وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 20 میلیون تومانی برای همه | شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن بانک ملی

بانک ملی ایران یک وام متفاوت با ترهین طلا به مشتریان خود ارائه داده است. این وام ۲۰ میلیون تومانی در بانک کارگشایی، زیرمجموعه بانک ملی، در قبال رهن گذاشتن مقدار مشخصی طلا به متقاضیان ارائه می‌شود.

وام فوری 20 میلیون تومانی برای همه | شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن بانک ملی
کدخبر : 7875
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

وام کارگشایی به دو شکل قرض الحسنه و در قالب قرارداد جعاله اعطا می‌شود. تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲ میلیون تومان بوده و نرخ کارمزد آن ۲ درصد است. مشتریان برای دریافت وام قرض الحسنه لازم است ۳۰ گرم طلای تزئینی در بانک کارگشایی به رهن بگذارند. حداکثر زمان پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی در یک سال و تنها یک قسط است.

اما وام ۲۰ میلیون تومانی در قالب قرارداد جعاله و با سود ۱۸ درصدی پرداخت می‌شود. متقاضیان این تسهیلات باید ۱۰۰ گرم طلای تزئینی در اختیار داشته باشند و به بانک کارگشایی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام یکسال و آن هم در یک قسط خواهد بود.

افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید اصل شناسنامه و کارت ملی، حساب سیبا و ارائه فاکتور خرید طلاهای امانت گذاشته شده به متصدی بانک را هم به بانک کارگشایی ارائه دهند. ضمنا امکان تمدید بازپرداخت وام برای یک سال دیگر هم وجود دارد.

وام فوری

وام خرید کالاهای بادوام بانک ملت تحت عنوان طرح «شاپ کارت» تدوین شده است. متقاضیان این وام باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مشتریان واجد شرایط می‌توانند این وام را با ارائه ضامن رسمی معتبر به یکی از شعب بانک ملت، دریافت کنند. حداقل نرخ سود این وام ۱۰ درصد و براساس مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند. سقف مدت زمان پرداخت اقساط شاپ کارت ۳۶ ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود ۱۵ درصد به متقاضیان بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۳۶ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۲۶۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات ۱۲ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۹۱ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۶۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان است.

وام خرید کالای بانک سپه تحت عنوان «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. مشتریان با دریافت این وام فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. متقاضیان وام بهین کارت باید در بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی است. حداکثر سود این وام ۱۸ درصد بوده و سقف مدت زمان برای بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. میزان اقساط برای وام ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان خواهد بود. کل سود این مقدار وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۶۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۱۲ تومان است.

وام فوری

وام ۱۰۰ میلیونی فوری بدون ضامن بانک رفاه مشمول همه بازنشستگانی و افرادی می‌شود که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند با مراجعه به بانک رفاه درخواست دریافت وام فوری بدون ضامن را بدهند.

اما شرایط دریافت وام بانک رفاه چیست؟ آنگونه که در گزارش‌ها آمده سقف وام بدون ضامن بانک رفاه ۱۰۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت این وام ۴۸ ماهه (۴ سال) است. البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه (۳ سال) است.

آنگونه که این بانک اعلام کرده اقساط وام بدون ضامن بانک رفاه، ماهانه حدود سه میلیون تومان است. در پایان، متقاضی دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومان اصل وام و ۴۱ میلیون تومان به‌عنوان سود به بانک پرداخت می‌کند. به عبارتی اصل وام و سود آن معادل ۱۴۰ میلیون تومان است.

علاوه بر این، هزینه تشکیل پرونده و آبونمان این وام، سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همانگونه که از نام این وام پیداست، وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه نیازی به ضامن ندارد. بلکه به کلیه افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق و مستمری ماهانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

اما همه افراد نمی‌توانند این وام را دریافت کنند. نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی است. یعنی بانک اعتبار متقاضی را بررسی می‌کند و اگر متقاضی دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد، می‌تواند این وام را دریافت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه