فال امروز | فال روزانه

فال روزانه ۱۶ اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه  ۱۶ اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 7154
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال متولدین فروردین

شما طی ماه گذشته به مشکلاتی که در روابط عاطفیتان وجود دارند رسیدگی نکرده اید و اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر به طور جدی همه چیز را برسی کرده و به مسائل و مشکلات موجود فکر کرده و راه حلی برای آنها پیدا کنید. شاید شما بعضی چیزها را از خودتان مخفی کرده باشید! شما نیاز دارید که در مورد خواسته هایتان و انتظاراتی که از زندگی شخصی خود دارید با خودتان صداقت بیشتری داشته باشید. امروز هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه تان به قیمتی باورنکردنی گرفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد. دوستی به جمع دوستانتان اضافه می شود که با اخلاق و مرام شما سازگار است و می توانید با هم خالق لحظه های شادی باشید. در رابطه عاطفی تان حواستان به خواسته هایتان باشد. در مورد مسئله ای تا می توانید توی چشم نباشید و این کار را به دور از هیاهوی جلو ببرید، سرو صدا برایتان دردسر می شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما و شخصی که دوست دارید در وضعیت عجیبی قرار گرفته اید. مکالماتی که بین شما صورت می گیرند مبهم هستند و به سادگی بین شما سوء تفاهم هایی به وجود خواهند آمد که ممکن است باعث ایجاد دلخوری و ناراحتی شوند. شما باید در انتخاب کلمات دقتی بیشتر از همیشه داشته باشید و تمام تلاشتان را بکنید که بهترین واژه ها را برای رساندن منظورتان انتخاب کنید، در غیر این صورت حتی اگر به ظاهر مشکلی پیش نیاید هم رابطه تان تحت تأثیر این شرایط قرار خواهد گرفت و شاید طرف مقابلتان فکر کند که شما تفاهم لازم را با هم ندارید. یادتان باشد در محل کارتان کارهای زیادی در انتظارتان هستند، پس خودتان را بیش از حد با مسائل عاطفی درگیر نکنید. حرفی از کسی می شنوید که نظرتان را در مورد یک سرمایه گذاری عوض می کند. برای رسیدن به نیتتان لقمه را دور سرتان نچرخانید. در کنار تلاش و کوشش فراوانی که می کنید به آمار هم توجه کنید، اگر بی گدار به آب بزنید به سر منزل مقصود نخواهید رسید. گرهی که در کارتان افتاده باز خواهد شد.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز حس ششم شما خیلی قوی شده است، اما ممکن است خود شما نتوانید پیام هایی که این حس درونیتان دارد به شما می دهد را به خوبی درک کنید. احساسات، تصویرها و نمادهایی که شما دریافت می کنید و برداشت هایی که از روابط خود با اطرافیانتان دارید گنگ و مبهم شده اند و خیلی سریع دچار سوء تفاهم می شوید. از نشان دادن واکنش های ناگهانی خودداری کنید، اما برداشت هایی که از موقعیت های مختلف و برخودهایی که با اطرافیانتان داشته اید را یک جایی برای خودتان یادداشت کنید و روز بعد دوباره به آنها رجوع کنید. تا آن زمان این هاله ی ابهامی که شما را در بر گرفته برداشته خواهد شد و می توانید درک بهتری از شرایط داشته باشید. در مورد مسئله ای که نگرانتان کرده مطمئن باشید در حال حاضر از صبر و تحمل ضرر نخواهید کرد، این چرخ به نفع شما خواهد چرخید. برای انجام کاری نظر شما پرسیده می شود، از سر خستگی و ناراحتی جوابی ندهید که بعدا پشیمان بشوید. حامل خبری خوش خواهید بود.

 فال روزانه متولدین تیر

امروز خلاقیت و انرژی شما در سطح بالایی قرار گرفته اند اما ممکن است نتوانید از آنها به آن شکلی که خودتان دلتان می خواهد استفاده کنید. شما ایده های زیادی در سر دارید اما نمی دانید چطور باید آنها را به کار ببندید و مورد استفاده قرار دهید. در چنین شرایطی بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ایده هایتان را یک جا یادداشت کنید. اگر این کار را انجام دهید شاید حتی مجبور نباشید تا دفعه ی بعد که به یادداشت هایتان رجوع می کنید صبر کنید. همین که دست به قلم شوید احتمال دارد راه های عملی کردن ایده هایتان نیز به ذهنتان برسند. امروز حواستان به کیف پولتان باشد، زیرا احتمال اینکه آن را گم کرده و یا مورد سرقت قرار بگیرید زیاد است. در یک رابطه دوستانه نتیجه وفاداری و راز داری تان را خواهید دید، دوستی تان محکم تر می شود. در رابطه با مسائل عاطفی تان با چشم باز به اتفاقات نگاه کنید و آینده نگر باشید. در محیط کار یا تحصیل جریانی به راه افتاده که بهتر است نسبت به آن غفلت نکنید و از قافله عقب نمانید.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز یکی از اعضای خانواده تان دارد از شما و یا حتی از همه ی اهل خانه فاصله می گیرد و در لاک تنهایی خود فرو رفته است. به نظر می رسد که این شخص دارد از لحاظ عاطفی دوره ای بحرانی را پشت سر می گذارد و احتمال دارد آنقدر به شما اعتماد نداشته باشد که در مورد این موضوع با شما صحبت کند. بهتر است سعی نکنید او را وادار کنید در مورد دلیل رفتارهای امروزش با شما صحبت کند، کمی به او وقت بدهید و مطمئن باشید خودش وقتی که آماده باشد در مورد این موضوع با شما صحبت خواهد کرد. همه ی ما گاهی نیاز داریم به حال خودمان رها شویم، پس صبور باشید و سرتان را با کارهای زیادی که در انتظارتان هستند گرم نگه دارید. برای رسیدن به نیتتان باید روحیه کار گروهی را در خودتان بالا ببرید و از دیگران کمک بخواهید و نظرشان را بپرسید. این هفته تصمیمات بزرگ نگیرید. در جمعی حرفی می زنید که برایتان گران تمام می شود. دلخوشی کوچکی پیدا خواهید کرد. در جمع دوستان بحثی پیش می آید، کاه را به کوه تبدیل نکنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است مهمان های ناخوانده ای به خانه ی شما بیایند. در مکالماتی که با آنها دارید موضوعات جالبی مطرح خواهند شد و ایده های جالبی از این طریق به فکرتان خواهند رسید. به کارگیری این ایده ها به شما کمک خواهد کرد تا نقشه های جدیدی برای آینده ی خود بکشید تا زندگی بهتری برای خود بسازید و احساس رضایت بیشتری داشته باشید. امروز اگر فقط یک کار لازم باشد انجام دهید، آن کار تماشای غروب خورشید است! شما در حال حاضر بسیار احساساتی شده اید و زیبایی های دنیای اطرافتان به طور مسحور کننده ای شما را به خود جذب می کنند. این می تواند فرصت خوبی باشد تا یک بار دیگر زیبایی ها و جذابیت های کسی که دوست دارید را ببینید. جهت انجام پروژه بزرگی که از مدت ها پیش به دنبال آن بودید بستر و فضای لازم فراهم شده، تعلل در این زمینه به صلاحتان نیست. یک خبر جالب شما را غافلگیر خواهد کرد. به خودتان سخت بگیرید و حرفی را که فکر می کنید نمی توانید به زبان بیاورید بگویید، بعد از گفتنش به خودتان افتخار می کنید.

فال روزانه

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به نظر می رسد که مسائل مالی بهم ریخته اند و نمی توان کنترل اوضاع را بار دیگر به راحتی در دست گرفت. انگار آن حس عملگرایی همیشگیتان شما را ترک کرده است و این موضوع شمایی که همیشه خیلی خوب می دانید چطور باید با مسائل مادی دست و پنجه نرم کنید را عصبی و نگران کرده است. خونسردی خودتان را حفظ کنید، زیرا این وضعیت کاملا موقتی است و این احساس بلاتکلیفی و ناتوانی تا فردا از بین خواهد رفت. اگر وضعیت اضطراری نیست و به رسیدگی فوری نیاز ندارد یکی دو روزی دست نگه داشته و در غیر این صورت از یک نفر که مورد اعتمادتان است کمک گرفته و زیاد به خودتان سخت نگیرید. برای خودتان کمی وقت بگذارید. این روزها سرتان بسیار شلوغ است. در مورد مسائل عاطفی و عاشقانه اجازه ندهید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. در کاری که تخصص و آگاهی ندارید وارد نشوید و اظهار نظر هم نکنید چون به ضررتان تمام می شود. سری را که درد نمی کند بیهوده دستمال نبندید.

فال روزانه متولدین آبان

شما در گیر و دار انجام یک پروزه ی هیجان انگیز با همکاری یک نفر دیگر هستید و دلتان می خواهد هر چه سریعتر کارتان را به نتیجه برسانید تا بتوانید آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و در معرض دید عموم قرار دهید، اما امروز احساس می کنید که ذهنتان تمرکز کافی را ندارد و این حواس پرتی شما را آشفته و نگران کرده است. خودتان را به خاطر این شرایط ناراحت نکنید، زیرا چنین مشکلاتی برای همه پیش می آیند. شاید بهتر باشد امروز را به خودتان استراحت داده و از اصرار و پافشاری برای تکمیل کارتان دست بردارید. کمی صبور باشید، تا فردا اوضاع به حالت عادی خود باز خواهد گشت و می توانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. بالاخره تصمیم تازه ای برای آینده گرفته اید که البته با موانع و مشکلاتی روبرو خواهید شد اما باید با اراده ای مصمم گام بردارید، مطمئن باشید موفقیت از آن شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن فقط وقت و انرژی تان را تلف می کند. حرفی را زده اید، که دائم خود را برای گفتنش سرزنش می کنید.

 فال روزانه متولدین آذر

اگر مدتی در این فکر بوده اید که روزی را به تفکر و تعمق اختصاص داده و از کارهای روزمره دست بکشید امروز می تواند بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار باشد. شما امروز از دغدغه ی کارهای روزمره تان فارغ شده اید و ذهنتان در موقعیت منحصر به فردی قرار گرفته و از مرحله ی توجه به مادیات رد شده است. امروز با توجه به وضعیت ذهنی شما می تواند روز بسیار خوبی برای انجام فعالیت های هنری نیز باشد. شما در انجام هرگونه کار هنری موفق خواهید بود، اما انتظار نداشته باشید که بتوانید در زمینه ی انجام کارهای دیگر زیاد مفید واقع شوید، زیرا امروز شما از این دنیای مادی فاصله گرفته اید و نمی توانید بخشی از آن باشید. سطح توقعات خود را از خودتان کمی بالا ببرید تا به اهداف بزرگی که در سر دارید دست پیدا کنید. از طعنه و سرزنش شخصی نزدیک و مغرض نهراسید و تردید و سستی به دل راه ندهید، تا پایان راه به خودتان ایمان داشته باشید و او را خجالت بدهید. شخصی با یک خرید کوچک خوشحالتان می کند.

فال روز متولدین دی

امروز شما دلتان می خواهد با گذشته خود ارتباط برقرار کنید و به همین خاطر هم ترجیح می دهید با دوستان قدیمیتان ارتباط برقرار کرده و یا به محل بچگی هایتان سری بزنید. حتی اگر این کارها را نکنید هم هر لحظه ممکن است به خودتان آمده و ببینید که مشغول خاطره بازی با خودتان هستید و ذهنتان درگیر خاطرات خوب و بد گذشته است. اکنون زمان خوبی است برای این که با برخی از اتفاقات منفی و ناخوشایند گذشته خود برای همیشه خداحافظی کنید. البته این درگیری شما با گذشته هایتان ممکن است باعث نگرانی شریک زندگیتان شده و موجب شود که فکر کند به یاد عشق گذشته خود هستید، به او اطمینان خاطر بدهید و بگویید چقدر دوستش دارید. در رابطه با مسائل عاطفی یادتان باشد، هر عملی عکس العملی دارد. مهربانی و توجه کنید تا مهربانی و توجه ببینید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی تا دیر نشده به اموراتتان سروسامان و نظم بدهید وگرنه در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت. از توضیح اضافه به شخصی خودداری کنید.

 فال متولدین بهمن

اگر شما به خاطر عشق و محبت و توجه زیادی که برخی از اطرافیانتان به شما نثار می کنند نگران هستید، احساس نکنید که باید حتما با ابراز عشق و علاقه بیش از اندازه این کار آنها را جبران کنید. این روش مناسبی نخواهد بود، سعی کنید رفتار طبیعی خودتان را داشته باشید، اما به محبت هایی که به شما می شود توجه بیشتری داشته باشید تا ببینید چقدر اطرافیانتان برای شما ارزش قائل می شوند و علاوه بر آن، چقدر برای شما ارزش دارند. اگر رفتار درستی داشته باشید شاید فردی که به شما بسیار نزدیک است طی چند ماه آینده از شما بخواهد که تعهد خود را نسب به او جدی تر کرده و رابطه تان را وارد مرحله جدیدی بکنید. این روزها در خانه کمی عصبی هستید و مشکلات بیرون را به خانه منتقل می کنید، خونسرد و آرام باشید وگرنه پشیمان می شوید. اتفاقی که قرار بود خوشحالتان کند حالا برایتان تبدیل به مشکلی شده که نمی دانید با آن چطور رفتار کنید. قرار بود برای کسی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده اید.

 فال روزانه متولدین اسفند

اکنون زمان مناسبی برای این که بخواهید تعهد خود را نسبت به رابطه عاطفیتان بیشتر و جدیتر کنید نیست. شما این اواخر از وضعیت موجود زیاد راضی نبوده اید و ممکن است که ویژگی های شخصیتی طرف مقابلتان دلیل اصلی این احساس نارضایتی شما باشند. یکی دو ماه برای حل این مشکل به خودتان فرصت دهید و اگر توانستید آن را حل کنید با خیال راحت راهتان را ادامه دهید. اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد. در یک بازی برنده نهایی شما هستید، به شرط آن که صبر کنید و کنترل اعصابتان را از دست ندهید. بعد از مدت ها انتظار بالاخره مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که نباید اشتباه هزینه شود. خبری سرنوشت ساز به شما می رسد که موجب تقویت روحیه شما خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه