پرسپولیس | هوادار پرسپولیس

عاقبت تلخ در انتظار پرسپولیس

​پیشکسوت تیم فوتبال سرخ‌ها معتقد است که پرسپولیس امسال مشکل اساسی دارد و شاید موفق به کسب سهمیه آسیا هم نشود.

عاقبت تلخ در انتظار پرسپولیس
کدخبر : 3400
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 بهزاد داداش زاده پیشکسوت سرخ‌های پایتخت معتقد است که در صورت ادامه این روند پرسپولیس، احتمال اینکه این تیم حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست بدهد، زیاد است.

بهزاد داداش‌زاده در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:در حال حاضر فوتبال مانند قدیم نیست و تیم‌های انتهای جدول هم می‌توانند یقه بزرگان را بگیرند. هوادار خوب بازی کرد و مردانه جنگید تا خود را از انتهای جدول نجات دهد. آن‌ها تا آخر جنگیدند و به یک امتیاز ارزشمند مقابل پرسپولیس رسیدند و این کار بزرگی از سوی شاگردان رضا عنایتی بود.

وی ادامه با اینکه ضعیف بودیم و بد بازی کردیم، اما می‌توانستیم پیروز باشیم. در ضربات آخر خیلی بی‌دقت بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. تعویض‌های گل محمدی خوب نبود و نتوانست بر روند مسابقه تاثیر خاصی بگذارد؛ رضا اسدی وقتی به میدان آمد خط هافبک ضعیف‌تر هم شد! این تیم مشکل روحی دارد و این مسائل از بازی الهلال آغاز شد و برای همه جای سوال است که چه زمانی به پایان خواهد رسید؟ پرسپولیس امسال مشکل اساسی دارد و شاید موفق به کسب سهمیه آسیا هم نشود!

داداش‌زاده درباره جریان بازی و ضعف‌های دفاعی پرسپولیس گفت:پرسپولیس بسیار ضعیف‌تر از بازی‌های قبل بود و پراشتباه ظاهر شد، به طور کلی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر شده‌ایم. گل اول هوادار روی اشتباه مدافعان به ثمر رسید و این سبک از بازی برای قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ ایران و فینالیست آسیا جای سوال دارد. بازیکنان و خصوصاً خرید‌های جدید باید بدانند لباس چه تیمی را بر تن کرده‌اند. بازیکنان جدید پرسپولیس هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و این اشتباهات در خط دفاعی می‌تواند در ادامه به تیم لطمه وارد کند و همین حالا هم باعث ناراحتی هواداران شده است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مشخص نبودن وضعیت دو بازیکن تاجیکی این تیم و همچنین جدایی بوژیدار رادوشوویچ عنوان کرد:این برای تمام هواداران سوال است که چرا همچنان بازیکنان تاجیکی نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند. با اینکه صدری اعلام کرده کارگزار آمده و مبلغ مورد نظر تعیین شده، اما هنوز مشخص نیست تکلیف آن‌ها چه زمانی روشن خواهد شد. درباره رادوشوویچ هم ابهامات زیادی وجود دارد و سخنگوی تیم یا افشین پیروانی باید با هواداران صحبت کنند و واقعیت‌ها را صادقانه بیان کنند. این مسائل دغدغه هواداران است و باعث حاشیه سازی و آسیب به تیم خواهد شد.

وی در خصوص انتقادات به داوری‌ها تصریح کرد:اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و در این هفته‌ها استرس و فشار زیادی به داوران وارد شده است. کمیته داوران و فدراسیون فوتبال باید چاره اندیشی کنند، زیرا این روند رفته‌رفته می‌تواند باعث شود تمام تیم‌ها و فوتبال ما آسیب ببینند. هر کس باید در حیطه تخصصی خود اظهار نظر و دخالت کند و بهتر است کارشناسان داوری در این زمینه نظر بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره دیدار هفته بعد این تیم مقابل پیکان گفت:تمام بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است و نباید این دیدار را آسان فرض کنیم. پیکان مقابل استقلال ۳ گل دریافت کرد، اما مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیست و در این مسابقه قد علم خواهد کرد و این بازی غیرقابل پیش بینی خواهد شد. با توجه به بازی بسته این تیم و ناآرامی در اردوی پرسپولیس و وارد شدن شوک در اثر این تساوی و سقوط از رتبه دوم به رتبه پنجم، کار راحتی نخواهیم داشت.

بهزاد داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:پرسپولیس شرایط نرمالی ندارد و روز‌های سختی را می‌گذراند، باید همگی دست به دست هم دهیم تا آرامش به تیم بازگردد. یک پیروزی خوب مقابل پیکان می‌تواند مشکلات سرخپوشان را به دست فراموشی بسپارد و آن‌ها را مجدداً در مسیر قهرمانی قرار دهد.

 پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه