قیمت بیت کوین از 54 هزار دلاری عبور می کند؟

بر اساس توییت اخیر CryptoRank، تنها 6.3 درصد از کل عرضه بیت کوین ویا معادل 1.3 میلیون بیت کوین در صرافی های ارزهای دیجیتال باقی مانده است. با این حال، کاهش عرضه بزرگترین رمرزارز بازار ، خبر جدیدی نیست، زیرا آنطور که می دانیم هاوینگ بیت کوین در سال 2020 صورت گرفت ،زمانی که پاداش بلاک چین بیت کوین به دو بخش تقسیم شد.

قیمت بیت کوین از 54 هزار دلاری عبور می کند؟
کدخبر : 3831
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

گرت سولووی(Gareth Soloway)، استراتژیست ارشد بازار در پلتفرم InTheMoneyStocks.com نگرانی های خود از بیت کوین را ابراز کرد. این نگرانی ها به نفع طلا واقع شده است.

همانطور که پیش بینی می شد، بیت کوین بهترین عملکرد را در سال 2021 به نمایش گذاشت. در جدول زیر مشخص شده است.

با این حال، آیا این روند تا سال 2022 ادامه خواهد یافت؟ همانطور که توسط آقای سولووی پیش بینی شده است، طلا در سال 2022 از هر دوی بیت کوین و بازار سهام بهتر عمل خواهد کرد.

من نسبت به طلا خوش بین هستم. به نظر من ، طلا بهترین عملکرد سال 2022 را به خود اختصاص خواهد داد. شما می‌توانید الگوی کنج شکل گرفته در نمودارها را ببینید. حدس من این است که این نمودار به سمت سطوح بالاتر حرکت خواهد کرد.

علاوه بر آن، آقای سولووی مدعی شد که طلا ممکن است به تارگت 3000 دلاری برسد.به لطف افزایش نرخ تورم، افزایش احتمالی نرخ‌های بهره بانکی ، وی پیش بینی کرد:

من فکر می کنم، تارگت احتمالی طلا ، سطح 3000 دلاری است. با توجه به آمار و ارقام تورم ،طلا دیگر به سطح 2 درصد برنمی‌گردد. فدرال رزرو در نهایت به برنامه محرک اقتصادی خود پایان می دهد و رویکرد مردم نیز به سمت طلا تغییر جهت خواهد داد.

گفتنی است که این معامله گر سرشناس ، سناریوی مبهمی را در زمینه بیت کوین بیان کرد.

در ابتدای کار ، روند بزرگترین رمزارز بازار مثبت به نظر میرسد. بیت کوین در کوتاه مدت افزایش چشمگیری خواهد داشت. با نوسانات مداوم، آقای سولووی انتظار دارد که بیت کوین در سه هفته آینده به بالای 54000 دلار برسد. در حال حاضر، بیت کوین بالاتر از مرز 50 هزار دلار معامله می شود و به تازگی شروع به رشد کرده است ، اما در تایم فریم بلند مدت ، نگران کننده است.

نگرانی من بیشتر در زمینه BTC است که در نمودار بلند مدت دیده می شود.

وی انتظار دارد که این رمزارز در شش ماه آینده نزولی باشد و بر اساس تجربه ، در سال ۲۰۲۲ ،پیش از از سرگیری روند صعودی بعدی خود ، به سطح ۳۰،۰۰۰ دلاری و یا حتی ۲۰،۰۰۰ دلار کاهش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه