینما و تلویزیون را یدک می کشد و بخاطر قد بلندی که دارد توانسته بسیار در میان طرفدارانش محبوب شود.

تحصیلات پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی تا مقطع دیپلم را در هنرستان فنی تهران درس خوانده است و سپس در سال ۷۶ به دانشگاه ورود کرد و در رشته مهندسی عمران تحصیلات خودش را ادامه داد.

حدود سه سال و نیم در دانشگاه در رشته عمران تحصیل کرد اما در ترم آخر تصمیم گرفت انصراف دهد و به تمرینات فوتبال خود برسد. او اکنون دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران است و بعد از بازنشستگی در فوتبال به عرصه بازیگری ورود کرد و بسیار موفق تر پردرآمدتر شده است.

این بازیگر یکی از پولساز ترین بازیگران مرد تاریخ سینمای ایران است که فقط در سال ۹۸ فیلم هایی که بازی کرده در حدود ۶۳ میلیارد تومان فروش داشته است و درآمد پژمان جمشیدی درصدی از این فروش است. به گفته خودش در فوتبال نتوانست موفق شود و درآمد چندانی را از فوتبال نداشته است اما در عرصه بازیگری به دلیل علاقه و ذوقی که داشت بسیار موفق شد و یکی از میلیاردر ترین بازیگران مرد سینما و تلویزیون ایران است. او نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم سینمایی سوءتفاهم شد که دستمزد زیادی را برای ایفای نقش در این فیلم گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه