فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 4 فروردین | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 4 فروردین | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 6087
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما تا حدود زیادی مثل دیروز خواهد گذشت و تفاوت چندانی را در برنامه روزانه خود احساس نخواهید کرد، فقط امروز با برخی تنش ها همراه خواهد بود که به شما اجازه نمی دهند کارهایی که دوست دارید را با خیال راحت انجام دهید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید امواج منفی که دور و برتان را در بر گرفته اند شما را تحت تأثیر قرار دهند. تا جای ممکن خودتان را از چنین فضاهایی دور نگه دارید. شاید به دلیل برخی مسائل خانوادگی مجبور شوید قراری که با نامزدتان داشته اید را کنسل کرده و به روز دیگری موکول کنید. اگر این موضوع را برای طرف مقابلتان توضیح ندهید او فکرهای خیلی بدی در مورد شما خواهد کرد! مراقب کلامتان باشید و در حین شوخی هر حرفی را به زان نیاورید. بی منظور شخصی را رنجیده و دلخور خواهید کرد. از دوستان ظاهر ساز بر حذر باشید. در مورد نیت تان هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید. نگران نباشید. این روزها به نفع شما می گذرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز حال و حوصله درست و حسابی ندارید و هر لحظه ممکن است حالتان تغییر کند. شاید به نظر دیگران این کج خلقی و زودرنجی شما بخاطر این باشد که در وضعیتی گرفتار شده اید که با آنچه انتظارش را داشته اید فرق می کند، ولی در واقع دلیل این وضعیت فعلی شما مثل خیلی وقت های دیگر درگیری بین مغز و قلبتان است. در حال حاضر به نفعتان است که کمی با خودتان خلوت کنید و در عالم تنهایی فرو بروید. وقت گذراندن با خودتان باعث می شود که بتوانید مجددا تعادل خود را به دست بیاورید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. با درخواستتان موافقت خواهد شد. کارهایتان را بنویسید و فقط روی حافظه تان حساب نکنید، وگرنه جلسه ای یا فرصت مهمی را از دست خواهید داد. برای رفتن به جایی مشغول جمع آوری اطلاعات خواهید شد. اخبار غیر مترقبه ای خواهید شنید. در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، سختی ها را پشت سر گذاشته اید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز ذهنتان درگیر مسائل خانوادگی و کارهایی است که باید در منزل انجام دهید، ولی به چشم دیگران شما سرحال تر و شادتر از همیشه و آنچه که خودتان فکر می کنید به نظر می رسید. حتی اگر خودتان کمی دچار تردید و دوگانگی شده باشید هم مثبت نگری درونی شما برای دیگران قابل تشخیص است. شما تصمیم گرفته اید که جلوی آسیب پذیری عاطفی خود را گرفته و بیشتر به عقل و منطقتان روی بیاورید تا کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید. ولی بهتر است به جای محدود کردن خودتان و نگاه کردن به عواطفتان به عنوان نقطه ضعف هایتان، به احساسات خود اطمینان کنید. هر چه بیشتر به قلبتان رجوع کنید، آگاهیتان نیز بیشتر خواهد شد. از اشتباه یکی از دوستان یا همکارانتان بسیار ناراحت و عصبانی می شوید. به راهی که یکبار رفته اید و نتیجه ای نگرفته اید دوباره قدم نگذارید. برای گفتن حرفتان به شخصی که با او رودربایستی دارید از یک واسطه امین کمک بگیرید. در مورد نیتی که دارید، لازم است قدری احتیاط کنید.

فال روزانه

فال روزانه متولدین تیر

شما استاد فرار کردن از موقعیت های ناخوشایند و تبدیل کردن آنها به تجربه هایی خاطره انگیز هستید و همین شما را قادر خواهد ساخت که از موقعیت بحث برانگیزی که پیش آمده نجات پیدا کنید. ولی این بار دچار افکار ضد و نقیض شده اید و همین باعث شده است که کارتان کمی سخت شود و انتخاب راه صحیح برایتان مشکل شود. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدت زیاد آن برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سر دارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت. امیدوار باشید. زمان آن فرا رسیده که با تلاش و امید دست به کار شوید. در شما خصوصیاتی هست که کمتر در دیگران وجود دارد. هم شما و هم طرف مقابلتان افرادی هستید که به جا و به موقع تغییر مسیر می دهید و راهی منطقی در پیش می گیرید. شما به آسایش و آرامش می رسید. اندکی صبور باشید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز برای شما با غافلگیری های هیجان انگیزی همراه خواهد بود، پس سعی کنید به خاطر این چیزهای خوبی که وارد زندگیتان شده اند شکرگزار باشید. قلب سخاوتمندتان امروز شما را به انجام کارهایی دعوت خواهد کرد که پاداش آنها را به طور غیر منتظره ای دریافت خواهید کرد. دیدارهای تصادفی با دوستان قدیمی تان نیز امروز شما را غافلگیر خواهند کرد. با آنها در مورد خودتان و آنچه در مدت بیخبری از همدیگر برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید، شاید آنها پیشنهادهای خوبی برای حل برخی از مشکلات شما داشته باشند. تماس های از دست داده تلفن همراهتان را نگاه کنید و به آنهایی که جوابشان را نداده اید زنگ بزنید، یک نفر کار مهمی با شما دارد. از شخصی طلبکارید او به زودی بدهی‌اش را به شما می پردازد. زخم زبان دیگران را نشنیده بگیرید. به تصمیمتان ایمان داشته باشید، حرف مردم را از این گوش بشنوید و از آن گوش بدر کنید. شنیدن خبری کامتان را شیرین می کند. مجبور خواهید شد تا برای گرفتن مجوزی غیر حقوقی اقدام کنید.

 فال امروز متولدین شهریور

انرژی کیهانی دارد شما را به ایجاد تغییر در زندگیتان فرا می خواند. شما باید قانون هایی که برای خودتان وضع کرده اید را بشکنید و با تغییر نگرش و سبک زندگی خود وارد مرحله ی جدیدی از زندگی خود شوید، اما امروز دچار دوگانگی شده اید و در حالی که قلبتان شما را به یک راه دعوت می کند مغزتان شما را به راه دیگری فرا می خواند. نفس عمیق بکشید و قبل از برداشتن هر قدمی سعی کنید آرامش خود را به دست بیاورید. امروز وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که برای شما بسیار عزیز است مایه ی نگرانی شما شده است. تا جایی که می توانید از او پرستاری کنید و عشق و محبت خود را به او نشان دهید تا زودتر خوب شود. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب پیروزی و کامیابی در کارتان خواهد شد، توجه داشته باشید که رقیبان در میدان هستند، باید با احتیاط و دوراندیشی طرحتان را عملی کنید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست با خود خوری و نق زدن کاری پیش نمی‌رود.

فال روزانه

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز برای خودتان یک فنجان چای آرامش بخش بریزید و یک دوش آب گرم بگیرید، به طور خلاصه، امروز تا می توانید به خودتان برسید. هرچند تنش هایی که در اطراف شما موج می زنند به شخص شما مربوط نمی شوند، اما استرس و فشار ناشی از آنها به شما هم منتقل شده است. سعی کنید این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که نباید به دیگران اجازه بدهید انرژی منفی خود را به شما انتقال بدهند. شما انسان حساسی هستید، پس مواظب خودتان باشید و اجازه ندهید مسائل دیگران روح و روان شما را به بازی بگیرند. در نزدیکی محل زندگیتان نمایشگاهی برپا شده است که شرکت در آن ایده های جالب و هیجان انگیزی را به ذهن شما خواهد آورد. برای آینده نزدیک برنامه ریزی کنید و از نیروی آینده نگری خود غافل نشوید. قرضی که برایش نگران هستید ادا می کنید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگری موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. قهر تبدیل به آشتی می شود.

 فال روزانه متولدین آبان

برخی ازاطرافیان شما از حرف هایی که زده و کارهایی که کرده اید ناراحت هستند. شاید شما خودتان فکر کنید که کار بدی نکرده اید و هیچ قصد بدی نداشته اید، اما آنچه از نظر شما یک شوخی بامزه بوده است باعث جریحه دار شدن احساسات یکی از اطرافیانتان شده است. این روزها سعی کنید قبل از آنکه دهانتان را باز کنید و حرف بزنید کمی بیشتر فکر کنید. شاید دیگران به آن پوست کلفتی که شما فکر می کنید نباشند! امروز پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید. شخصی در اطرافتان با بیماری دسته پنجه نرم می کند، او بیماریش را از شما پنهان می کند بهتر است کنجکاوی بی دلیل نکنید و فقط همراهش باشید. در رابطه عاطفی تان باید هر دو تغییر رویه بدهید تا روزهای آرامشتان دائمی باشد. شخصی با حرفهایی که به شما می زند باعث می شود دستش رو بشود.

 فال روزانه متولدین آذر

شما اهدافی برای خود در نظر دارید که می دانید برای رسیدن به آنها باید تلاش کنید، اما موضوعی که شما را نگران کرده، این است که مبادا در راه رسیدن به خواسته های خود شخص دیگری را آزرده کرده و یا آسیبی به او وارد کنید. شما امروز باید دست به کار شده و برای رسیدن به این هدف خود تلاش کنید. مسلما افرادی پیدا خواهند شد که با شما مخالف باشند یا بخواهند جلویتان را بگیرند، اما باید بتوانید با احساس نه چندان خوشایند مورد تایید قرار نگرفتن توسط دیگران کنار بیایید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. هوشیار باشید و تا دیر نشده از کسی که نقشه های کودکانه می کشد فاصله بگیرید. پی شادی در آسمان نگردید، نگاه دقیق تری به دوربرتان بیاندازید تا بفهمید چقدر غفلت کرده اید شادی در خانه تان است. برای شخصی که بیش از دیگران دوستش دارید باید بیش از دیگران احترام قائل شوید.

فال روزانه

 فال روز متولدین دی

امروز شما زیاد تمایلی به حضور در جمع ندارید و دلتان می خواهد در خلوت خودتان کمی استراحت کنید و به حال خودتان گذاشته شوید، اما به احتمال زیاد چنین فرصتی برایتان فراهم نخواهد شد و مجبور خواهید بود در جمع هایی که پیش از حضور در آنها فکر می کنید برایتان خوشایند نخواهند بود حاضر شوید. شما خیلی خوب هر گونه انرژی منفی که در فضا موج بزند را احساس خواهید کرد، اما اگر بتوانید بجای این که آن را جذب کنید نسبت به آن بی تفاوت باشید خواهید توانست از بودن در هر جمعی لذت ببرید. مطمئنا افرادی پیدا خواهید کرد که از مصاحبت با آنها لذت ببرید و با بودن در کنار آنها بی میلی اولیه تان را از یاد ببرید. شنیدن خبری شما را می ترساند و نگران می کند. دست پاچه نشوید، به خودتان مسلط باشید. اتفاقی که نگرانش هستید نمی افتد و بلا را پشت سر می گذارید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکمفرما ست ، شما بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید. تعجیل کنید.

فال متولدین بهمن

امروز به هر طرف که نگاه می کنید چالش هایی در انتظارتان هستند که نمی دانید چطور باید با آنها روبرو شوید. تعلل و بلاتکلیفی هیچ فایده ای را برای شما به همراه نخواهد داشت و دیر یا زود مجبور خواهید شد دست به کار شوید و راهتان را انتخاب کنید. با گذشت زمان احساس می کنید که دیوارهای اتاقتان دارند به شما نزدیک می شوند و احساس خفگی به شما دست خواهد داد. تا جای ممکن در خانه نمانید و به ورزش و پیاده روی بروید. این کار به شما کمک خواهد کرد بخشی از فشار و استرسی که به شما وارد شده است را تخلیه کنید. اگر چیزی باعث ناراحتی تان شد به جای اینکه برای دیگران فیلم بازی کنید و خودتان را بی تفاوت نشان دهید در مورد آن صحبت کنید. به نیت خود بیشتر فکر کنید و مشورت بگیرید. زود باور نباشید. اجازه ندهید دیگران شما را تحت فشار بگذارند. با نقشه ای حساب شده و برنامه ای دقیق همراه با سرعت عمل و تلاش به پیش بروید تا موفق شوید. از رقیبان هراسی به دل راه ندهید. شما حربه ای دارید که آنها ندارند.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز ایده ی جدید که به ذهنتان رسیده شما را به شدت هیجان زده کرده است، اما به نظر می رسد که اطرافیانتان به اندازه ی شما تحت تأثیر این ایده قرار نگرفته اند. راستش را بخواهید عملی کردن این ایده ها به آن راحتی که خودتان فکر می کنید نخواهد بود و با موانعی روبرو خواهید شد که شاید رد شدن از آنها غیر ممکن به نظر برسد. شاید بهتر باشد امروز بیشتر وقتتان را به استراحت و خوش گذرانی اختصاص داده و عملی کردن ایده هایتان را به روز دیگری موکول کنید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید. تا می توانید خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. انجام کاری را که مرتب پشت گوش انداخته اید، همین هفته شروع کنید، وگرنه عواقبش گریبانتان را خواهد گرفت و دچار دردسر خواهید شد. در مورد نیت تان نذری که دارید را ادا کنید. کار انجام خواهد شد و یک سفر بسیار خوب در انتظار شماست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه