مارال فرجاد | مارال فرجاد و مهراب قاسم خانی

فوری/ مارال فرجاد عزادار شد | چهره داغون مارال فرجاد در سوگ عزیزش

همسر جلیل فرجاد و مادر بزرگوار مارال و مونا فرجاد صبح امروز ۱۸ اسفندماه درگذشت.

فوری/ مارال فرجاد عزادار شد | چهره داغون مارال فرجاد در سوگ عزیزش
کدخبر : 5781
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مارال فرجاد بازیگر پر حاشیه این روزها در فضای مجازی است که شایعه ازدواج مارال فرجاد با مهراب قاسمخانی در صدر اخبار فضای مجازی است. این شایعه در مورد مارال فرجاد با عکسی که مهراب قاسمخانی برای تولدش گذاشت شروع شد و سفر مارال فرجاد با پیمان قاسمخانی به اسپانیا به این شایعه ها دامن زد.مارال فرجاد در برابر این شایعه تاکنون واکنشی نشان نداده است.

مارال فرجاد

مونا فرجاد در صفحه خود نوشت :

گرچه جوان نبود، اما به همین جوانی بود

و اکنون که رفت جوانیِ ما را می‌نگریست… خداحافظ منیژه‌جونم

خوشگذرانی لاکچری مارال فرجاد بدون مهراب قاسمخانی

مارال فرجاد که در تعطیلات کریسمس در اروپا  به سر می برد استوری جدیدی از تفریحات لاکچری اش منتشر کرد. 

اعتراف به ازدواج مارال فرجاد

مارال فرجاد که اخیرا شایعه ازدواجش با مهراب قاسمخانی در فضای مجازی به شدت بر سر زبان هاست در فیلمی به ازدواجش و نحوه آشناییش اعتراف می کند.

تبریک خاص مارال فرجاد به مهراب 

مارال فرجاد که به واسطه عکسی که  مهراب قاسمخانی به اشتراک گذاشته بود باعث بوجود آمدن شایعه هایی در فضای مجازی شده بود  تصویر جدیدی را منتشر کرد و به این شایعات دامن زد. اخیرا در فضای مجازی شایعه ازدواج مارال فرجاد و مهراب قاسمخانی بر سر زبان هاست که این دو بازیگر نه تایید کرده اند و نه تکذیب.در ادامه عکس جدید مارال قاسمخانی را می بینید.

مارال فرجاد

مارال فرجاد و مهراب قاسمخانی دو بازیگر پر حاشیه این روزها در فضای مجازی هستند. عکسی که مهراب قاسمخانی از مارال فرجاد در کنار هم به اشتراک گذاشت شایعه ای از ازدواج این دو بر سر زبان ها انداخت . سفر مارال فرجاد با پیمان برادر مهراب قاسمخانی و همسرش به اسپانیا بیشتر به این شایعات دامن زد .

بیوگرافی مارال فرجاد:

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر معروف ایرانی می‌باشد.

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

پدرش جلیل فرجاد بازیگر شناخته شده تلویزیون و مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام مونا دارد که او نیز در عرصه بازیگری حضور دارد.

اصالتا این خانواده از سمت پدری به شهرستلن مرند آذربایجان شرقی بر میگردد.

سال 1364 وقتی تنها 3 سال داشت با حمایت پدر در مجموعه اخلاق در خانواده جلوی دوربین رفت سپس در در تئاتر چشم چشم دو ابرو اسماعیل شنگله بازی کرد.

اما بصورت جدی سال 1369 در 8 سالگی کنار پدرش در تئاتر «آن شب که تورو زندانی بود» به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

بصورت حرفه ای فعالیت سینمایی خود را از سال 1384 زمانی که 23 ساله بود با فیلم شام عروسی و در کنار بازیگرانی چون نیکی کریمی و امین حیایی آغاز کرد.

یکسال بعد در سال 1385 هم با سریال تاصبح (مستانه) وارد قاب تلویزیون شد.

در مورد درس و انتخاب رشته بابا اجازه تحصیل در هنر را به ما نداد و جوری رفتار کرد که ما فکر کردیم خودمان انتخاب کردم ، می گفت هنر آینده را تضمین نمی کند.

من اول لیسانس ریاضی گرفتم اما برای فوق لیسانس عکاسی را انتخاب کردم.

در کودکی پدرم همیشه به ما می گفت: اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.

همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود.

شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست ، کنارمان داشته باشیم.

مارال فرجاد

فیلم‌شناسی مارال فرجاد:

مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است

فیلم های سینمایی

- جاودانگی (۱۳۹۴)

- ربوده شده (۱۳۹۴)

- دوشیزه باران (۱۳۸۶)

- پسران آجری (۱۳۸۵)

- شام عروسی (۱۳۸۴)

فیلم های تلویزیونی

- کت جادویی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)

- روح مهربان (۱۳۸۴، امیر قویدل)

- تا صبح (۱۳۸۵)

- گلریزان (۱۳۸۵)

- عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)

- آدم‌های کوکی (۱۳۸۷)

- تله‌فیلم گنجشک و قناری (۱۳۹۰)

- خاتون (۱۳۹۳)

- رخصت (۱۳۹۳)

- همه بچه‌های ما

- دورهمی (۱۳۹۴)

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه