فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 20 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 20 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 8373
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 فال روزانه متولدین فروردین

شما در حال حاضر در شرایط دشواری قرار گرفته اید و مجبور به نهایی کردن تصمیم خود در ارتباط با موضوعی هستید که تصمیم گیری در مورد آن برایتان بسیار دشوار است. شاید در ابتدا بخواهید از مسئولیت گرفتن چنین تصمیم مهمی شانه خالی کرده و آن را به یک نفر دیگر واگذار کنید زیرا تصمیم گرفتن برایتان آنقدر سخت شده است که ترجیح می دهید اصلا تصمیم نگیرید! متأسفانه یا خوشبختانه، در حال حاضر دیگران هم به اندازه ی خود شما در تصمیم گرفتن تردید دارند، پس به خودتان مسلط باشید و تصمیمتان را اعلام کنید. مسلما ته قلبتان می دانید که چه می خواهید، پس ترس و تردید را کنار بگذارید و با صدای بلند خواسته تان را بیان کنید. دنیا ارزش این همه خودخوری و رنج را ندارد، برای چند دقیقه ای آرام بنشینید و به آنچه که در چند سال اخیر اتفاق افتاده خوب فکر کنید. خودتان را در غم دنیا غرق نکنید این نیز بگذرد. در حفظ سلامتی خود بیشتر بکوشید زندگی نسبتا راحتی دارید و صمیمیت در خانه تان وجود دارد شاکر باشید. رابطه ی دوستانه ای را خراب کرده اید و مقصر شمایید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اعتماد به نفس شما این روزها به میزان قابل توجهی زیاد شده است و همین به شما کمک می کند تا روز به روز اعتماد و باور بیشتری نسبت به خودتان داشته باشید. با این وجود، امروز سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که آنقدر محکم و با اطمینان خاطر برخورد می کند که تمام محاسبات شما را به هم می ریزد. اینقدر راحت خودتان را نبازید و خونسردی خود را حفظ کنید. شما همان آدمی هستید که دیروز هم بودید و هیچ چیزی عوض نشده است. به هیچ کس اجازه ندهید که شما را دست کم بگیرد و توانایی هایتان را زیر سؤال ببرد. اگر از خودتان دفاع نکنید در پایان روز خودتان را به خاطر ظلمی که در حق خود کرده اید نخواهید بخشید.  بزرگترین درس را زمانی یاد می گیرید که اوضاع زندگی آشفته باشد، دوستانتان را در شرایط سخت زندگی می توانید بشناسید، در تصمیم‌گیری های مهم زندگیتان ‌بینید چه کسی به شما دست یاری داده است، این درس را دائم تکرار نکنید او را هم از دست می دهید. برای رسیدن به تغییر کوچکی که‌ دنبالش هستید از همین امروز دست به کار شوید که فردا دیر است. دوستان جدیدی به سراغتان می آیند.

 فال امروز متولدین خرداد

شاید آسمان زندگیتان این اواخر تا حدودی ابری بوده باشد و شرایطی که برایتان پیش آمده بوده داشتن نگرشی مثبت و امیدواری به آینده را برای شما دشوار کرده باشد، اما امروز بار دیگر خورشید در آسمان زندگیتان خواهد درخشید. خبرهایی که امروز دریافت خواهید کرد روحیه تان را بهتر خواهند کرد و مژده ی رسیدن روزها و اتفاقات خوب را به شما خواهند داد. شاید دیگران با شنیدن این خبرهای جدید تا حدودی دچار استرس و نگرانی شوند و نتوانند به راحتی تغییراتی که دارند به وجود می آیند را بپذیرند، اما شما در نهایت آرامش و خونسردی آنچه در انتظارتان است را خواهید پذیرفت و به بهتر شدن اوضاع ایمان دارید. رابطه عشقی که یک بار به نقطه آخر رسیده دیگر تمام شده است سعی نکنید دوباره آن را شروع کنید؛ گذشت زمان و تغییر محیط اطرافتان می تواند شانس دیگری جلوی پایتان بگذارد. به زودی نا خواسته درگیر مسئله ای می شوید که رها شدن از آن بسیار سخت خواهد بود، تا فرصت دارید حواستان را جمع کنید و از مهلکه بگریزید.نسبت به محیط اطرافتان واقع بین باشید.

 فال روزانه متولدین تیر

شما در این اواخر در انجام کاری با تردید و دودلی مواجه بوده اید و حالا این تردید و تعلل شما را در وضعیتی قرار داده است که رهایی از آن چندان راحت نخواهد بود. شما در حال حاضر در تنگنایی قرار گرفته اید که شما را نگران کرده است و گزینه های پیش رویتان نیز بسیار محدود هستند. شما فعلا نمی توانید در انتخاب کردن به اندازه ای که خودتان انتظار دارید موفق باشید، به همین دلیل هم بهتر است به جای تلاش برای اینکه حرکت کنید و پیش بروید، کمی دست نگه دارید تا اوضاع کمی آرام شود و بتوانید با ذهنی آرام شرایط را تحلیل کرده و با برداشتن گام هایی درست اوضاع را تحت کنترل در بیاورید. فعلا هر کاری که انجام دهید تنها باعث ایجاد تنش و تشنج بیشتر خواهد شد. با گذشت و صمیمی باشید تا دیگران هم با شما چنین رفتاری داشته باشند، از شریک زندگی خود کمتر انتقاد کنید. در محیط خانواده از جر و بحث کردن بپرهیزید در زمینه شغلی هنوز مشکلاتی وجود دارد اما به موقع برطرف خواهد شد. به طور ناگهانی درآمدتان افزایش می یابد سعی کنید تا دچار روزمرگی نشوید.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز نیروهایی قدرتمند در کار هستند که شما، چه خودتان آگاه باشید و چه نباشید، تسلط فوق العاده ای روی آنها دارید و می توانید آنها را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید. به جای اینکه کنترل اوضاع را به دست بقیه بسپارید بهتر است که امروز خودتان زمام امور را در دست بگیرید. خوشبختانه امروز شما این قدرت را دارید که همه را در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد به حرکت وادارید. پس از این فرصت استفاده کنید و کارها را به همان صورتی که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید. امروز همچنین می تواند فرصت بسیار خوبی برای حل مشکلاتی باشد که با عشقتان دارید باشد، این فرصت را به سادگی از دست ندهید. کار دادگاهی تان همچنان به درازا می کشد طرف مقابلتان نمی خواهد به سادگی کوتاه بیاید اگر می توانید تا فرصت هست از راه دوستی با او وارد صحبت شوید . پیشنهادی باید بدهید تردید نکنید و نگران نباشید در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست !!! شما از موسیقی لذت می برید نقش آن را در زندگی تان پر رنگ تر کنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز اگر در زندگیتان با چالش ها و مشکلاتی روبرو شدید بلافاصله این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که تنها مقصر قرار گرفتن شما در این شرایط خودتان هستید. این که یک هدف را برای خودتان انتخاب کرده و تمام توان و انرژیتان را روی آن متمرکز کنید شاید از خیلی لحاظ خوب باشد، اما گاهی باعث می شود آنقدر ذهنتان درگیر این هدف شود که از سایر چیزهایی که در زندگیتان جریان دارند غافل شوید. شما باید یاد بگیرید که در این مسیر به بقیه ی افراد نیز به اندازه ی کافی توجه داشته باشید و تنها به فکر خودتان و منافع شخصی تان نباشید، در غیر این صورت باید خودتان را برای از دست دادن بعضی از دوستی ها و روابط ارزشمند خود آماده کنید.  گاهی بین واقعیت تا حقیقت فاصله زیادی وجود دارد. واقع گرا باشید و رویایی زندگی نکنید. در وجود انسان قابلیت های خارق العاده ای به ودیعه گذاشته شده است، این استعدادها باید کشف و شکوفا شوند. با خودتان خلوت کنید و زندگی و کاری که به آن مشغول هستید را مرور کنید، ببینید دلتان می خواهد در این دنیا چکار بکنید. شما یک بار زندگی می کنید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

زندگی مانند قطارسواری است، درست است که هر کدام از ما کوپه ی خودمان را داریم، اما تمام کوپه ها به هم وصل هستند. شما نمی توانید فقط کوپه ی خودتان را تمیز و مرتب و سالم نگه دارید و خیالتان راحت باشد که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اگر اتصال شما به کوپه های دیگر قطع شود دیر یا زود کوپه ی شما از حرکت خواهد ایستاد! کمی بیشتر به اطرافیانتان توجه کنید و از اینکه شما هم در پیش رفتن قطار زندگی نقش سازنده ای دارید اطمینان حاصل کنید. امروز خبر بدی در مورد اتفاقی که برای یکی از دوستان و آشنایانتان افتاده است به گوشتان خواهد رسید که باعث نگرانی و ناراحتی شما خواهد شد، هر چه سریعتر با این شخص تماس بگیرید و جویای احوالش شوید. فکری در سر دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، .از اینکه دیگران به شما بخندند واهمه نکنید.پیش از هر اقدامی آن را بر روی کاغذ بنویسید. این مطلب نباید برایتان مهم باشد که دیگران در مورد شما چی فکر می کنند.برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. قولی به کسی داده اید که حالا علاقه ای به انجامش ندارید روی حرفی که زده اید بایستید و کار را تمام کنید.

 فال روزانه متولدین آبان

امروز افراد مغرور و از خود راضی باید مواظب باشند با شما در نیفتند چون شما به هیچ وجه حاضر نیستید با آنها کنار بیایید و در برابرشان تسلیم شوید. با این همه مواظب باشید خودتان را با این رفتار تهاجمی به دردسر نیندازید. امروز شما قلبی سخاوتمند دارید و کمک کردن به دیگران و آوردن لبخند به لب های آنها برای شما یک نیاز است. بگذارید خورشید درونتان بتابد و روشنایی وجودتان نصیب دیگران نیز بشود، در چنین روزی این اقدامات شما قطعا مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهند گرفت. با تشویق های دیگران و انرژی مثبتی که از آنها دریافت می کنید حال خودتان هم خیلی بهتر خواهد شد.  بسیار حساس هستید در انتظار کسی هستید ولی باید بدانید که این وصال به سادگی صورت نمی گیرد برای خودتان هدفی تعیین کرده اید اما بر خلاف جهت هدفتان حرکت می کنید یا گاهی آنقدر تنبلی می کنید که کارها نیمه کاره رها می شود. ولخرجی آدمی را به کارهای بیهوده وا می دارد. این اواخر گاهی بد پیله می شوید، دشمنی و عداوت را کنار بگذارید و سعی کنید مدتی بی تفاوت بمانید.

فال روزانه متولدین آذر

مواظب باشید آنقدر درگیر کارهای شخصی تان نشوید که از دنیای اطرافتان و تغییراتی که دارند در آن به وجود می آیند غافل شوید. اوضاع دارد تغییر می کند و اگر شما اینطور فرض کنید که هنوز همه چیز مثل قبل است به مشکل برخواهید خورد. اگر می خواهید موفق باشید و به اهدافی که برای خودتان در نظر گرفته اید دست پیدا کنید باید یاد بگیرید که خودتان را با تغییرات وفق دهید و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید. شما در گذشته در حق یک نفر که به کمک شما نیاز داشته است لطفی کرده اید که امروز شما را به دردسر خواهد انداخت. شاید وقت آن رسیده باشد که یاد بگیرید دیگران همیشه هم جواب خوبی را با خوبی نمی دهند! از زمان ها و فرصتتان به طرز هوشمندانه ای بهره بگیرید و بکوشید تا وقت را بیهوده از دست ندهید، اگر احساس می کنید که راهی را به خطا رفته اید تغییر مسیر بدهید، اگر شکست را قبول کنید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کنید به خواسته تان می رسید. از موقعیت کاری خودتان راضی نیستید بیهوده امروز و فردا نکنید همه جنبه ها را در نظر بگیرید و همین امروز آستین هایتان را بالا بزنید.

فال روز متولدین دی

امروز شما در شرایط ناخوشایندی قرار خواهید گرفت که ممکن است باعث شوند احساس ناراحتی کنید و نسبت به ادامه ی راهی که در پیش گرفته اید دچار تردید شوید. این وضعیت را برای خودتان همچون درسی در نظر بگیرید که می خواهد به شما یاد بدهد که هیچ چیز قطعی و تغییر ناپذیر نیست و باید خودتان را برای رویارویی با تغییرات و شرایط غیرمترقبه آماده کنید. شما در اعماق وجودتان این را می دانسته اید که دیر یا زود این شرایط به وجود خواهند آمد، اما از آماده شدن برای مواجهه با آنها طفره رفته اید، پس عواقب این اشتباهتان را هم بپذیرید. در پایان روز با یک پیاده روی اعصاب خودتان را آرام کرده و به یاد داشته باشید که فردا روز دیگری است. غمی که بر شما گذشت درس بزرگ زندگی تان شد، زندگی چهره جدیدی نشانتان داد و آن حادثه نقطه عطفی برای کل زندگی تان شده است. تصمیمی که گرفته اید باعث به کمال رسیدنتان می شود. راهی که شاید بارها شروع کرده بودید و نیمه کاره رها کرده اید، این بار تا انتها خواهید رفت. مشکلات مالی که دارید به زودی برطرف و شرایط عوض خواهد شد. در فکر کار جدیدی باشید.

 فال متولدین بهمن

شما احساس می کنید که ماجراجویی های زیادی در پیش دارید و برای رویارویی با آنها بسیار هیجان زده شده اید، اما متأسفانه دیگران به اندازه ی خودتان از قرار گرفتن شما در این مسیر پرماجرا هیجان زده نیستند و حتی ممکن است که هیچ علاقه ای به آن نداشته باشند. پی بردن به این واقعیت می تواند برای شما سخت و ناراحت کننده باشد، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع شما را دلسرد کند و از ادامه ی راه باز دارد. راستش را بخواهید، به احتمال زیاد این واکنش هایی که از جانب برخی از اطرافیان خود می بینید در نتیجه ی حسادتی هستند که آنها نسبت به قدرت و شجاعت فوق العاده ی شما دارند! صادقانه با خودتان خلوت کنید و ببینید چرا در حق کسی که شما را اینقدر خالصانه دوست دارد بی انصافی می کنید او با شما یکرنگ است اما ذهنیت منفی شما هر کار او را غیر قابل قبول به نظر می آورد، اگر می خواهید زندگی تان تداوم داشته باشد تغییر روش بدهید. از هوش سرشاری برخوردارید متاسفانه از این استعداد خدادادی کم استفاده می کنید، کمی پیگیرتر باشید.

 فال روزانه متولدین اسفند

بخشی از وجود شما به طور شگفت انگیزی حساس و آسیب پذیر است، اما در حال حاضر باید مواظب باشید که این جنبه از وجود خودتان را در برابر هرکسی آشکار نکنید. اگر بخواهید با همه تا این حد صاف و صادق باشید برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. دیگران به اندازه ی خود شما برای احساسات پاکتان ارزش قائل نخواهند بود، پس خودتان را طعمه ی آنها نکنید. اگر امرو قصد این را دارید که به خرید بروید باید خیلی بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید، زیرا احتمال اینکه برخی فروشنده ها با استفاده از مهارت های حرفه ای خود اجناس بی کیفیت و یا غیر ضروری که در واقع هیچ نیازی به آنها ندارید را به شما بفروشند بسیار زیاد خواهد بود. گاهی اوقات در کارهایتان خلاقیت نشان می دهید اما پی هیچ کاری را درست نمی گیرید. شبها دیر خوابیدن و صبح ها دیر از خواب بیدار شدن راه درست زندگی نیست. برای انجام هر کاری نیاز به سفارش دیگران ندارید، یاد بگیرید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام بدهید، اعتماد به نفس داشته باشید. طرف مقابلتان شما را دوست دارد زیرا منافع شما با او پیوند خورده است، بهتر است هوشیار باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه