فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 15 فروردین | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 15 فروردین | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 6321
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

اگر دری به روی شما بسته شده درهای دیگر را امتحان کنید. راههای زیادی پیش روی شماست اما شما تنها به یکی دلبسته اید، اگر زاویه دیدتان را گسترش دهید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. برای حل مشکلات عاطفی، نشستن نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی کند، بلکه شما را نیز از برنامه هایتان عقب می اندازد. سعی کنید هر حرفی دارید را زودتر به زبان آورید در غیر این صورت کدورت ها عمیق تر خواهد شد. یکی از اعضای خانواده شما امروز حقیقتی را برایتان فاش می کند که مسیر تازه ای از زندگی را به رویتان خواهد گشود. با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی که در ذهن می پرورانید به ثمر برسد. خاطرات تلخ را بیش از حد مرور و برای دیگران تعریف نکنید. یادآوری اس برای آنها خسته کننده است و باعث می شود از اطرافتان پراکنده شوند. گام های زندگی را با دقت بیشتری بردارید. استعدادی تازه را در خود کشف کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برای عبور از سختی های زندگی صبور باشید. با اراده ای راسخ می توانید تمام موانع را از سر راه خود بردارید. فردی با حرف های خود شما را رنجانده است. این احساس ناخوشایند را با احترام و مهربانی جایگزین کنید. شما ذاتا فرد مهربانی هستید، همین خصوصیت شما روی دیگران تاثیر مثبت می گذارد. در برابر کسی که دوست اش دارید خودخواه نباشید. اگر امروز در مقابل او از خودتان انعطاف پذیری نشان ندهید، میان تان شکراب خواهد شد. بنابراین حواس تان به رفتارتان بیشتر باشد. از گذشته درس بگیرید اما همه را با یک چوب نزنید. با این کار شخصی که حضورش در زندگی تان می تواند پر از زحمت و برکت باشد از خودتان دور خواهید کرد. در جمعی از ایده تان صحبت خواهید کرد و بر خلاف انتظارتان، پیشنهاد خوبی از جانب شخصی می شنوید.

 فال امروز متولدین خرداد

اگر چه برای رسیدن به هدف تان تلاش زیادی کرده اید اما هنوز به نتیجه نرسیده اید. ناامید نشوید، با اراده محکم از جا بلند شوید و برای هدف تان بجنگید. امروز خبری می شنوید که به شما انگیزه بیشتری برای حرکت خواهد داد. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است که امروز در بروز احساسات تان تلاش بیشتری کنید. مطمئن باشید که اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. اگر نذری دارید، هر چه زودتر ادا کنید. در موقعیتی قرار می گیرید که دوست و دشمنتان را خواهید شناخت، زمان آرامش نزدیک است. مسیر کارهایتان را عوض نکنید. این روزها بهتر است کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. از تک تک روزها و لحظه هایتان استفاده کنید. مهلت تان برای انجام کاری فرا رسیده، مبادا این زمان را از دست بدهید.

فال روزانه

 فال روزانه متولدین تیر

قدر فرصت های پیش رو را بدانید و از موقعیت هایی که برایتان بوجود می آید، بیشتر استفاده کنید. سختی ها به زودی تمام می شود و شما نیز به مراد دلتان می رسید. اگر چه حل کردن یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برایتان بوجود آمده سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. شما مدتی ست که دور خود حصار کشیده اید، از این رو از دوستان تان نیز دور مانده اید. بهتر است که در چنین روزی کمی روابط اجتماعی تان را بالا ببرید و از همجواری با دوستان تان لذت ببرید. سالهاست که با کسی دوستی بسیار نزدیکی دارید، او را در جریان مشکلات تان قرار دهید. با همکاری آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادی تان می شود. از چیزی یا کسی انتظاری دارید که برآورده نمی شود. کمی صبورتر باشید. اتفاق بهتری در شرف وقوع است.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

ترسیدن از سختی ها شما را از مسیر زندگی عقب خواهد انداخت. بنابراین بهتر است که جسارت بیشتری از خود نشان دهید. اگر از تصمیم تان مطمئن هستید، تمام انرژی خود را برای رسیدن به آن به کار گیرید. امروز مسیرتان کمی تغییر می کند، با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. به شرکت در یک پروژه اقتصادی دعوت می شوید، باید هوشیار باشید و تمامی جوانب را در نظر گرفته و آنگاه تصمیم مقتضی را بگیرید. در مورد مسئله ای عاطفی کارها بر وفق مرادتان پیش می رود و نسبت به تصمیمتان احساس خوبی پیدا می کنید. از کنار یک خبر مهم ساده نگذرید و مسئله را سطحی نگاه نکنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز زمان مناسبی برای سخن گفتن نیست. بنابراین بهتر است که به جای بحث کردن با دیگران، سکوت کنید و تنها تماشاگر باشید. این روزها نگرانی های زیادی دارید اما یاد بگیرید که گاهی از زندگی جدی و واقعی به دور شوید و با تخیل و جسارت کافی از دیگر لحظات زندگی نیز لذت ببرید. هر چه مسائل را کمتر جدی بگیرید، ساده تر پیش خواهند رفت. مسافرتی در پیش دارید که در مورد آن دودل هستید. مصلحت شما این است که به آن سفر برویدو اتفاقات خوشی انتظارتان را می کشد. در مورد نیتتان الان وقت بی گدار به آب زدن و ریسک کردن نیست. از پس کار سختی بر خواهید آمد و به خودتان می بالید. پیشنهاد یا حرفی به شما زده می شود قبل از آنکه عکس العمل نشان دهید سعی کنید به خودتان مسلط باشید و مسئله را از جنبه دیگری نگاه کنید. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید.

فال روزانه

طالع بینی روزانه متولدین مهر

از شنیدن خبری در مورد مسایل مالی تان نگران شده اید اما بدانید که نعمت و برکت به زندگی شما باز می گردد. در ارتباط با دیگران سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید در غیر ان صورت فرصت هایتان را از دست می دهید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در مکانی قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و ایده های خوبی به ذهن تان خواهد رسید. روزهای پر از فکر و مشغولیتی را می گذرانید، چیزی که شما را می ترساند فقط مانع پیشرفتتان می شود، نترسید یک نه بگویید تا ببینید چطور اوضاع به نفعتان تغییر می کند. در مورد مسئله عاطفی تان اگر تردید نداشته باشید اوضاع بهتر پیش می رود به زودی مژده ای دریافت می کنید و تغییراتی کوچک در زندگی تان رخ می دهد

 فال روزانه متولدین آبان

ملاقات مهمی در پیش دارید که تاثیر زیادی روی زندگی تان خواهید گذاشت. نگران مشکلات سر راهتان نباشید، هر چه اطلاعات تان را بالاتر ببرید، بهتر از موانع گذر خواهید کرد. اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسورتر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. بهتر است قبل از هر حرفی با دیگران مشورت کنید، اگر آنها نیز حرف های شما را تایید کردند، صادقانه آنها را با طرف مقابل تان در میان بگذارید. در مورد کمک به دوستی بهتر است همان کاری را بکنید که حال خودتان را بهتر می کند. فکری شما را به خودتان مشغول کرده، این فکر خواب و خوراک را از شما گرفته، یادتان باشد در حال حاضر کارها بر وفق مراد هیچکس پیش نمی رود با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکل مالی نشوید.

فال روزانه متولدین آذر

با وجود تمام نگرانی هایی که دارید، امروز وقت عمل است و نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. به زودی خبری می شنوید که درهای جدیدی را به رویتان باز خواهد کرد. به جای خودخوری بهتر است ببینید از دل موقعیت بد پیش آمده چه اتفاق خوب و مثبتی برای خودتان می توانید بیرون بکشید. حرفی را چند بار به شخصی زده اید اما او گوشش بدهکار نیست، آب در هاون نکوبید رها کنید فقط خودتان را خسته و او را دور تر می کنید. در هفته ساعتی را به خودتان اختصاص دهید.

فال روزانه

 فال روز متولدین دی

اگر بخواهید منتظر باشید تا شرایط همه جوره بر وفق مرادتان باشد، باید بدانید که این شرایط هیچ گاه فراهم نخواهد شد. پس بهتر است که از همین حالا آنچه در سرتان است را عملی کنید زیرا فرصت جبران نخواهید داشت. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. زمان خوبی ست تا با فردی که دوستش دارید گفتگویی داشته باشید. با اعجاز کلام شما در چنین روزی، او نیز با شما همراه خواهد شد. این روزها به لحاظ روحی بسیار خسته اید و این برایتان خوب نیست. روزهایتان پر از اضطراب است، خودتان به مشکلاتتان اضافه نکنید و سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. تولد نوزادی در خانواده حالتان را بهتر می کند و با خودش نور به زندگی تان می آورد. خبری را می شنوید که باورش برایتان سخت است.

فال متولدین بهمن

امروز انرژی زیادی برای شما در فضا پراکنده است، به بیرون از خانه بروید و ان را دریافت کنید.فرصت خوبی ست تا کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید زیرا در روزهای آتی زمانی برای آنها نخواهید داشت. اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید، بهتر است که آن را صرف خرید چیزی که بدان نیاز دارید کنید. مشکلی که به وجود آمده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده زیاد حاد نیست شما توانایی گذر از این طوفان را دارید. دنیا را بیش از این سخت نگیرید. اولین کسی که ضررش را می بیند، خودتان هستید. باید در زندگی روزمره تان تغییر رویه ای بدهید. شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان رسانید. از دیگران کمک نگیرید.

 فال روزانه متولدین اسفند

کلید موفقیت شما در چنین روزی همکاری با دیگران است. سعی کنید که در جمع های مختلف حاضر شوید و برای انجام کارهایتان از دیگران کمک بگیرید. امروز تنها بودن می تواند به ضرر شما تمام شود.. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید و از بیهوده پرسه زدن بپرهیزید. اگر چه شما فرد دلسوز و مهربانی هستید اما بهتر است که در کار دیگران دخالت نکنید. هر کسی مسئول مشکلات خود است و شما با دخالت تنها سوتفاهم ها را بیشتر می کنید. خبر خوبی از راه دور می شنوید که روزتان را به بهترین شکل می سازد. از شخصی که در حقتان محبتی کرده، شایسته قدردانی کنید. گذشتن از چیزی برایتان سخت است، اما نگران نباشید، قبل از آنکه بفهمید، چیز بهتری جایگزینش خواهد شد. در مقابل رفتار کودکانه شخصی، بهتر است صبور باشید، او هم کلافه است و نمی داند چه بکند. خرید های کوچکی انجام خواهید داد که خوشحالتان می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه