۳ روش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

سایت دانلود از اینستا یکی از بهترین و کاربردی ترین روش هایی است که می تواند برای دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام مورد استفاده قرار بگیرد.

۳ روش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام
کدخبر : 4137
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در این روش شما دیگر نیازی به نصب برنامه های جانبی و ارائه اطلاعات اکانت اینستاگرام خود ندارید و به راحتی می توانید با استفاده از لینک ارائه شده برای فیلم ها و عکس های مورد نظر خود آنها را به کمک سایت دانلودر اینستاگرام دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

مطمئناً خیلی از اوقات برای شما نیز پیش آمده است که در حال گشت و گذار در اینستاگرام خود هستید که ناگهان با یک محتوای بسیار مفید رو به رو می شوید. در چنین حالتی قطعا به این فکر می افتید که چگونه پست مورد نظر خود را ذخیره کنید تا بتوانید بارها و بارها آن را مشاهده کرده یا اینکه بخشی از آن را در پست خود مورد استفاده قرار دهید.

برای دانلود از یک پیج اینستاگرامی باید اون پیج پابلیک یا باشه؛ یعنی باز باشه. البته که واسه پیج بسته هم راهی هست و در ادامه سه روش میگیم که اگه هرکدوم جواب نداد، بتونی از اون یکی روش، استفاده کنی.

اینستاگرام

ربات ریگرام بات (Regrambot)

امکانات این ربات بسیار زیاده. از طریق این ربات میشه پست،‌ استوری، ‌هالایت،‌لایو، آ‌جی‌تی‌وی و همه چیز رو دانلود کرد. حتی میشه از پیج های خصوصی هم دانلود کرد. که اون دیگه پولی و هزینه داره و ریسکش بالاست که توصیه نمی کنیم.

اینستاگرام

ربات اینستا رنچ (InstaWrench)

امکانات این ربات خوب و قابل توجه هست اما کمی از ربات های قبی کمتره مثلا لایو رو دانلود نمیکنه.

اینستاگرام

سایت ingramer.com

این روزها که ربات ها از کار می افتند بهترین و امن ترین روش استفاده از سایت اینگرامزر است. هر پست یا استوری رو که خوشتون اومد، فقط کافیه سه نقطه رو بزنید و لینکش رو کپی کنید و بعد مراحل اسلاید زیر رو انجام بدی.

از طریق سایت مرورگر گوشی وارد سایت میشید و سه خط رو انتخاب میکنی. وارد قسمت اینستاگرام دانلودر میشی ، لینک کپی شده رو اینجا وارد میکنی و سرچ میکنی و بعد میتونی دانلود کنی.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه