اخبار روز | اخبار جدید

فوت و فن کوزه گری برای جلوگیری از خشک شدن ریمل | با این روش عمر ریمل هاتون رو طولانی کنید!

راه کارهایی را برای جلوگیری از خشک شدن ریمل ها را در ادامه بخوانید.

فوت و فن کوزه گری برای جلوگیری از خشک شدن ریمل | با این روش عمر ریمل هاتون رو طولانی کنید!
کدخبر : 24356
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

از میان لوازم آرایشی مختلفی که وجود دارند ریمل علی رغم روش استفاده ی ساده ای که دارد بسیار در زیبا تر شدن چشم ها موثر است. اکثر افرادی که از ریمل های مرغوب و گران قیمت استفاده می کنند، تمایل دارند ریمل را بدون این که خشک شود، تا قطره آخر آن استفاده کنند بنابراین به همین نسبت نیز علاقه مند هستند راه کارهایی را برای جلوگیری از خشک شدن ریمل ها بدانند.

نکاتی برای جلوگیری از خشک شدن ریمل

ریمل‌ها، یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی هستند. ابزاری شگفت انگیز، که می‌توانند مژه‌هایی پرپشت و جذاب به چشمانتان هدیه دهند. اما معضل بزرگی که درباره ریمل‌ها وجود دارد، خشک شدن زودهنگام آنها است. ریمل، محصولی با محتوای آب بسیار کم است و قوام بالایی دارد. به همین خاطر است که با قرارگیری در معرض هوا، به راحتی خشک می‌شود.

ریمل چشم

ریمل مناسب بخرید

کیفیت و برند ریملی که شما می‌خرید، نقش مهمی در مدت زمان دوام آن به عهده دارد. اکثر ریمل‌های باکیفیت و اصل، تا یک سال انقضا دارند و حداقل 6 تا 8 ماه، سالم و تازه باقی می‌مانند. با این اوصاف، بهتر است به سراغ برندهای مرغوب ریمل بروید و پیش از خرید، از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.برای این کار، می‌توانید به نکات زیر توجه نمایید:

از نمایندگی خود برندها یا سایت‌های اینترنتی معتبر خرید کنید.

بسته بندی محصول بایستی سالم و آکبند باشد.

تاریخ تولید و انقضا محصول را چک کنید.

به هولوگرام اصالت محصول توجه نمایید.

بارکد و کد تایید محصول را در سایت برند، بررسی کنید.

ریمل چشم

در ریمل را باز نگذارید

تا به حال چند بار درب ریمل را باز کرده‌اید و یادتان رفته آن را ببندید؟ بیشتر ما به کرات مرتکب این خطا می‌شویم و همیشه از خشک شدن سریع ریمل‌هایمان شاکی هستیم. با این حال، باید بدانید که یکی از عوامل بسیار موثر در خشک شدن زود هنگام ریمل‌ها، باز ماندن درب آنها به صورت طولانی مدت است. هوا می‌تواند به سرعت وارد تیوپ ریمل شود و در یک چشم به هم زدن آن را خشک کند.برای رفع این مشکل، بهتر است چند نکته را به یاد بسپارید:

سهل انگاری نکنید و بلافاصله بعد از استفاده از ریمل، درب آن را ببندید.

اگر برای مدت طولانی و بیش از 30 ثانیه اپلیکاتور ریمل را لازم دارید، بهتر است به فکر خرید درپوش مناسبی برای ریملتان باشید. این درپوش‌ها، روی تیوپ ریمل قرار می‌گیرند و مانع از ورود هوا به محفظه آن می‌شوند. حتی می‌توانید از تکه‌ای سلفون برای پوشش موقت درب محفظه ریمل استفاده کنید.

بعد از بستن درب ریمل، از محکم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

از پمپاژ کردن ریمل بپرهیزید

یکی از عادات مشابه اغلب ما هنگام استفاده از ریمل، پمپاژ کردن چند باره اپلیکاتور آن به داخل محفظه است. این کار ممکن است در وهله اول، مقدار زیادی از مایع ریمل را به اپلیکاتور منتقل نماید و کیفیت آرایشتان را افزایش دهد. اما پمپاژ کردن اپلیکاتور، باعث ورود و خروج همزمان هوا به تیوپ ریمل می‌شود. این امر، به تنهایی یکی از عوامل اصلی خشک شدن ریمل‌ها به شمار می‌رود.

ترفند: به جای پمپاژ کردن اپلیکاتور، بهتر است بروس ریمل را به دیواره‌های تیوپ بمالید تا بتوانید به مقدار کافی مایع ریمل دسترسی داشته باشید.

نگهداری ریمل در یخچال

بزرگترین دشمن ریمل‌های شما، گرما و رطوبت است. اگر در مناطقی با آب و هوای گرم یا مرطوب زندگی می‌کنید، بهتر است ریمل‌هایتان را در جای خشک و خنکی مانند یخچال نگهداری کنید. این ترفند برای روزهای گرم فصل تابستان نیز مفید است.

 سخن پایانی

عمر مفید یک ریمل نیز بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله نوع ریمل، کیفیت و برند آن، شرایط نگهداری و فرایند استفاده. به طور کلی، عمر مفید یک ریمل بین 3 تا 5 ماه است. با این حال، گاهی اوقات عواملی مانند مصرف بیش از حد، تماس با هوا، حرارت، رطوبت و دمای بالا ممکن است باعث کوتاه شدن مدت زمان استفاده از ریمل شود.

منبع: طوطیا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه