آموزش اینستاگرام | ترفند اینستاگرام

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام به معنای حذف اکانت اینستا به صورت دائمی است. اگر به هر دلیل قصد دلت اکانت اینستاگرام را دارید، توجه داشته باشید که در صورت دیلیت اکانت اینستاگرام، شما فقط یک ماه برای بازگردانی حسابتان فرصت خواهید داشت. با اتمام این مهلت، پیج شما به هیچ وجه قابل بازگردانی نخواهد بود.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام
کدخبر : 4110
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ما در این مطلب دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی و حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر را هم به صورت متنی و هم در ویدیو مطابق آخرین آپدیت اینستا توضیح داده‌ایم. همچنین به شما خواهیم گفت که در صورت انصراف از دیلیت اکانت اینستاگرام، چگونه می توانید حساب خود را بلافاصله بازگردانی کنید!

قبل از هر چیزی، بهتر است بدانید برای حذف اکانت اینستاگرام، داشتن پسورد الزامی است! ممکن است در این مرحله دنبال وبسایت‌هایی بگردید که با عناوین فریبنده، وعده‌ی حذف اکانت اینستاگرام بدون نیاز به رمز عبور را می دهند؛ اما باید بگوییم این کار به هیچ وجه ممکن نیست. به جای این کار، اگر رمز عبور خود را به یاد نمی‌آورید، می‌توانید با استفاده از ترفندهای تغییر پسورد اینستاگرام ، در کمترین زمان، رمز عبور خود را بازیابی کنید!

 

قبل از حذف اکانت اینستا باید تفاوت آن را با دی اکتیو کردن اینستاگرام بدانید. برخلاف دیلیت اکانت اینستاگرام، در دی اکتیو کردن شما برای مدتی حساب اینستاگرام خود را غیرفعال می‌کنید. در حقیقت، بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام به طور موقت حذف می‌شود. اما شما می‌توانید هر موقع که مایل بودید، به سادگی پیج خود را فعال کنید. اما در پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام، امکان بازگردانی فقط برای یک ماه وجود دارد!

اگر مایل به پاک کردن دائمی اکانت اینستاگرام خود هستید، به مقاله‌ی درستی سر زده‌اید! ولی چنانچه فقط می‌خواهید برای مدتی از اینستاگرام دور باشید و سپس فعالیت خود را از سر بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم از روش دی اکتیو کردن اینستاگرام استفاده نمایید.

حذف حساب اینستاگرام باعث پاک شدن پیام های دایرکت نمی شود!

اگر دلیل شما برای حذف کردن حسابتان از اینستاگرام، پاک کردن پیام های دایرکت است، بهتر است بدانید حذف حساب به هیچ وجه منجر به پاک شدن پیام ها نمی شود. به جای پاک کردن کلی حساب، بهتر است از قابلیت رایگان حذف پیام دایرکت در اپلیکیشن اینبو استفاده نمایید. برای این منظور، ابتدا برنامه را از لینک پایین دانلود و نصب کنید. سپس چت موردنظر را انتخاب کرده و این قابلیت را فعال نمایید تا تمامی پیام هایی که در دایرکت فرستاده‌اید، در سریعترین زمان پاک شوند!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه