وام فوری | وام بدون ضامن

خبر مهم برای متقاضیان وام فوری | ممنوعیت بلوکه شدن بخشی از وام در حساب‌ها

محبوب صادقی گفت: اکنون نیز در حال بررسی هستیم و اثرات پولی و مالی آن سنجیده می‌شود تا از این اقدام بانک‌ها جلوگیری شود. از ظرفیت سامانه سمات نیز به صورت برخط بر نظام تسهیلات دهی بانک‌ها استفاده می‌شود.

خبر مهم برای متقاضیان وام فوری | ممنوعیت بلوکه شدن بخشی از وام در حساب‌ها
کدخبر : 5862
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

مدیرکل اداره اطلاعات بانکی بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی جلوگیری از مسدود شدن بخشی از سپرده در پرداخت تسهیلات را از قبل در دستور کار خود داشت.

درویشیان بازرس ویژه رئیس جمهور در مبارزه با فساد در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرده است که جلوی تخلف بانک‌ها در مشروط کردن پرداخت وام به مسدود شدن بخشی از سپرده‌ها گرفته شود.

در شرایط امروز اقتصاد که افراد بیش از گذشته به انواع وام احتیاج پیدا کرده ‌اند و همچنین به دنبال وام ‌هایی با شرایط مناسب و کمترین دردسر هستند به برخی از این آنها اشاره و شرایط آن را بررسی کردیم. وام ‌های خرید کالا یا وام ‌هایی که خود سپرده بلندمدت به عنوان ضمانت در نظر گرفته می‌ شود از این دست هستند.

این روزها نیاز به وام‌های فوری و با شرایط مناسب بیش از پیش احساس می‌شود به همین خاطر چند مورد از این وام‌ها در ادامه بررسی می‌شود. البته گفتنی است با توجه به تجربیات مشتریان، سرعت و آسانی وام گرفتن حتی در شعب مختلف بانک‌ها متفاوت است و گاها شرایط خاصی که بانک‌ها در نظر می‌گیرند، کار را برای مشتریان عادی سخت می‌کند.

وام فوری

کالا کارت مهرایران: یک طرح خرید اقساطی کالا است که برای افزایش قدرت خرید مردم طراحی شده و نیازی به سپرده‌گذاری در این طرح نیست. اقساط این طرح در حالت‌های ۶، ۹، ۱۲ و ۱۸ماهه و حداکثر مبلغ در این طرح، ۵۰۰ میلیون ریال است. همچنین این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد وام کسر می‌شود.

شاپ کارت ملت: نوعی کارت اعتباری خرید است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‌‌‌‌‌‌‌‌/تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام کنند و وجه آن را به صورت یکجا یا قسطی، پرداخت کنند. در این طرح وام‌گیرنده نباید چک برگشتی یا قسط معوق داشته باشد. همچنین نیازمند افتتاح حساب در شعب بانک ملت است. نرخ سود این وام برحسب دوره بازپرداخت به سود زیر است: بازپرداخت ۱۲ ماه سود ۱۰درصد، بازپرداخت ۲۴ ماه سود ۱۴درصد، بازپرداخت ۳۶ ماه سود ۱۵درصد. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است.

وام خرید کالا ۸۰میلیونی بانک شهر: بانک شهر به مشتریان خود وام خرید لوازم‌خانگی تا سقف ۸۰میلیون با سود ۱۸درصد پرداخت می‌کند. برای دریافت این وام باید نزد بانک شهر حساب سپرده بلندمدت باز کنید. به سپرده شما در حساب سپرده بلندمدت ۲۰درصد سود تعلق می‌گیرد. این وام مسدودی سپرده به مدت ۸۰ ماه دارد. حداکثر زمان بازپرداخت هم ۴۸ ماه است و نوع ضمانت همان مسدودی سپرده محسوب می‌شود.

وام انتخاب نوین بانک اقتصادنوین: برای دریافت این وام با گرفتن پیش فاکتور یکی از فروشگاه‌های اسنوا به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه و مراحل اداری و تشکیل پرونده خود را انجام دهید. با این وام شما تنها مجاز به خرید از فروشگاه‌های اسنوا هستید. سود این تسهیلات کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی و با سود ۱۵درصد محاسبه خواهد شد. همچنین حداقل و حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات به ترتیب ۱۲ و ۳۶ ماه است. این تسهیلات به‌صورت کارت اعتباری خرید ارائه می‌شود که یک درصد‌ از مبلغ تسهیلات شامل آبونمان سالیانه می‌شود.

طرح کوشان بانک اقتصاد نوین: در این طرح علاوه بر سرمایه‌گذاری و دریافت سود سپرده می‌توانید تسهیلات با نرخ سود حداقلی چهار درصدی دریافت کنید. تسهیلات طرح کوشان اقتصاد نوین برای مواردی چون خرید محل کار، خرید خودرو، تأمین سرمایه در گردش، بهسازی و تجهیز ملک مسکونی یا تجاری واداری، خرید کالا، ابزار کار و لوازم‌یدکی و خرید کالاهای مصرفی بادوام و تا سقف ۸۰ درصد مبلغ سپرده قابل پرداخت است.

در این طرح بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن بعد از افتتاح حساب می‌توانید تا ۸۰ درصد میزان سپرده خود تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت کنید. سقف تسهیلات طرح کوشان با توجه به نرخ سود دریافتی سپرده و میزان سرمایه‌گذاری شما بین ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان متغیر است. در این طرح نرخ سود تسهیلات با توجه به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین ۴ تا ۱۸درصد متغیر است و سپرده‌گذاری با سه نرخ ۷، ۱۰ و ۱۵درصدی صورت می‌گیرد و نرخ سود تسهیلات نیز در هرکدام این سپرده‌ها متفاوت است.

طرح ثمر بانک رفاه کارگران: در این طرح می‌توانید با سپرده‌گذاری بلندمدت علاوه‌بر دریافت سود سپرده تا ۸۵ درصد سپرده‌تان تسهیلات دریافت کنید. سود این وام براساس دوره بازپرداخت و سود سپرده بلندمدت بین ۵ تا ۱۶درصد است. سود سپرده برحسب سود تسهیلات ۴، ۸ و ۱۲درصد و مدت زمان مسدودی سپرده تا پایان مدت بازپرداخت است. بازپرداخت این وام براساس سود تسهیلات ۱۲، ۲۴ و ۳۶ماهه است. همچنین این بانک طرحی به نام انتخاب رفاه نیز برای خرید محصولات اسنوا دارد که در موارد فوق به طرحی مشابه آن اشاره شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه