ساعد سهیلی

اکران فیلم روز صفر با ساعد سهیلی

گلوریا هاردی در اکران فیلم روز صفر صحبت هایی کرد که باعث بوجود آمدن جنجال زیادی برای خود و همسرش شد.

اکران فیلم روز صفر با ساعد سهیلی
کدخبر : 7015
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. ساعد سهیلی، فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. ساعد سهیلی با گلوریا هاردی، بازیگر مجموعه کیمیا (در نقش آزاده/رها) ازدواج کرده است. استعداد ساعد سهیلی برای نخستین بار توسط جواد عزتی (به عنوان بازی‌گردان) کشف شد. از دیگر فیلم‌های ساعد سهیلی می‌توان به گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف اشاره کرد.

بیوگرافی ساعد سهیلی

نام: ساعد

نام خانوادگی: سهیلی

تاریخ تولد: 30 بهمن 1366

محل تولد: مشهد

زمینه فعالیت: بازیگری

سال‌های فعالیت: 1380 تا اکنون

همسر: گلوریا هاردی

ساعد سهیلی

حواشی ساعد سهیلی در فضای مجازی

ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون کشور در پستی عکسی متفاوت از خود و همسرش را بارگذاری کرد.

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در کشور فرانسه حضور دارند.

ساعد سهیلی

«ساعد سهیلی» همسر گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا است که از نقش های بی نظیر وی می‌توان به لاتاری و گشت 2 اشاره کرد.

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. او فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده است و متاهل است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. گلوریا هاردی یک رگ فرانسوی دارد و در سریال کیمیا نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.گلوریا هاردی ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند.

در سال 1389 به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست بازیگری فیلم بهروز شعیبی و جواد عزتی بنام تلوزیونی میان ماندن و رفتن حاضر شد و توانست در این فیلم بازی کند.

ساعد سهیلی در چهارمین تجربه اش با فیلم گشت ارشاد پدرش در سال 1390 به شهرت رسید، و رفته رفته با حضور در فیلم های کلاشینکف، 50 کیلو آلبالو و … این شهرت بیشتر و بیشتر شد.

ساعد سهیلی با یک دختر دورگه فرانسوی – ایرانی بنام گلوریا هاردی در سال 94 ازدواج کرد، بازی گلوریا در سریال کیمیا در سال 94 باعث انتشار خبر ازدواج این دو شد.

گلوریا : من با ساعد سهیلی وقتی او به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

گلوریا هاردی : من متولد بوردوی فرانسه هستم و مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارم که در پاریس و سوئیس بزرگ شده‌ ام بعد از ازدواج فارسی یاد گرفتم.

بخاطر علاقه به بازیگری در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان حضور پیدا کرد و از آنجا به سریال کیمیا معرفی شد.

ساعد : کلا ارتباطم با پدر خیلی زیاد نیست نه که بگویم با هم بد هستیم؛ اصلا. اما مشورت مان کم است و صحبت های مان زیاد درباره سینما نیست.

وقتی بچه بودم سر صحنه فیلم مردی شبیه باران همراه پدرم می‌رفتم و از دیدن آن فیلم لذت بردم و آقای ابوالفضل پورعرب و کارهای‌شان را خیلی دوست دارم.

آهنگ‌ هایی که مردم با آن‌ ها ارتباط برقرار می‌ کنند را من هم دوست دارم گوش کنم، فوتبال و رزمی را دوست دارم و بعضی مواقع تفریحی فوتبال بازی می‌ کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه