نگاهی به بازیگرانی که جوان مانده اند! |گذر زمان بر آنها بی اثربوده!

یکی از مهم‌ترین موارد برای بازیگران از بین نرفتن زیبایی و جوانیشان است در ادامه با بازیگرانی که جوان مانده اندآشنا میشویم.

نگاهی به بازیگرانی که جوان مانده اند! |گذر زمان بر آنها بی اثربوده!
کدخبر : 25080
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

از زمانی که بشر پایش را روی زمین نهاده تا همین امروز، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایش جلوگیری از پیری و مرگ بوده است!افرادی که به طرز شگفت انگیزی هر روز زیباتر و جوانتر میشوند.

اکسیر جوانی شاید روزگاری رویایی بود اما گویا امروزه برخی هنرمندان و سلبریتی ها آن را کشف کرده و نوشیده اند که چندین دهه است همچنان زیبا و جذاب باقی مانده‌ و همانند قالی کرمان به هر اندازه که عمرشان می گذرد، به همان اندازه هم زیبا‌تر و جذاب‌تر می‌شوند.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی بازیگریست که روند پیری را برعکس طی می کند،مقایسه چهره کنونی او با چندین سال پیشش نشان می دهد که خانم بازیگر روز به روز جوانتر می شود. بحث‌ها و اختلاف نظرها درباره تغییر چهره اساسی بهنوش طباطبایی از مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی شروع شد. بسیاری معتقدند که خانم بازیگر 43 ساله به دلیل جراحی های مختلف هرروز زیباتر می‌شود و شبیه بازیگری که درپیله های پرواز نقش آفرینی می کرده، نیست.

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو بازیگر جذابی است که در آستانه 42 سالگی جوان و زیباست و ده سالی کوچکتر نشان می‌دهد، خانم بازیگر که گویا دارای اکسیر جوانیست، اکثرا از آرایش کمی استفاده می کند و به نظر می رسد مراقبت های پوستی و ژنتیک در زیبایی و جوان ماندنش نقش دارد.

Afsaneh-Pakroo-Actresse-7افسانه پاکرو (Afsaneh Pakroo) در چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در شهر اهواز متولد شد. او دومین فرزند خانواده بوده که دارای یک خواهر بزرگتر از خود و یک برادر کوچکتر است. افسانه پاکرو تا به اکنون مجرد بوده و تحصیلات خود را در رشته گرافیک و مقطع فوق دیپلم ادامه داد. او شخصیتی محجوب و با طمانینه داشته و بسیار کم صحبت است‌. پاکرو علاقه بسیاری به حرفه بازیگری داشته و در عین حال از شهرت گریزان است و تنها به این علت که قادر باشد مدتی نقش یک شخصیت دیگر را ایفا کند به آن روی آورده است. قد افسانه پاکرو ۱۵۹ سانتی متر می باشد.

افسانه پاکرو با وجودی که در شهر اهواز چشم به جهان گشود، ولی اصالتا متعلق به تبریز بوده و در تهران زندگی کرده و دوران کودکی و جوانی اش را سپری کرد. ولی او بخاطر رفتار خونگرم و پر عطوفت، خود را متعلق به جنوب ایران می داند.

رزیتا غفاری

رزیتا-غفاریتصویری به تازگی از رزیتا غفاری منتشر شده که او کاملا لاغر و شبیه مدل هاست و روند پیری را برعکس طی می کند. مقایسه چهره این بازیگر با سال های پیشش نشان می دهد که دچار تغییرات زیادی شده و اصلا شبیه یک خانم 52 ساله نیست.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچینتصاویر جدید از مرجانه گلچین منتشر شده که چهره جدید او واکنش های زیادی به همراه داشته است. خانم بازیگر هر روز جوانتر از قبل می شود و دیگر شباهتی به مرجانه گلچین سال ها قبل ندارد. اگر به عکس های تازه منتشر شده مرجانه گلچین کمی دقت کنیم متوجه تغییر چهره و احتمالا عمل‌های زیبایی او می‌شویم.

بهاره رهنما

بهاره رهنمابهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که تا مدت ها از اضافه وزن رنج می برد، با لاغر شدن گویا تغییر چهره نیز داد و چند سال جوان شد. افراد جوانی که دارای اضافه وزن هستند معمولا چند سال پیر‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌آیند.

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

اکرم محمدی

بازیگران جوان ایرانیاکرم محمدی که نقش «خانم بزرگ» را سریال ستایش 3 بازی می کرد، تصاویری جدید از خودش منتشر کرده که تغییر تیپ و چهره اش مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازیگر سریال پدر سالار در این عکس ها با چهره ای زیبا دیده می شود که گویا 20 سال جوان تر شده است.

رابعه اسکویی

رابعه اسکوییرابعه اسکویی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون که پس از مهاجرتی ناموفق دوباره به ایران برگشت، با انتشار عکسی از لاغری و تغییر چهره خود مخاطبان را شگفت زده کرد، چهره خانم بازیگر نه تنها از سال ها پیش جوانتر شده بلکه در آوان 60 سالگی زیباست.

رابعه اسکویی از کلاس گریم وارد عرصه تئاتر شد، او پس از مرگ مادرش برای رهایی از افسردگی به کلاس های گریم رفت و در همین کلاس ها از طریق دستیارحمید سمندریان برای تئاتر دعوت شد که بعد از تست اولین بار تجربه بازی در روی صحنه را به دست آورد.

منبع:فرتاک نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه