مریم معصومی | اینستاگرام مریم معصومی

معجزه عجیب زندگی مریم معصومی | چه اتفاقی برای مریم معصومی افتاده است؟

مریم معصومی با انتشار عکس خود در استوری اینستاگرام، نوشت: درست همان لحظه که فکر میکنی دگر نمی شود، خدا برایت هدیه می فرستد.

معجزه عجیب زندگی مریم معصومی | چه اتفاقی برای مریم معصومی افتاده است؟
کدخبر : 8086
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مریم معصومی بازیگر مطرح تلوزیون و سینما است. مریم معصومی در سریال «سه دنگ سه دنگ» به شهرت زیادی رسید. مریم معصومی در خانواده ی پر جمعیتی متولد شده است که دو برادر و دو خواهر غیر از خود دارد. مریم معصومی در کنار بازیگری، به عکاسی و سفر ورزش نیز می پردازد. مریم معصومی هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است.

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌است. البته به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

خانواده ی مریم معصومی

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» بود.

مریم معصومی

کودکی مریم معصومی

زمان کودکی شیطنت خاص و شخصیت جالبی داشته ،چرا که کوچکترین عضو خانواده بود بنابراین شرایط به گونه ای بوده است که از چهره معصوم او یک شخصیت بازیگوش و شیطون که کنجکاوی های خطرناک را به دنبال داشته ساخته بود.

در آن زمان او علاقه خاصی به خوانندگی داشت و همیشه با تیپ و قیافه های مختلف و با پوشیدن لباس های جورواجور یا بستن پارچه و چادر به دور سر و تنش ساعت ها جلوی آینه برنامه های مختلف اجرا می کرد و بیشتر اوقات همین بازی های انفرادی اسباب سرگرمی اش بود.

علاقه مریم معصومی به تئاتر

مریم معصومی همیشه علاقه به این داشت که وارد تئاتر شده و بازی در عرصه تئاتر را تجربه کند اما هیچوقت کیس و موردی که راضی کننده باشد برایش پیش نیامده بود تا اینکه بعد از مدت ها متن چلچلا به او پیشنهاد می شود و از آنجایی که متن پر محتوا و پر وزنی بوده با یک بار خواندن منقلب می شود اما برخلاف میل باطنی اش و ترس از اینکه بخاطر بی تجربگی و تازه کار بودن شاید نتواند روی صحنه برود از تصمیم خود منصرف می شود چرا که این کار دیالوگ های خیلی بلند در حد 15 خط داشته که او را شوکه کرده بود ولی پس از اینکه انصراف خود را اعلام می کند دلگرمی های کارگردان باعث می شود دوباره راغب به همکاری شود و در نهایت کاری از آب در آمده بود که همه بینندگان راضی بودند.سخت بودن چلچلا زمانی برای معصومی خیلی بیشتر حس شد که علاوه بر مونولوگ های بلند فیزیکال بودن کار هم به آن افزوده شد که نهایتا کسانی که کار تئاتر وی را دیدند معتقد به این بودند که ما یک مریم معصومی دیگر و متفاوتی را در این نمایش مشاهده کردیم.

مریم معصومی

شخصیت مریم معصومی

گفته های مریم معصومی درباره ی خود در مصاحبه:

متولد اسفند ۱۳۶۵ می‌‌باشم و افتخار می‌کنم که متولد اسفند هستم، بهترین زن سال! (با خنده) این را همه طالع بینی‌ها می‌گویند! خانم گلچین هم متولد اسفند هستند و به خاطر همین خیلی با هم خوب بودیم و همدیگر را درک می‌کردیم. ته تغاری ام. همیشه حرف من اول و آخر تصمیم‌ها بوده است. دارای لیسانس علوم سیاسی، فارغ‌التحصیل دوره‌های عکاسی حرفه ای، فارغ‌التحصیل دوره‌های بازیگری و کارگردانی استاد سمندریان و فارغ‌التحصیل دوره‌های فیلمنامه‌نویسی هستم. در حال حاضر مشغول یادگیری دوره‌های تدوین می‌باشم؛ اعتقاد دارم که یک بازیگر باید خیلی با سواد باشد و خام جلوی دوربین نرود. دوتا خواهر دارم که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارم. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد هستم. با برادر بزرگ‌تر مجردم خیلی صمیمی هستیم و مشوق اصلی‌ من در کارهایم ایشان هستند. پدرم بازنشسته و مادرم خانه‌دار هستند. یک برادرم فارغ‌التحصیل برق، یک برادرم دیپلمه، یک خواهرم فارغ‌التحصیل حسابداری و خواهر دیگرم فارغ‌التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

مریم معصومی

فعالیت های هنری مریم معصومی

کلا هنر را خیلی دوست داشتم. البته حوصله نقاشی نداشتم، چون یک مقدار اعصابم ضعیف است! (با خنده) موسیقی را هنوز هم خیلی دوست دارم. عاشق ساز ویلون هستم. ولی فرصت یادگیری موسیقی هیچ وقت برایم مهیا نشده است. خیلی عاشق بازیگری بودم. از دوران دبیرستان من کارگردانی و بازیگری می‌کردم و اکنون اولین عشق زندگی‌ام بازیگری است.بعد از بازیگری عشق دوم من عکاسی است و برای این کار خیلی سفر می‌کنم.

مریم معصومی

مادر مریم معصومی: مخالف بودیم

خانه دار هستم. دو خواهر و یک برادر مریم ازدواج کردند و فقط مریم و برادر بزرگترش مجرد هستند و با ما زندگی می‌کنند. مریم از بچگی در همه زمینه‌ها مثل نقاشی، موسیقی و… خیلی با استعداد بود. ولی هیچ وقت دوست نداشتم مریم به سمت هنر و بازیگری برود. مریم می‌خواست بازیگری – کارگردانی بخواند ولی من به شدت مخالف بودم و می‌گفتم یا باید دکتر بشوی یا مهندس که باعث رنجش مریم می‌شد. وقتی که وارد دبیرستان شد رفتم رشته ریاضی ثبت نامش کردم ولی وقتی که فهمید من رشته ریاضی ثبت‌نامش کردم خیلی ناراحت شد و گفت من ریاضی دوست ندارم و می‌خواهم علوم انسانی بخوانم.با توجه به این‌که مرغ مریم خانم یه پا داره! رشته‌اش را عوض کرد. من و پدرش موافقت کردیم که رشته انسانی بخواند به این شرط ‌که هر رشته‌ای می‌خواند دکترایش را بگیرد.

همیشه معلم‌هایش دوستش داشتند و می‌گفتند که خیلی با استعداد، متواضع و با گذشت و خونگرم است. همیشه نمره‌هایش خوب بود و حتی معدل پیش دانشگاهی‌اش ۶۰/۱۹ شد! در دانشگاه هم نمراتش بالا بود و خیلی زود درس‌هایش را پاس کرد و درسش تمام شد. بعد از لیسانس هم وارد بازیگری شد. من و پدرش اول مخالف بودیم. چون همیشه یک هاله‌ای دور سینما وجود دارد و به آدم استرس می‌دهد. اولین باری که مریم رفت جلوی دوربین ما اصلا اطلاع نداشتیم و خانم یک روز آمد و گفت رفتم فیلم بازی کردم! اولین باری که تصویرش را در تلویزیون دیدیم از آن سختی‌ها دست برداشتیم و دیدیم که توانایی‌اش را دارد. من همیشه سعی کردم دخترم را طوری تربیت کنم که یک خانم کامل باشد برای جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنم و فکر می‌کنم تلاشم جواب داده است، چون اطرافیان این را به من می‌گویند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه