فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 13 اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه  13 اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 7119
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 فال روزانه متولدین فروردین

نگرش شما نسبت به مسائل مختلف بیشتر از واقعیت ها به احساسات شما وابسته است و امروز از آن روزهایی است که این موضوع می تواند برایتان دردسرساز شود. هر چیزی که پیش بیاید شما رفتاری بسیار احساساتی از خود نشان خواهید داد و به هیچ وجه به عقل و منطق خود توجه ندارید. این رفتار شما هر چند از نظر خودتان هیچ اشکالی ندارد اما به مذاق دیگران اصلا خوش نخواهد آمد. شما باید بین عقل و احساس خود تعادل برقرار کنید و برای این کار به اعتماد به نفس و قدرت درونی احتیاج خواهید داشت. امروز برای شما زمان رسیدگی به رابطه عاطفیتان است. شاید اوضاع در ظاهر روبراه به نظر برسد، اما آیا در باطن نیز همینطور است؟ رازی در دلتان است که به شدت وسوسه شده اید تا با کسی در میان بگذاریدش. بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. هدیه ای از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده اید دریافت خواهید کرد. برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشده اید. نا امید نشوید، دوباره اقدام کنید. این بار موفقیت از آن شماست.

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز درخشش شماست. فقط حواستان باشد که این درخشش شما به ضرر یک نفر دیگر تمام نشود. شما نسبت به همیشه از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستید و باور آن حتی برای خود شما هم سخت است. شما آنقدر روی اهداف خودتان متمرکز شده اید که حرف ها و نظرات دیگران برایتان از هیچ اهمیتی برخوردار نیستند. گاهی برای شما والدین حکم دستبندی را دارند که جلوی آزادی شما را گرفته و نمی گذارند خودتان را آنطور که می خواهید نشان دهید. امروز ممکن است درگیری های همیشگی شما دوباره بالا بگیرند، اما سعی کنید عکس العمل شدیدی از خودتان نشان ندهید و این کار آنها را نه عنوان تلاشی برای کنترل کردن شما، بلکه به عنوان نشانه ای از عشق آنها در نظر بگیرید. شما دلی مهربان و ساده ای دارید، اما اشتباه پشت اشتباه مرتکب می شوید، کمی با خودتان خلوت کنید و صادقانه رفتارتان را مرور کرده و قضاوت کنید. اگر اشتباهاتتان را حالا بپذیرید، هنوز وقت برای جبران دارید. برای بزرگترها در خانواده تان احترام بیشتری قائل شوید. باور کنید که شما دانای کل نیستید و همه گاهی اشتباه می کنند.

فال امروز متولدین خرداد

احساس می کنید که در رابطه با موضوعی که برایتان اهمیت دارد کنار گذاشته شده اید و کسی به نظرتان اهمیتی نمی دهد. نگران نباشید، به احتمال زیاد این احساس شما توهمی بیش نیست! با این حال اگر اصرار دارید که در چنین وضعیتی گیر افتاده اید هم راه فراری برای شما وجود خواهد داشت. اگر موقعیتی که در آن گرفتار شده ید را دوست ندارید مسیرتان را تغییر دهید و اگر افرادی که دور و برتان هستند را دوست ندارید با افراد دیگری ارتباط برقرار کنید. در هر صورت باید این نکته را یاد بگیرید که دیگران را به خاطر شرایطی که برایتان پیش آمده است سرزنش نکنید و مسئولیت پذیر باشید. شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته هایتان این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد، از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید و با هیچ پیش فرضی هم جلو نروید گاهی باید پارو نزد. این اواخر شما خود را به شدت سرگرم کار کرده اید، تا جایی که از زندگی و لذت های آن دور مانده اید. یک سفر می تواند برای شما آرامشی را که لازم دارید به همراه بیاورد.

فال روزانه متولدین تیر

سعی کنید سطح خلاقیت خود را کمی بالا ببرید. راه های بسیار زیادی برای نشان دادن خودتان و توانایی هایتان وجود دارند، پس کمی خلاق تر باشید و راه بهتری را در پیش گرفته و دنباله روی دیگران نباشید. شاید دلتان بخواهد مجالی پیدا کرده و افکار و احساساتی که در رابطه با موضوعی مهم و یا یک مسئله ی اجتماعی دارید را با دیگران در میان بگذارید. احساسات قوی و نگرش رویایی شما در این راه به کمک شما خواهند آمد، فقط باید مواظب باشید چیزی را به کسی تحمیل نکنید. امروز بهتر است هر چیزی از عادت های غذایی گرفته تا سبک زندگی و روابط اجتماعی خود را مورد بررسی قرار داده و هر چیز مضری از جمله روابطی که ذهن و روحتان را خراش می دهند را از برنامه خود حذف کنید. مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگی تان بسیار تاثیر گذار بوده و هنوز برایتان عزیز است. با او تماس بگیرید این اشتیاق دو طرفه است. گرچه شما بسیار هوشیار و محتاط هستید اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سو استفاده می کنند. شخصی در اطرافتان که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگ می دهداز خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز احساساتتان ممکن است شما را گول بزنند، پس حواستان را خوب جمع کنید که اسیر آنها نشوید. شاید احساس کنید که دارند شما را به زور در جهتی که دلتان نمی خواهد هل می دهند. شاید بتوانید این وضعیت را برای مدتی و بدون بیان احساساتی که در این مورد دارید تحمل کنید، اما چنین کاری را اصلا به شما توصیه نمی کنیم. این رفتار باعث خواهد شد که دیگران فکر کنند که شما مشکلی با این وضعیت ندارید و راضی هستید و در نتیجه به این رفتار خود ادامه دهند. امروز باید اولویت اصلی شما رسیدگی به سلامت بدن، ذهن و روحتان باشد. بدن و ذهن انسان از هم جدا نیستند و به هر کدام آسیب وارد شود دیگری نیز صدمه خواهد دید. مدتهاست که با یکی از نزدیکانتان دچار مشکل شده و ارتباطاتتان قطع شده، برطرف کردن این مشکل به نفع شماست. در کاری که می کنید پشتکار بسیار بالایی دارید و همین باعث پیشرفت شما و ضمنا حسادت شخصی در اطرافتان شده، به او بی توجه باشید و به راه خود بروید. از نصیحت کردن یک دوست به جایی نخواهید رسید، او نهایتا کار خودش را خواهد کرد.

فال روزانه

فال امروز متولدین شهریور

امروز احساس می کنید همچون روح سرگردانی هستید که خودش هم نمی داند از زندگی چه می خواهد. با این که بسیار پرانرژی و سرزنده هستید اما ته دلتان این احساس را دارید که انرژیتان را در مسیر درستی استفاده نمی کنید و در راه اشتباهی دارید گام برمی دارید. تنها کسی که می تواند شما را از این وضعیت نجات دهد خودتان هستید. رهبر و راهنمای خودتان باشید و به جای این که در خدمت دیگران باشید به سمت مقصد خودتان گام بردارید. هر چقدر بیشتر مسئولیت زندگی و برنامه هایتان را خودتان به عهده بگیرید و منتظر دیگران ننشینید نتایجی بهتری به دست خواهید آورد و احساس رضایت بیشتری نیز خواهید داشت. این هفته برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با روسا و یا شخص برجسته ای در محیط کاریست، فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. به رفتن به یک سفر یا جابجایی فکر می کنید، چمدان هایتان را ببندید به زودی شما راهی خواهید شد.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

بهترین راه برای این که بتوانید با دیگران کنار بیایید این است که در ابتدا با خودتان کنار آمده و به یک آرامش درونی دست پیدا کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران به شما و خواسته هایتان رسیدگی کنند؛ این خود شما هستید که باید خودتان را در اولویت قرار داده و به خودتان توجه کنید. شما هم وظیفه ندارید که تمام نیازها و انتظارات دیگران را برآورده کنید. شاید حفظ حد و مرزها گاهی کار دشواری باشد، اما شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین حالت ممکن را برقرار کرده و به اندازه ی لازم بین خودتان و دیگران فاصله ایجاد کنید. شاید دیگران بخواهند از نقطه ضعف شما که همان مهربانیتان است استفاده کرده و شما را وادار به انجام آنچه خودشان می خواهند کنند. از گذشته درس بگیرید و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید. شایسته است که با شخصی منطقی برخورد کنید. حواستان به یکی از اعضای خانواده تان بیشتر باشد. به تازگی با یک مشکل مالی روبرو شده اید، برای رفع این مسئله با یک مشاور حقوقی مشورت کنید، این موضوع به سادگی قابل حل شدن است. پاسخ سوالی را که بی جواب گذاشته اید بهتر است هرچه زودتر بدهید.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز احساس می کنید که احساسات شدیدی که دارید بر سر راه شما قرار گرفته و اجازه نمی دهند مسیر رویاهایتان را دنبال کنید. یا شاید آنقدر درگیر رویایی که برای آینده ی خود دارید شده اید که از دنیای واقعی فاصله گرفته اید. کمی از وضعیتی که برای خود به وجود آورده اید فاصله بگیرید و به جای تمرکز روی چیزی که اصلا وجود ندارد موقعیت فعلی خود را با نگاهی منطقی مورد بررسی قرار دهید. اگر می خواهید مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود را حل کنید با صبوری تمام حرف بزنید و با گوش جان بشنوید، این می تواند تبدیل به نقطه عطفی در رابطه شما بشود. مطمئن باشید که قدم در راه درستی گذاشته اید. اعضا خانواده تان به شما به چشم ستون خانواده نگاه می کنند، بهتر است مراقب سلامت جسم خودتان باشید تا بتوانید همیشه آن ها را حمایت کنید. هدیه معنوی دلچسبی دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند. این اواخر در رابطه با مسائل کاری با مشکلات بزرگی روبرو شده اید، وقتتان را با توضیح بیهوده دادن به دیگران تلف نکنید، به خودتان و قلب مهربانتان اعتماد کنید.

 فال روزانه متولدین آذر

شما از لحاظ ذهنی خودتان را در وضعیتی قرار داده اید که احساس می کنید هیچ راه فراری از آن ندارید. مواظب باشید بر اساس افکاری که بیشتر ریشه در احساسات و تفکرات گذشته تان دارند تا واقعیت زمان حال، تصمیم گیری و اقدام نکنید. ممکن است احساساتتان شما را گول بزنند و شاید اسیر رویایی باشید که بیشتر از رسیدن به اهدافتان، عقده های گذشته تان را مورد توجه قرار می دهد. به انگیزه های خود خوب فکر کنید. به احتمال زیاد به این نتیجه خواهید رسید که به نفعتان است مسیری را که برای خود انتخاب کرده اید تغییر داده و انرژی و زمان خود را صرف رسیدن به چیزهای مهمتری بکنید. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان به دیدنش روشن خواهد شد، از بودن با او لذت ببرید و تا می توانید مشکلات را ولو به طور موقت به دست فراموشی بسپارید. برای حل یک مشکل حقوقی به جایی مراجعه خواهید کرد و نهایتا این مسئله به نفع شما تمام خواهد شد، بیهوده خود را وارد درگیری های لفظی نکنید.

 فال روز متولدین دی

امروز وقتی حرف می زنید دلتان می خواهد که همه به حرف هایتان گوش کنند. ذهن شما درگیر مشکلات اجتماعی و مسائل فلسفی مختلف شده است و دوست دارید در رابطه با این موضوع با دیگران صحبت کنید و افکار و ایده هایتان را با آنها در میان بگذارید. شما فکر می کنید که اگر همه نظریاتی که دارید را پذیرفته و دنبال کنند می توانید این دنیا را به جای بهتری تبدیل کنید، اما دیگران ممکن است به خاطر این تفکرتان شما را مورد تمسخر قرار دهند! اجازه ندهید چنین چیزی جلوی شما را گرفته و مانع رویاپردازی هایتان شود. شاید نتوانید همه ی دنیا را با خود همراه کنید، اما خودتان هم که به نظراتتان پایبند باشید کافی است. به تازگی به یک رابطه قدیمی دوباره برگشته اید، شما حالا پخته تر هستید و می توانید با نگاهی متفاوت به با این رابطه تازه برخورد کنید. در رابطه با مسائل احساسی مراقب زبان خود باشید، ممکن است ناخواسته چیزی بگویید و کلامتان تاثیری روی طرف مقابل بگذارد که بعد ها هرچه هم تلاش کنید موفق به جبران آن نشوید. باید هدیه ای می خریدید که فراموش کرده اید.

فال متولدین بهمن

امروز تمام مدت ذهنتان درگیر مسائل مربوط به حفظ کنترل یک سری شرایط خواهد بود. شما به احتمال قوی سعی دارید اوضاع را طبق برنامه ای که از قبل چیده بودید پیش ببرید و روش خاصی برای انجام کارها در نظر دارید که نمی خواهید سر سوزنی در آن تغییر ایجاد شود. با این حال شما در این مسیر تنها نیستید و افرادی در اطرافتان هستند که روی برنامه هایتان تأثیر بگذارند و اجازه ندهند همه چیز همان طوری که انتظار داشته اید پیش برود. شاید حتی یک نفر پیدا شود و بخواهد خودش کنترل همه چیز را در دست بگیرد. با تمام وجود برای حفظ موقعیت خود مبارزه کنید، اما برای رسیدن به این هدف انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان بدهید. دیگران از شما انتظارات زیادی دارند و تنها به فکر خودشان هستند، وقت آن رسیده با این وضعیت برخورد دیگری بکنید. مدتی است شخصی که برای شما بسیار عزیز است از شما دور شده، این دوری طولانی نخواهد بود و شما به زودی دوباره او را خواهید دید. برای یک کار قانونی دست به کار شده و به سفری رفته و یا خواهید رفت، با دست پر از این سفر باز خواهید گشت. نذرتان را ادا کنید.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز رفتار و گفتار شما با قدرت فوق العاده ای همراه خواهند بود، اما باید مواظب باشید که خیلی هم احساساتی نشوید. امروز حالتی جادویی دارد که می تواند باعث شود گمان کنید سرابی که پیش رویتان قرار دارد واقعیت است. ممکن است آنقدر درگیر احساسات خود بشوید که قدرت استدلال و منطق خود را از دست بدهید. امروز دلتان می خواهد به عشقتان نزدیک شوید و حرف هایی که مثل خوره روحتان را می خورند با او در میان بگذارید، اما اوضاع آنطوری که می خواهید نیست و هیچ چیزی هم شما را راضی نمی کند. در هر حال نگران نباشید، تا فردا همه چیز درست می شود و می توانید به راحتی حرف دلتان را به زبان بیاورید. با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوشتان خواهد رسید که تاثیری بر زندگی شما ندارد. شما مدام در حال تحقق علایق خودتان هستید، بهتر است خواست دیگرانی که به برایتان عزیز هستند را هم در نظر بگیرید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که شخصی را به شدت رنجانده و از خودتان دور کرده اید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه