ارز دیجیتال | قیمت بیت کوین | رمز ارز

بیت کوین در انتظار تصمیم سرنوشت ساز

در ۹ روز آینده بیت کوین به یک محدوده زمانی مهم می رسد که از نظر زمانی می تواند یک کف معتبر برای بیت کوین بسازد، زیرا این ارز دیجیتال در شرایط کنونی در وضعیت اصلاحی قرار دارد.

بیت کوین در انتظار تصمیم سرنوشت ساز
کدخبر : 4106
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

با وجود اینکه بیت کوین چند بار بالای ۵۲ هزار دلار رسید دوباره افت کرده و سرمایه گذاران دچار اشتباه محاسباتی شده اند، زیرا تا زمانی که بیت کوین به بالای ۵۲۷۰۰ دلار نرسد روند صعودی ادامه پیدا نمی کند.

بازار ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین در ماه های اخیر مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است، زیرا از یک سو خبرهای مثبتی درباره این بازار منتشر شده و از سوی دیگر بورس ایران هم با وعده های توخالی مسئولان روبرو شده و همچنان با اصلاح به معاملات کم حجم خود ادامه داده است، حال برای آگاهی از وضعیت روند صعودی بیت کوین در کوتاه مدت و میان مدت با یک کارشناس بازار ارز دیجیتال گفتگو کردیم.

این کارشناس ضمن اشاره روند قبلی بیت کوین گفت: قبلا بیت کوین تا محدوده ۶۸۹۰۰ دلار حرکت داشته و برخی از کارشناسان در آن زمان بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری را وعده می دادند و اگر بخواهیم از نظر تکنیکالی بررسی کنیم در این محدوده ۶۸۹۰۰ دلاری ریزش کرد و تا ریز موج های خط روند موج ۵ ادامه داشته است.

سهراب ترابی با بیان اینکه در این محدوده خط روند موج ۵ یک برگشته داشته است، افزود: باید توجه داشت که یک محدوده کلاسیک ۵۲ هزار دلار برای بیت کوین روانی است و با وجود اینکه چندین بار به بالای این سطح رسیده اما باز دوباره افت کرده است بسیاری از سرمایه گذاران دچار اشتباه محاسباتی شده اند، از این رو تا زمانی که بیت کوین به بالای ۵۲۷۰۰ دلار نرسد روند صعودی ادامه نخواهد داشت.

قیمت بیت کوین

هدف های بیت کوین در روند صعودی

وقتی نمادی به قیمتی رند مانند ۴۰، ۵۰ و... می رسد از نظر روانی حمایت می شود اما این به معنای بازگشت به روند صعودی نیست، از این رو بیت کوین وقتی روی ۵۲۷۰۰ بیت تومان تثبیت شود بعد تا سطح ۵۸۰۰۰ دلار حرکت می کند

این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال با تاکید بر اینکه همیشه محدوده قیمت رند برای معاملات بیشتر حمایت روانی است، افزود: وقتی نمادی به قیمتی رند مانند ۴۰، ۵۰ و... می رسد از نظر روانی حمایت می شود، اما این به معنای بازگشت به روند صعودی نیست، از این رو بیت کوین وقتی روی ۵۲۷۰۰ بیت تومان تثبیت شود بعد تا سطح ۵۸۰۰۰ دلار حرکت می کند و بعد از آن هدف بعدی ۷۷ هزار و در نهایت ۹۱ هزار را نشانه خواهد گرفت، اما اگر در محدوده ۵۲۰۰۰ دلار نوسان بدهد این به معنای درجا زدن یا ادامه اصلاح است.

او با تاکید بر اینکه با در نظر گرفتن سیاست کشورها و معاملات دلار و... نمی توان روند رشد بیت کوین را پیش بینی کرد، افزود: با توجه به اینکه بازار کریپتو در دنیا نوپاست، به همین دلیل براساس قانون گذاری که کشورها دارند نوسانات زیادی خواهند داشت.

از نظر تکنیکالی محدوده هایی برای بیت کوین وجود دارد که احتمالا از همانجا شروع به رشد می کند، برای نمونه در ۹ روز آینده بیت کوین به یک محدوده زمانی مهم می رسد که از نظر زمانی می تواند یک کف معتبر برای بیت کوین بسازد

ترابی با اشاره به اینکه از نظر تکنیکالی محدوده هایی برای بیت کوین وجود دارد که احتمالا از همانجا شروع به رشد می کند، اظهار کرد: در ۹ روز آینده بیت کوین به یک محدوده زمانی مهم می رسد که از نظر زمانی می تواند یک کف معتبر برای بیت کوین بسازد، زیرا این ارز دیجیتال در شرایط کنونی در وضعیت اصلاحی قرار دارد.

ترابی با تاکید بر اینکه وقتی برای بیت کوین تارگت ۹۱ هزار دلار را در نظر بگیریم باید روند صعودی تا شهریور سال آینده همچنان حفظ شود، تصریح کرد: اگر قیمت نماد در یک محدوده اصلاحی باشد می تواند از همان کف روند صعودی را آغاز کند و اگر در یک روند صعودی باشد در آن بازه زمانی نماد وارد اصلاح خواهد شد.

براساس این گفتگو در حال حاضر ریسک معاملات بیت کوین زیاد نیست، هرچند روند صعودی آن در گرو مسائل کلان کشورهاست و تا زمانی که ارزهای دیجیتال به عنوان یک بازار مالی توسط دولت ها شناخته نشوند همچنان چالش های زیادی پیش روی این بازار و سرمایه گذاران هست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه