خانم بازیگر باعث حذف مهدی طارمی شد | سانسور عجیب نام مهدی طارمی در سریال معروف

در قسمت جدید سریال نیسان آبی به نظر می رسد سازندگان مجبور شدند دیالوگ سحر قریشی را حذف کنند.

خانم بازیگر باعث حذف مهدی طارمی شد | سانسور عجیب نام مهدی طارمی در سریال معروف
کدخبر : 4542
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی طارمی، بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتوی پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغالی «پورتو» پیوست. عملکرد خوب مهدی طارمی در تیم پورتو و تیم ملی ایران تحسین همگان را برانگیخته است.در یکی از سکانس های قسمت چهاردهم وقتی سحر قریشی نام مهدی طارمی را به عنوان یکی از فوتبالیست هایی که با آن خویشاوند است می برد صدای او قطع می شود که البته با لب خوانی کاملا مشخص است که نام مهدی طارمی آورده شده. 

تصاویر جدید مهدی طارمی در پاریس

لژیونر فوتبال کشورمان یک کشور اروپایی را برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته انتخاب کرد​

مهدی طارمی که در چند روز گذشته با ادامه دار شدن کشمکش او و دراگان اسکوچیچ یکی از پرحاشیه ترین دوران‌های حرفه‌ای فوتبال خود را سپری کرده بود به نظر می‌رسد برای آرام شدن و دوری از تنش‌های هفته‌های اخیر سفر را انتخاب کرده است.

مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خودش در کشور فرانسه و شهر پاریس نشان داد آخر هفته خود را در این شهر توریستی سپری خواهد کرد.

فوتبال حرفه‌ای مهدی طارمی

مهدی طارمی فوتبال را از 6 سالگی زیر نظر پدر در مدرسه فوتبال صداوسیما شروع کرد، اما به صورت حرفه‌ای از باشگاه جوانان برق بوشهر در 10 سالگی فوتبال را آغاز کرد. از سال 81 که تا سال 84، به ترتیب در تیم‌های برق بوشهر و حیات بوشهر بازی کرد. در سال 1384 به جوانان باشگاه ایرنجوان بوشهر دعوت شد و بعد از سه سال به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت. 

از سال 87 دو سال در شاهین بوشهر و دو سال در ایرانجوان بوشهر بازی کرد، تا اینکه در سال 93 توسط مشاوران علی دایی به این مربی معرفی شد. مهدی طارمی در نهایت خرداد 93 رسما به مدت دو سال به پرسپولیس پیوست، او قراردادش را سفید امضا کرد و نوشتن رقم قرارداد خود را به علی دایی سپرد.

شهرت طارمی از فروردین سال 94 با تک گل او از نقطه پنالی در مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد؛ او در نهایت در سه سال حضور خود با 55 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت.

مهدی طارمی

درخشش مهدی طارمی در تیم ملی و مرد سال فوتبال

مهدی طارمی چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. او سال 93‌–‌94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ، مرد سال فوتبال ایران نیز شد. 

مهدی طارمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود؛ او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران گل‌های سه امتیازی زد و در این مسابقات عملکرد خوبی داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت و در هر سه مسابقه به میدان رفت. مهدی طارمی در جام ملت‌ها آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت و در مجموع این مسابقات با زدن ۳ گل عملکرد خوبی از خود به‌جا گذاشت.

مهدی طارمی و سحر قریشی

مهدی طارمی مجرد است اما فیلم لورفته او با بازیگر زن نام‌آشنای سینمای ایران، سحر قریشی در فرودگاه قطر شائبه ازدواج این دو را سر زبان‌ها انداخت، ولی تاکنون این دو نفر این خبر را تایید نکرده‌اند. 

مهدی طارمی

حواشی مهدی طارمی

در ماه آبان سال ۱۴۰۰، دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت تیم ملی ایران، در مصاحبه‌ای با وچرنی لیست، یک نشریه کروات، اظهاراتی در مورد بازیکنان ایرانی انجام داد. مصاحبه او به این شرح بود:

فوتبالیست‌های ایرانی به شکل انفرادی، بازیکنان تکنیکی، جا افتاده و به لحاظ جسمانی مقاوم هستند و در سطح برجسته و قابل توجهی قرار دارند. آنچه تا حدودی دچار کمبودش هستند و می‌بینم که فضای زیادی برای پیشرفت در آن دارند، در خصوص توانایی تاکتیکی است. در زمینه تاکتیک پذیری هنوز آنقدر خوب نیستند ولی وقتی به یک برنامه دراز مدت نگاه می‌کنیم، این را می‌توان به آنها آموزش داد و به این شکل سطح فوتبال ایران هم می‌تواند پیشرفت کند. اروپایی‌ها از دیرباز به لحاظ تاکتیکی جلوتر بودند و از آنجایی که ایران بازیکنان زیادی در فوتبال اروپا دارد، آرام آرام این مسئله هم در حال تغییر است.

اسکوچیچ که ۶ سال در فوتبال ایران سرمربیگری ۴ تیم را بر عهده داشت با توجه به تجربیاتش این مصاحبه را در مورد بازیکنان ایرانی انجام داده بود اما منظور او فقط بازیکنان تیم ملی نبود. با این حال طارمی در پستی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نسبت به صحبت‌های سرمربی واکنش نشان داد:

باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و …

مهدی طارمی

از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند ولی متأسفانه مشکلات جایی دیگر است.

پس از واکنش طارمی به مصاحبه سرمربی تیم ملی، اختلافاتی میان این دو نفر ایجاد شد که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی اعلام کرد که اسکوچیچ در تماسی که با وی داشته، مدعی شده که صحبت‌هایش خوب ترجمه نشده و باعث سوء تفاهم شده‌است. این اختلافات بیشتر از این ادامه پیدا نکرد و چنین به نظر می‌رسید که موضوع حل شده اما در اواسط آبان ماه پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه، نام مهدی طارمی در این فهرست دیده نمی‌شد و اسکوچیچ او را پس از ۶ سال به تیم ملی دعوت نکرده بود.

طارمی پس از بازی برای تیم ملی در تورنمنت‌های مهمی مانند جام جهانی ۲۰۱۸، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و همچنین مرحله دوم و سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، برای ادامه بازی‌های مرحله سوم به تیم ملی دعوت نشده بود. همین موضوع باعث اعتراض بسیاری از اهالی فوتبال شد و بعضی‌ها دلیل دعوت نشدن طارمی را اختلافات به وجود آمده بین او و اسکوچیچ می‌دانستند. اما اسکوچیچ در این باره صحبتی نکرد و تنها حرفی که دربارهٔ دعوت نشدن طارمی زد این بود که قصد دارد برای حفظ آرامش تیم ملی فعلاً صحبتی نکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه