مهدی طارمی| خواستگاری عجیب مهدی طارمی

مهدی طارمی به پورتو بازگشت | دعوای جنجالی مهدی طارمی با تیم پرتغالی حل شد!

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو فردا شب برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی این تیم به میدان خواهد رفت. تیم فوتبال پورتو در حالی فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال در خانه تیم کاستا پیا به میدان خواهد رفت.

مهدی طارمی به پورتو بازگشت | دعوای جنجالی مهدی طارمی با تیم پرتغالی حل شد!
کدخبر : 25095
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی طارمی بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتوی پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغالی «پورتو» پیوست. عملکرد خوب مهدی طارمی در تیم پورتو و تیم ملی ایران تحسین همگان را برانگیخته است.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو فردا شب برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی این تیم به میدان خواهد رفت. تیم فوتبال پورتو در حالی فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال در خانه تیم کاستا پیا به میدان خواهد رفت که طبق ادعای یک رسانه پرتغالی، جایگاه مهدی طارمی برای بازی فردا تضمین شده است.

 مهدی طارمی

بر اساس گزارش روزنامه «اُ ژوگو» پرتغال؛ طارمی که چند هفته‌ای به دلیل آنچه سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو عدم آمادگی فیزیکی و بحث فنی عنوان کرده بود، در ترکیب پورتو قرار نداشت یا فرصت بازی به او داده نشد و همین باعث شد تا در ۱۰ بازی از رقابت‌های مختلف غایب باشد، در بازی فردا برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی پورتو به میدان خواهد رفت. طارمی که در هر دو بازی اخیر پورتو موفق به گلزنی شده، به دلیل غیبت اوانیسلون به خاطر محرومیت و عدم علاقه سرجیو کونسیسائو به استفاده از تونی مارتینس، برای دومین بازی متوالی می‌تواند در ترکیب پورتو بازی کند.

طارمی ۳۱ ساله در شکست ۲ بر یک پورتو مقابل ویتوریا گیمارش در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر پرتغال، به ترکیب این تیم بازگشت و در دقیقه ۶۷ به زمین بازی رفت. او سپس در تساوی خانگی ۲-۲ پورتو مقابل فامالیکائو در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر پرتغال در دقیقه ۴۶ به میدان رفت و گل دوم و تساوی‌بخش تیمش را در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند. با توجه با اخراج اوانیلسون در دیدار با فامالیکائو، طارمی این فرصت را پیدا کرد تا چهارشنبه هفته پیش در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال در ترکیب اصلی پورتو به مصاف ویتوریا گیمارش برود و در ۸۶ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت، گل اول تیمش را در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به پورتو کمک کرد تا در این بازی به برتری ۳ بر یک برسد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری ۴ بر یک راهی دیدار فینال شود.

مهدی طارمی در فصل جاری در ۲۹ بازی برای پورتو به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۸ گل، ۴ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او تاکنون آمار ۸۸ گل‌ زده و ۵۳ پاس‌گل را در ۱۷۶ بازی از خود برای این تیم پرتغالی به ثبت رسانده است.

 مهدی طارمی

پورتو که در حال حاضر با ۵۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی پرتغال جای دارد و بالای سر خود اسپورتینگ ۷۷ امتیازی و بنفیکای ۷۰ امتیازی را می‌بیند، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در خانه تیم کاسا پیا به میدان خواهد رفت.

مهدی طارمی چهار ماه پس از فاصله گرفتن از ترکیب پورتو در تمام مسابقات داخلی و اروپایی، چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشت و مقابل ویتوریا گیمارش قرار گرفت که شب خاطره‌انگیزی برای او رقم خورد و با گلزنی همراه بود.

ستاره ایرانی پورتو در شبی که دوباره مورد اعتماد کونسیسائو قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۳ با خطای پنالتی روی فرانسیسکو کونسیسائو، توپ را در محوطه جریمه گیمارش برداشت و روی نقطه پنالتی کاشت تا گلزنی کند و نتیجه این بازی را با تساوی یک بر یک تغییر بدهد.

حال پس از اینکه طارمی، دوران سختی را در پورتو گذرانده بود، دوباره مشغول به درخشش در تیمش است و گویا دوباره با تیم و هواداران آشتی کرده است. پس از درخشش این هفته طارمی و گلزنی در 2 بازی متوالی، صفحه اینستاگرام باشگاه پورتو با انتشار تصویری از او به عنوان «شاهزاده ایرانی» یاد کرد./ افکار نیوز

ماجرای ازدواج مهدی طارمی

پدر مهدی طارمی که به نوعی پرورش‌دهنده اصلی مهدی محسوب می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او را به نوعی شناسایی کرد و حق مهمی بر گردن مهدی به لحاظ فوتبالی دارد از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و به ایران ورزشی می‌گوید که واقعاً توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌داند.

مهدی طارمی

حتی شایعه شده بود همسرش لندنی است تا اینکه خانواده اش فاش کردند عروس شان ایرانی و از خوزستان است.

این درحالی بود که بر اساس تصاویری که از شادی گل های مهدی طارمی ثبت شده تنها اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از نامزد این بازیکن وجود داشت حرف «P» بود که با تایید مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو در مصاحبه با عادل فردوسی پور، اول اسم همسر اوست.

نام نامزد مهدی طارمی «پرستو» است. و عکسش در بوشهر به ثبت رسیده است.

بیوگرافی مهدی طارمی

او بازیکن تیم ملی فوتبال است و در اردیبهشت 1393 به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد.

مهدی طارمی

گفتگوی صمیمی با مهدی طارمی؛ پسر خوش تکنیک پرسپولیس

طارمی که با بازی قشنگ اش برابر استقلال پایه گذار شکست شاگردان قلعه نویی شد اکنون یکی از نفرات پرسپولیس برای فرار از بحران است. طارمی از جمله شهرستانی هایی است که خیلی زود به حاشیه نرفته و حتی تهران را هم هنوز خیلی بلد نیست.

او خودش را شهرستانی می داند و دوست ندارد دایی باشد و می خواهد در آینده به او لقب اسطوره پرسپولیس دهند.

مهدی طارمی برخلاف سایر جوان های پرسپولیس که خیلی زود به حاشیه رفتند، روش متفاوتی را در زندگی در پیش گرفته و هنوز امیدوار است کی روش سرمربی تیم ملی بماند تا در جام جهانی روسیه لباس تیم ملی را بر تن کند. مصاحبه متفاوت مهدی طارمی با تماشاگر را می خوانیم.

منبع: افکار نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه