انتقاد شدید اسطوره از وضعیت اسفناک پرسپولیس

علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس درباره تداوم وضعیت مدیریتی پرسپولیس و بلاتکلیفی‌های این باشگاه اظهار داشت:پرسپولیس فقط در صورت گذر از این شرایط نا به سامان می‌تواند امسال نتیجه بگیرد.

انتقاد شدید اسطوره از وضعیت اسفناک پرسپولیس
کدخبر : 3433
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

علیرضا محمدگفت : وزیر ورزش به وضعیت پنجره بسته پرسپولیس رسیدگی کند ؛ واقعا این موضوع برای فوتبال ایران زشت است که وحدت هنانوف و منوچهر صفروف همچنان بلاتکلیف هستند

علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس گفت : شنیده‌ام یحیی گل‌محمدی شرایط وحدت هنانوف و منوچهر صفروف را به توریست‌ها تشبیه کرده است و واقعا این موضوع برای فوتبال ما زشت است.

علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس درباره تداوم وضعیت مدیریتی پرسپولیس و بلاتکلیفی‌های این باشگاه اظهار داشت:پرسپولیس فقط در صورت گذر از این شرایط نا به سامان می‌تواند امسال نتیجه بگیرد. صدری در مصاحبه‌هایش می‌گوید به عنوان سرپرست باشگاه، کارهای مدیرعامل پرسپولیس را هم انجام می‌دهم اما این حجم از بدهی و بلاتکلیفی در شأن باشگاهی با ۴۰ میلیون هوادار نیست. متاسفانه پرسپولیس حتی به خود من که چهار سال در آکادمی‌اش کار کردم هم بدهکار است. این نا به سامانی‌ها در شیوه بازی پرسپولیس مشهود و به ضرر این تیم است. بازیکنان تیم روحیه و انگیزه سال‌های گذشته را ندارند و مشخص است به خوبی حمایت نمی‌شوند.

وی ادامه داد:در این سال‌ها مدام گفته‌اند وزیر ورزش پرسپولیسی است که این حرف هیچ‌وقت درست نبود اما از سجادی به عنوان یک وزیر ورزشی می‌خواهم به تیمی که در سال‌های اخیر پرچم کشورمان را در لیگ قهرمانان آسیا بالا برده و به عنوان نماینده ایران در فینال این تورنمنت حضور داشته است بیشتر کمک کند. شرایط فعلی در شخصیت این باشگاه بزرگ نیست. برای خروج پرسپولیس از این وضعیت و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، وزیر ورزش باید بیشتر رسیدگی کند. متاسفانه پرسپولیس به حالت ۶-۵ سال قبل خود بازگشته است.

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به خروج بوژیدار رادوشوویچ از کشورمان توضیح داد:وی در سال‌های اخیر بازیکن باتعصبی برای پرسپولیس نشان داده و حاشیه خاصی به وجود نیاورده است. نباید قرارداد رادو را به این شکل تمدید می‌کردند اما وقتی وی چندین سال است از پرسپولیس پول می‌گیرد، باید اکنون بیشتر صبر می‌کرد زیرا این اقدام در شأن باشگاه و خودش نبود و در شرایط فعلی نباید چنین کاری انجام می‌داد تا باشگاه از این بلاتکلیفی مدیریتی دربیاید.

علیرضا محمد درخصوص بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس در تهران توضیح داد:مجید صدری باید این وضعیت را زودتر جمع و جور کند. شنیده‌ام یحیی گل‌محمدی شرایط این دو بازیکن که بلاتکلیف هستند و فقط در کشورمان می‌چرخند را به توریست‌ها تشبیه کرده است. واقعا این موضوع برای فوتبال ما زشت است و امیدوارم صدری بتواند وضعیت را حل و فصل کند.

وی درمورد اشتباه داوری دیدار پرسپولیس و هوادار گفت:امیدوارم اشتباه کنم اما داوری در هفته‌های اخیر مغرضانه بوده و سوت‌ها برای پرسپولیس جالب نیست. احساس می‌کنم این سوت‌های اشتباه هدفمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه