امیر حسین آرمان | بیوگرافی امیر حسین آرمان | امیر حسین آرمان و همسرش

امیر حسین آرمان بعد سال ها دختر نازش رو نشون داد | دختر کوچولو آقای بازیگر کپی خودشه! + عکس

امیر حسین آرمان بازیگر کم کار و کم حاشیه ایرانی دختر دار شد.

امیر حسین آرمان بعد سال ها دختر نازش رو نشون داد | دختر کوچولو آقای بازیگر کپی خودشه! + عکس
کدخبر : 24867
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

امیر حسین آرمان از بازیگرانی است که در کنار بازیگری، به فعالیت خوانندگی نیز می پردازد. امیر حسین آرمان هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد می باشد. امیر حسین آرمان از بازیگران شیک پوش و جذاب است که در تبلیغات «ال سی من» از او استفاده شده بود. امیر حسین آرمان در کنار سیمای خوب، صدای خوب نیز دارد و همین دلیل سبب فعالیت او در زمینه ی خوانندگی شده است. امیر حسین آرمان با بازی در سریال «کیمیا» بسیار معروف گشت.

امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان (بازیگر سینما و تلوزیون و خواننده ی کشور) اقدام به افتتاح یک رستوران ایتالیایی به نام (پارادیزو) در شهر کرج کرده است. تصویر های زیر مربوط به حضور خود امیرحسین آرمان در رستوران پارادیزو است.

امیر حسین آرمانبیوگرافی امیر حسین آرمان

اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بیش از پیش شناخته شد.

تحصیلات امیر حسین آرمان

رشته تحصیلی امیرحسین در دبیرستان، تجربی بوده اما در کنکور زبان قبول شده که نرفته و به خدمت سربازی اعزام می‌شود. بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خوانده و سپس به تحصیل در رشته طراحی دکوراسیون داخلی روی آورده است. آرمان فارغ التحصیل رشته طراحی دکوراسیون داخلی در مقطع کارشناسی است.

امیر حسین آرمان

شروع بازیگری امیر حسین آرمان

سال1381 بود که با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کردم.

امیر حسین آرمان

او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانب داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می داند که چگونه انتخاب کند.

بازیگر نقش شهریار پسر نیکی کریمی در فاز سوم کیمیا این روزها در حال هنرنمایی در نقش کیوان در سریال پریا است.

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت های هنری وی به چشم می خورد، می گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره ای آرام بر پرده سینما ها می شناسیم.

دلیل ازدواج نکردن امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در این باره گفته است به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده است. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. وی همچنین در برنامه دورهمی نیز گفته بود که زمانی ازدواج می کند که بتواند تا آخر پای آن باشد.

امیر حسین آرمان

فیلم شناسی امیرحسین آرمان

سینمایی ها

1396دشمن زن

1395نهنگ عنبر 2

1394آنها

1393خبر خاصی نیست

1393داره صبح میشه

1393شیفت شب

1392نازنین

1391بشارت به یک شهروند هزاره سوم

1391ساکن خانه چوبی

1390دوباره باهم

13٨٩من مادر هستم

1389برف روی شیروانی داغ

1389در امتداد شهر

1388بیداری رؤیاها

1388یه حبه قند

1387امشب شب مهتابه

1386صد سال به این سالها

1385هدف اصلی

1383ازدواج به سبک ایرانی

سریال ها

1391–1392کلاه پهلوی

1392سرزمین کهن

1392پیدا و پنهان

1392زخم

1394کیمیا

1395پریا

1396مرز خوشبختی

***بانوی عمارت

نمایش خانگی

1397 ممنوعه

منبع: جذاب ترینها

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه