فال امروز | فال واقعی

فال روزانه 6 فروردین | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 6 فروردین | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 6137
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز نگرانی هایی در ارتباط با مسائل مالی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. شاید وضع مالیتان بد نباشد و چیزی که شما را نگران کرده است در ارتباط با گزینه های ناشناسی باشد که برای کسب پول و درآمد بیشتر پیش رویتان قرار گرفته اند. از آنجایی که شما شناخت کافی از فرصت هایی که سر راهتان قرار گرفته اند ندارید بهتر است فعلا دست به تصمیم گیری در این مورد نزنید. شما مجبور نیستید همین امروز تصمیمتان را بگیرید و در واقع بهتر است چند روزی دست نگه دارید و به تحقیق و بررسی در این مورد بپردازید. خبرهای بدی که امروز در اخبار می شنوید ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد و باعث ناراحتی و نگرانی شما خواهند شد. فردی عاشق پیشه، روشن فکر و البته کمی وسواسی هستید. گاهی گذشتن از خواسته تان به خاطر دیگری نهایت عاشق بودن است. به فکر ادامه تحصیل یا یاد گرفتن مهارتی افتاده اید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. به یک پیروزی دست می یابید که شما را از خودتان راضی می کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

رابطه ای که به تازگی آغاز کرده اید امروز شما را دچار تردیدها و نگرانی هایی کرده است. خواه این رابطه عاطفی باشد، خواه یک آشنایی از نوعی دیگر، شما از اینکه دلتان می خواهد در چه مسیری پیش برود مطمئن نیستید. امروز برای اینکه در مورد این موضوع فکر و برنامه ریزی کنید روز چندان خوبی به نظر نمی رسد و احتمال اینکه بتوانید به نتیجه ی مشخصی برسید خیلی کم به نظر می رسد. چند روزی دست نگه دارید تا شناخت بهتری از این شخص پیدا کنید. امروز شاید مجبور شوید بیخیال برنامه هایی که از قبل چیده بودید بشوید و همه چیز را به شانس واگذار کنید. شاید اتفاقات غیر منتظره ای که پیش می آیند در واقع به نفع شما تمام شوند. سوالی را که می دانید جوابش خیر است، بهتر است نپرسید و خودتان را سنگ روی یخ نکنید. رفتن به یک راه‌هایی بی برگشت است. احتیاط کنید. اجازه ندهید غم امروز فردای شما را هم خراب کند. هیچ کاری و هیچ دری تا ابد بسته نمی‌ماند. این روزها هم می گذرد.

 فال امروز متولدین خرداد

امروز شما کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کنید. به احتمال زیاد شما خسته هستید و به استراحت نیاز دارید. شاید نگرانی هایی که در محیط کاری برایتان به وجود آمده اند این حالت را در شما به وجود آورده باشند. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نمی دانید که از کجا باید شروع کنید. شاید در چنین شرایطی بهترین گزینه این باشد که اصلا شروع نکنید! شما هنوز از حال و هوای تعطیلات خارج نشده اید و حال و حوصله ی اینکه کار کنید را ندارید. اگر برایتان امکان دارد امروز را مرخصی بگیرید و کمی استراحت کنید. درست است که شما چند روز تفریح کرده اید و خوش گذرانده اید، اما بعد از تفریح و خوش گذرانی هم استراحت لازم است! در مورد مسئله ای مالی نتیجه صبرتان را خواهید دید. حرف های کسی که شما را درست و خوب نمی‌شناسد، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید و هدفتان را دنبال کنید. شما باعث افتخار خانواده تان هستید. استعدادهای زیادی دارید. فقط باید به خودتان باور داشته باشید.

فال روزانه

 فال روزانه متولدین تیر

موفقیت هایی که این اواخر به دست آورده اید باعث شده اند احساس کنید که باید هر چه سریعتر راهتان را ادامه دهید تا به مقصد نهایی خود برسید. شاید مجبور باشید در این مسیر انتخاب هایی را انجام دهید که هم به زندگی حرفه ای و هم خانواده ی شما مربوط می شوند. هم کار و هم خانواده برای شما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار هستند و همین باعث می شود که انتخاب برایتان سخت تر شود. بهتر است که تصمیم گیری در این مورد را به زمان دیگری موکول کنید، زیرا در حال حاضر احساس گیجی و سردرگمی شما بیش از آن چیزی است که بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشید و نتایج خوبی را به دست بیاورید. شما مشکلات زیادی را با صبر و تحمل از سر راه برداشته‌اید. قدم های آخر مانده، نا امید نباشید. کسانی که شاهد تلاش شما بوده‌اند، احترام ویژه ای برای شما قائل هستند. شخصی ناخواسته با رفتارش شما را در جمع معذب می کند. از او فاصله بگیرید تا روزگارتان آرامتر بگذرد.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

یکی از دوستان و آشنایانتان که در شهر دیگری زندگی می کند امروز با شما تماس خواهد گرفت تا خبر بدهد که به زودی به دیدن شما خواهد آمد. شما احساس می کنید که اصلا آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمان های ناخوانده را ندارید و نمی دانید چکار باید کنید. به خودتان سخت نگیرید، شما هنوز برای فکر کردن به اینکه چطور از مهمان هایتان پذیرایی شایسته ای داشته باشید وقت دارید. امروز باید مواظب باشید که در رابطه عاطفی خود و نسبت به شخصی که دوست دارید از بالا نگاه نکنید و رفتاری نداشته باشید که باعث شود احساس کند می خواهید رئیس بازی در بیاورید و یا او را کوچکتر و بی اهمیت تر از خودتان می پندارید. هفته خوب و آرامی پیش رو خواهید داشت. در مورد مسئله ای خانوادگی کمی سرسخت هستید. شما تنهایی‌تان را دوست دارید و گاهی دلتان نمیخواهد آن را با کسی شریک شوید. شخصی که بعد از چندین بار تذکر همچنان احترامتان را نگه نمیدارد و شوخی را از حد می گذراند از خودتان دور کنید.

 فال امروز متولدین شهریور

برنامه هایی که برای سفر داشته اید با مشکلاتی روبرو شده اند و همین باعث شده است که شما احساس گیجی و سردرگمی کنید و تا حدودی هم عصبی باشید. شما دارید به گزینه های دیگری که دارید فکر می کنید و نمی توانید در مورد اینکه به کجا بروید و چکار کنید تصمیم گیری کنید. شاید بهتر باشد برای تصمیم گیری در مورد این موضوع کمی دست نگه دارید. شاید مشکلاتی که سر راهتان قرار گرفته اند از بین بروند و بتوانید به برنامه هایی که قبلا چیده بودید برسید. امروز این نکته را به خودتان یادآوری کنید که لزومی ندارد سعی کنید برای خوشحال نگه داشتن اطرافیانتان کارهایی را انجام دهید که باعث می شوند خودتان احساس محدودیت کنید و یا مجبور شوید خودتان را قربانی کنید. برای وصول طلبتان کمی دست نگه دارید ضرر نمی‌کنید. تا دیر نشده از کسی که آرامشتان را برهم می زند فاصله بگیرید، خوشی های دنیا کم نیست، خوشی‌هایتان را به خوشی این آدم گره نزنید. پی کار خیری که از شما خواسته شده بگیرید. آماده رویارویی با مسئله ای خانوادگی باشید.

فال

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

فرصت های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر و یا سرمایه گذاری های پربازده سر راه شما قرار گرفته اند که شما را دچار گیجی و سردرگمی کرده اند و نمی دانید کدام گزینه را باید انتخاب کنید. اکنون زمان چندان مناسبی برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم به نظر نمی رسد. اگر اصرار دارید که حتما همین حالا تصمیمتان را بگیرید بهتر است از یک نفر که هم مورد اعتمادتان و هم باتجربه است کمک بگیرید. در هر صورت به شما توصیه می شود که چند روزی دست نگه دارید. هرچند انعطاف پذیری همیشه ویژگی اخلاقی بسیار مفیدی است، اما امروز کمی لجبازی خیلی بیشتر به کارتان خواهد آمد، پس به راحتی در برابر خواسته های دیگران تسلیم نشوید! شما از جای دیگری عصبانی هستید. شخصی با مظلوم نمایی ساختگی می خواهد از شما یک ناجی بسازد، حواستان را جمع کنید و اجازه ندهید از شما سو استفاده کنند، شما این روزها به اندازه کافی برای خودتان مسئله دارید به درگیری‌هایتان اضافه نکنید بر اعصابتان مسلط باشید.

 فال روزانه متولدین آبان

اجازه ندهید انرژی مثبتی که در امروز نهفته است بدون آن که از آن بهره لازم را برده باشید از کنارتان بگذرد. شما این توانایی را دارید که بیش از هر شخص دیگری از این موقعیت استفاده کنید، پس از صبح زود دست به کار شده و تا دیر وقت هم مشغول باشید. بیش از اندازه درگیر فکر و برنامه ریزی نشوید و دست به عمل بزنید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که مجبور نیستید فقط در یک راه پیش بروید، هر گاه دیدید به نفعتان است تغییر مسیر بدهید و یا از راه میانبر بروید؛ خودتان را به یک مسیر ثابت محدود نکنید و انعطاف پذیر باشید. اگر در رابطه عاطفی خودتان با مشکلی دست به گریبان شده اید امروز دوستانتان می توانند حامیان و راهنماهای خوبی برای شما باشند. برای یک تصمیم گیری ساده بر سر دو راهی عجیبی قرار خواهید گرفت. دلتان نگران شخصی‌ست که راه دور است. به دنبال شخصی که دهن بین است نروید، ارتباط با این شخص برایتان دردسر ساز است، سعی کنید با افرادی که همفکر خودتان هستند رفت و آمد کنید. نذرتان را عقب نیندازید و ادا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز دارید با خودتان فکر می کنید چطور کارهایی که زمانی باعث برتری و تمایز شما نسبت به همرتبه ها و همکارانتان می شدند دیگر چنین تأثیری ندارند. شما باید متوجه این موضوع باشید که چقدر فراتر از رتبه قبلی خود رفته اید و حالا باید مطابق با شرایط تازه ای که در آن قرار گرفته اید کارهای بزرگ تر و بهتری انجام دهید تا دیده شوید. قرار نیست به یکباره کوه ها را جابجا کنید، با ایجاد تغییرات کوچک در برنامه روزانه تان و در عین حال باز نگه داشتن ذهنتان خواهید توانست پاداش بزرگی را به دست بیاورید. یادتان باشد که در زندگی هر چالشی که پیش رویتان قرار می گیرد فرصتی برای تحول شخصی و تبدیل شدن به فردی بهتر است. به موضوعی فکر می کنید که فارغ شدن از آن براتان مشکل است، گویی تمامی فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده. بدون رودربایستی حرف هایتان را بگویید تا از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنید و وقتتان را بیهوده تلف نکنید. قناعت سرمایه ای تمام نشدنیست قانع باشید.

فال روزانه

 فال روز متولدین دی

امروز کارهایتان ناگهانی و بدون فکر کردن هستند، اما قطعا قدرت زیادی پشت آنها نهفته است. ذهن شما بسیار هوشیار شده است و حتی یکی از نزدیکانتان که تدبیری مثال زدنی دارد نیز با شما همراه شده است. به همین دلیل نیز کارهایی که انجام می دهید هرچند بدون برنامه ریزی اما هوشمندانه هستند، البته به شرط آن که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید و ذهنی باز داشته باشید. امروز وقتی به اهداف بلند مدت خود فکر می کنید احساس بیقراری و نگرانی زیادی به سراغتان می آید و فکر می کنید آنچه برای تبدیل رویاهایتان به واقعیت لازم است را در اختیار ندارید، اما شما در واقع دارید با این کار توانایی ها و استعدادهای بسیاری که دارید را نادیده می گیرید. غوطه ور بودن در گذشته و نگران آینده بودن باعث می شود که قدر زمان حال را ندانید و از فرصت های موجود هم استفاده نکنید. به شخصی که با شما مهربان است بیشتر توجه کنید. در مورد مسئله ای شخصی با دروغ های پشت سرهم شما را فریب داده، قبل از آنکه دیر شود به شک‌هایتان توجه کنید.

فال متولدین بهمن

امروز شما مجبور به انتخاب خواهید بود. شاید دارید به نقل مکان یا پیشرفت حرفه ای فکر می کنید، اما گزینه های متنوع پیش رویتان باعث احساس گیجی و سردرگمی در شما شده اند. همفکری دوستان و اعضای خانواده تان نیز در این موقعیت به شما کمک نخواهد کرد. چند روزی دست نگه دارید و پس از آن به طور جدی به این موضوع فکر کنید. این که یک نفر از شما چیزی را بخواهد به این معنا نیست که شما مجبور به انجام آن هستید؛ حداقل امروز را خودتان را در اولویت قرار دهید و از انجام آنچه به نفعتان نیست یا دلتان نمی خواهد خودداری کنید. این خود شما هستید که باید آزادی را برای خود به وجود بیاورید وگرنه هیچکس آن را به شما نخواهد بخشید. این روزها مهربانی کالای کمیابی است. با غریبه و آشنا مهربانتر باشید. غمی در دلتان خانه کرده و هیچ چیز عمیقا خوشحالتان نمی کند. شما حق دارید، اما باید هر طور شده به خودتان تکانی بدهید. یادتان باشد، شما فقط به خودتان تعلق ندارید، دیگران به شما وابسته هستند.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما و عشقتان رفتاری بسیار رمانتیک پیدا کرده اید و شاید حتی بخواهید پیام ها و یا حتی شعری عاشقانه برای هم بنویسید. گذراندن این روز در چنین شرایطی می تواند برای شما تجربه ای منحصربفرد باشد و حس و حال فوق العاده ای به شما ببخشد. فقط مواظب باشید این وضعیت باعث نشود انتظارتان از همدیگر بیش از اندازه بالا برود و یادتان باشد که هر دوی شما انسان هستید و اشتباهات و کمبودهایی دارید. به نظر می رسد که نظرهای دیگران در مورد شما در حال تغییر هستند. واقعیت این است که شما دارید تغییر می کنید و بعضی از دوستان و اطرافیانتان این تغییرات و شمای جدید را دوست دارند و برخی دیگر زیاد بابت آنها خوشحال نیستند. چشمتان همچنان دنبال کسی است که دیگر نیست. برای تغییری ولو کوچک، ولو ظاهری، کافی است اراده کنید و تسلیم نشوید. صبح نزدیک است. خبری خوشحال کننده باعث شادیتان می شود. پست و یا موقعیت جدید کاری به شما پیشنهاد می شود، به این موقعیت با چشم باز نگاه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه