وام بازنشستگان | واریز وام بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان | وام بازنشستگان افزایش یافت

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران درباره روند پرداخت وام هفت میلیون تومانی به بازنشستگان به بیان توضیحاتی پرداخت.

خبر خوش برای بازنشستگان | وام بازنشستگان افزایش یافت
کدخبر : 4151
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام بازنشستگان کشوری از ۱۰ به ۱۲ میلیون تومان برای ۳۰۰ هزار نفر با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه اجرایی شده است.صندوق بازنشستگی کشوری به منظور حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی از بازنشستگان دورۀ جدید ارائه تسهیلات وام بازنشستگان را به اجرادرآورده است.طبق آخرین خبرها نوبت ششم از وام بازنشستگان  پرداخت شده است. مقدار وام بازنشستگان در حال حاضر۱۲ میلیون تومان است. ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان واجد شرایط دریافت وام بازنشستگان شده اند. در ادامه آخرین خبرها از وام ضروری بازنشستگان را می خوانید.

وام بازنشستگان

چند روز پیش از این، خبر آمد که به دلیل بروز مشکلاتی، پرداخت وام هفت میلیون تومانی به بازنشستگان کارگری متوقف شده است که البته این موانع ظرفِ بیست و چهار ساعت برطرف شد؛ علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در رابطه با پرداخت وام و جزئیات آن توضیح می‌دهد: «در ماه جاری به ۷ هزار نفر از بازنشستگان مشمول در سراسر کشور، وام پرداخت شد؛ پیش از این نیز به ۲۸ هزار نفر تسهیلات داده شده بود که بنابراین در مجموع وام هفت میلیون تومانی تا امروز به ۳۵ هزار نفر از بازنشستگان پرداخت شده است.»

آیا پرداخت وام قرار است تداوم داشته باشد؛ دهقان کیا در این رابطه می‌گوید: قول پرداخت به ۷ یا ۸ هزار نفر دیگر را به ما داده‌اند؛ امیدواریم تا پایان سال به این وعده عمل کنند و حداقل ۴۲ هزار نفر از بازنشستگان کارگری بتوانند وام هفت میلیون تومانی دریافت کنند.

پانزدهم دیماه، وام دوازده میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری پرداخت شد؛ رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران در پاسخ به این سوال که چقدر امیدواری وجود دارد سال آینده مبلغ وام بازنشستگان کارگری افزایش یابد و به سطح بازنشستگان دولت برسد؛ می‌گوید: متاسفانه وام بازنشستگان کشوری همیشه بیشتر از وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی بوده است؛ همانطور که می‌دانیم سال گذشته وام بازنشستگان کارگری فقط ۵ میلیون تومان بود که با پیگیری‌های کانون عالی بازنشستگان و رایزنی‌هایی که با بانک رفاه صورت گرفت، این وام امسال به ۷ میلیون تومان رسید که البته بدون تردید بسیار کم و ناچیز است.

او اضافه کرد: ما امیدواریم سال آینده مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان کارگری افزایش یابد و تبعیض در پرداخت تسهیلات بانکی از میان برداشته شود؛ البته این امر بستگی به این دارد که بانک رفاه باشد و همچنان زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی قرار داشته باشد؛ می‌بینید که پیگیر واگذاری بانک رفاه هستند که ما به شدت به آن اعتراض داریم؛ اگر بانک رفاه باقی بماند و اگر بودجه مناسب در اختیار داشته باشد، حتماً مبلغ وام بازنشستگان کارگری افزایش خواهد یافت.

این فعال صنفی تاکید می‌کند: باید تبعیض میان بازنشستگان از میان برداشته شود در این شکی نیست؛ یک خانواده بازنشسته با هفت میلیون تومان وام، واقعاً چه کار می‌تواند بکند؟! این مبلغ خیلی کم است.

وام بازنشستگان

علی خدامی گفت: نخستین نوبت از مرحله اول وام ضروری به مبلغ ۱۲ میلیون تومان که آبان ۱۴۰۰ ثبت نام اینترنتی آن انجام شد، روز گذشته به حساب ۲۳ هزار و ۸۴۷ نفر از مشمولان واریز شد.

وی افزود: این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه بوده که آبان امسال ثبت نام اینترنتی آن در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام و نتایج آن نیز از ششم دی ماه در همین درگاه اعلام شد.

خدامی گفت: در مرحله نخست مشخصات تعداد ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر از واجدان شرایط اعلام شدند که قرار است در قالب ۷ نوبت وام آنها پرداخت شود.

وام۷ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد و رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: بازنشستگان سایر صندوق‌ها وام‌های مختلف و با مبالغ بالای ده میلیون تومان دریافت کردند.

 در مرحله نخست مشخصات تعداد ۱۴۸هزار و ۵۰۰نفر از واجدین شرایط اعلام شد که قرار است در قالب هفت نوبت وام آن‌ها پرداخت شود.بانک رفاه در طرحی جدید اقدام به پرداخت وام بازنشستگان با شرایط خاص کرده است. در این طرح مبلغ ۱۰۰ میلیون به عنوان وام بازنشستگان مطرح شده است. وام بازنشستگان شرایط و ضوابط خاصی دارد. کامل ترین اطلاعات درباره نحوه ثبت نام و دریافت وام بازنشستگان را باهم در می توانید بخوانید.وام بازنشستگان کمک به بسیاری از بازنشستگان می کند برای تامین هزینه ای درمان و غیره.

وام بازنشستگان

وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد و رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: بازنشستگان سایر صندوق‌ها وام‌های مختلف و با مبالغ بالای ده میلیون تومان دریافت کردند.

منابع خبری از واریز وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان کارگری خبر دادند.از قرار، با پیگیری‌های کانون عالی بازنشستگان، وام‌های هفت میلیون تومانی در حال واریز است و مشکل پرداخت تسهیلات برطرف شده است.

اعضای کانون بازنشستگان در این رابطه می‌گویند: خوشبختانه موانع تسهیلات برطرف شده و واریز تسهیلات بازنشستگان کارگری در زمان‌های مقرر صورت خواهد گرفت.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) گفت: وام هفت میلیون تومانی توسط بانک رفاه به حساب بازنشستگان مشمول پرداخت شده است؛ خوشبختانه موانع پرداخت تسهیلات برطرف شده و بازنشستگانی که این ماه در نوبت وام قرار داشتند، توانستند تسهیلات را دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم تمام موانع و سختی‌های پرداخت تسهیلات برطرف شود و بازنشستگان کارگری بتوانند به سرعت وام هفت میلیون تومانی را دریافت کنند. ما انتظار داریم بانک رفاه در این زمینه همکاری لازم را به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه