محمدرضا گلزار | استوری محمدرضا گلزار

ازدواج محمدرضا گلزار علنی شد | خانم بازیگر همسر محمدرضا گلزار شد؟

محمدرضا گلزار با انتشار عکس جدید از خود حاشیه ساز شد.محمدرضا گلزار در فیلم آینه بغل با یکتا ناصر ایفای نقش کرده اند و در شرف ازدواج هستند که حواشی زیادی برایشان پیش می آید که در ادامه می بینید.

ازدواج محمدرضا گلزار علنی شد | خانم بازیگر همسر محمدرضا گلزار شد؟
کدخبر : 8618
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

محمدرضا گلزار از بازیگران مطرح و خوش سیمای سینما و تلوزیون می باشد. محمدرضا گلزار سوپراستار و یکی از گران قیمت ترین چهره های سینمای ایران است. نخسین تجربه بازیگری محمدرضا گلزار ، سال 79 در فیلم سینمایی سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری رقم خورد. باوجود این که محمدرضا گلزار 44 سال دارد هنوز ازدواج نکرده است و درآمد میلیاردی و زندگی لاکچری محمدرضا گلزار مورد توجه ویژه هوادارنش قرار گرفته است.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پر فروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

محمدرضا گلزار

اصلیت محمدرضا گلزار آذربایجانی و متولد تهران است.او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

محمد رضا گلزار تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد.

گلزار همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که همچنان فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

محمدرضا گلزار

در شرایطی که در همه جای دنیا افشای دستمزدها و درآمدهای سلبریتی‌ها جای ثابت و مشخصی در رسانه‌های صنعت سرگرمی دارد، اینجا اما انگار از قواعد دیگری تبعیت می‌شود و بنای کار بر پنهان‌کاری و سپس ایجاد رانت‌های مختلف است. برای همین هم هست که گفته می‌شود محمدرضا گلزار خبرنگاری را که اولین‌بار خبر از دستمزد ۱۸میلیارد تومانی او در مسابقه «هفت خان» داده بود، به دادگاه کشانده است. این در حالی است که اگر بنای کار بر شفافیت بودجه آثاری هنری و دستمزدها و درآمدهای چهره‌های شناخته‌شده سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بود، اتفاقی مانند افشای دستمزد یک سلبریتی نمی‌توانست تبعاتی در حد شکایت و شکایل‌کشی را به دنبال داشته باشد. مثل تمام دنیا- که رسانه‌هایش جای مشخص و ثابتی به دستمزد و درآمد ستارگان و حتی گمانه‌زنی این دستمزدها و درآمدها اختصاص می‌دهند و در این میان نه‌تنها آب از آب تکان نمی‌خورد، که حتی این اطلاعات برای دریافت مالیات‌ های مناسب و منصفانه از سلبریتی‌ها نیز به کار گرفته شده و مورد استناد قرار می‌گیرند.

پوریا ذوالفقاری، خبرنگار و منتقد سینما که حدود چند ماه پیش با انتشار خبر دستمزد ۱۸ میلیارد تومانی محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه «هفت‌خان» در یکی از پلتفرم‌های اینترنتی، بمب قدرتمندی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منفجر کرده بود؛ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از شکایت گلزار خبر داد. این در حالی است که در مدت دوماهی که از افشای این خبر می‌گذرد، نه پلتفرم عرضه‌کننده «هفت‌خان»، نه عوامل مسابقه و نه حتی گلزار، هیچ‌یک، در تأیید یا تکذیب این خبر قدمی برنداشته و توضیحی در تأیید یا تکذیب آن نداده‌اند.

محمدرضا گلزار در برنامه ماه عسل  احسان علیخانی درباره رتبه کنکورش اظهار داشت :

من نفر پنجم کنکور سراسری شدم ، سه سال ریاضی خواندم و بعد رفتم رشته تجربی. در کنکور ، درس های عربی و معارف را 100 درصد زدم و برای همین می رفتم آموزشگاه های کنکور درس می دادم.

محمدرضا گلزار

اواخر دهه هفتاد بود که جوانی خوش چهره و با سیمایی که آرامش در آن وجود داشت توسط ایرج قادری به دنیای سینما معرفی شد و توانست در اولین بازی سینمایی اش نظر بسیاری از اهالی دنیای هنر را به خود جلب کند.

جوان 23 ساله ای که برای نخستین بار جلوی دوربین فیلم سام و نرگس رفت و توانست اثری ماندگار را خلق کند کسی جز محمدرضا گلزار سوپراستار این روزهای سینما نبود. محمدرضا گلزار بازیگر معروف و محبوب این روزهای سینما برای اولین بار در سال 79 جلوی دوربین ایرج قادری در فیلم سام و نرگس رفت و توانست اثری ماندگار را خلق کند. این هنرمند کشورمان که علاوه بر بازیگری دستی در دنیای موسیقی نیز دارد در اغلب فیلم هایش در نقش اول یا مکمل جلوی دوربین رفت و توانست آن نقش را ماندگار کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه