هادی چوپان | بیوگرافی هادی چوپان | حواشی هادی چوپان

هادی چوپان به اداره آگاهی باز شد | هادی چوپان دستگیر شد؟ + فیلم

هادی چوپان به اداره پلیس رفت.

هادی چوپان به اداره آگاهی باز شد | هادی چوپان دستگیر شد؟ + فیلم
کدخبر : 24298
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

هادی چوپان بدنساز حرفه ای  ایرانی است.  هادی چوپان اولین بدنساز ایرانی که موفق به دریافت ساندویچ شد.هادی چوپان از ۱۳ سالگی بدنسازی را شروع کرده است. هادی چوپان قهرمان مسابقات مستر المپیا 2022 شده بود. از روز گذشته که رقابت‌های مسترالمپیا آغاز شد، هادی چوپان در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت. هادی چوپان در این رقابت به مقام دوم رسید.  هادی چوپان با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام ضمن اشاره به حق خوری در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ از مردم ایران برای شکست مقابل حریف آمریکایی عذرخواهی  کرد. در ادامه پست اینستاگرامی گرگ ایرانی مشاهده میکنید.

هادی چوپان ، قهرمان مسترالمپیا با حضور در کنار ماموران راهنمایی و رانندگی ضمن سلام و خسته نباشید به تمامی مردم ایران در خصوص سوانح رانندگی که در ایام عید نوروز افزایش پیدا می کند بیان کرد: ما برای امنیت جان خود ابتدا باید خودمان  گام برداریم و من از تمامی مردم در خواست دارم امروز را آهسته برانید و استراحت کافی داشته باشیم تا بتوانید فردایی زیبا برای خود داشته باشیم.

من از تمامی مردم درخواست دارم به احترام عزت پلیس های راهنمایی و رانندگی که عمر و جان خود را در جاده های کشور می گذرانند و امنیت ما را تامین می کنند، حفظ جان خود را ارزشمند بدانید.

بهترین و آماده‌ترین بدنسازی فعلی جهان یعنی هادی چوپان که دو هفته قبل با آمادگی خیره کننده خود در آرنولدکلاسیک آمریکا تمجید همه بزرگان بدنسازی جهان از جمله آرنولد و رونی کلمن را نسبت به خود دید، با توجه به برنامه ریزی هنی رامبد، مربی ایرانی الاصل خود در آرنولدکلاسیک انگلستان هم حاضر شده است.

چوپان که برای اخذ ویزای انگلیس با مشکل‌ مواجه شده بود، در روز آخر توانست مجوز سفر به بریتانیا را بگیرد. او امشب در مرحله مقدماتی آرنولدکلاسیک انگلیس روی استیج رفت و بازهم حسابی مورد توجه قرار گرفت.

آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست.

البته سامسون داودا رقیب اصلی چوپان که مقیم انگلیس است، هم رشد کیفی خوبی داشته و بدن کات‌تر و پرجزییات‌تری را برای جدال با چوپان به استیج آورده است. قطعا او نمی‌خواهد در کشورش جایی برای پشیمانی باقی بگذارد! باید تا فردا شب صبر کرد و دید هادی پنجمین شکست را هم به سامسون تحمیل خواهد کرد؟/ همشهری آنلاین

صحبت های عجیب همسر هادی چوپان بر آنتن زنده 

صحبت های جالب پسر هادی چوپان

بیوگرافی هادی چوپان

ادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در استان فارس، بدنساز حرفه ای است.هادی چوپان در سال ۱۳۶۶ در استان فارس، در روستای ابنو در شهرستان بیضا زاده شد. هادی چوپان در سال ۱۳۷۹ به تشویق برادرش بدن‌سازی را آغاز کرد و پس از گذشت سه سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای، به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد. او در سال ۱۳۸۴ نخستین مدال ملی خود را به‌دست‌آورد. چوپان پس از تجربه کردن شکست‌ها و پیروزی‌های بسیار، چندین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی شد. هادی چوپان (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶) بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد. سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. 

تا قطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می شود و دو فرزند هم دارد.

تصویر خانواده هادی چوپان

هادی چوپان

در روستای «ابنو» از شهرستان «سپیدان» استان فارس در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد.

 قهرمانی هادی چوپان

از نوجوانی کنار دست برادرش گچ کاری می کرد تا اینکه اولین بار در سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۹ ساله بود به مقام قهرمانی بزرگسالان استان فارس دست پیدا کرد.

او همزمان توانست به طلای کشوری هم دست یابد و نگاه ها را به سمت خود جلب کند.

شرکت هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا

گرگ ایرانی با درخشش مثال زدنی در رقابت های مستر المپیا ۲۰۱۹ در آمریکا توانست با شکست چهره های نامداری به عنوان مقام سوم این رقابت ها دست پیدا کند.

او در بخش نگاه مردمی قهرمان مستر المپیا شد و کمربندی قهرمانی را نیز دریافت کرد، در سال ۲۰۲۰ به مقام چهارم رسید و سال ۲۰۲۱ مقام سوم مستر المپیا را تکرار کرد.

هادی چوپان

او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود. قهرمان مستر المپیا در سال ۲۰۲۲ و اولین بدنساز ایرانی که موفق به دریافت ساندو شد پیش از این، مسابقات مستر المپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ با شگفتی سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان سوم به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. وی در مستر المپیا ۲۰۲۳ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. چوپان در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به دریافت مقام چهارم مستر المپیا شد.

تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از هادی چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان، هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت. هادی چوپان بزرگ‌ترین بدنساز تاریخ ایران و آسیا است.

مربی او در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ جمشید اوجی بود. پس از آن، چند سال مربی نداشت و از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ علی نعمتی مربی‌گری او را بر عهده داشت. از اواخر ۱۳۹۶ به این سو هنی رامبد عهده‌دار مربی‌گری او است. چوپان ساکن شیراز است و مدیریت یک باشگاه بدن‌سازی را بر عهده دارد. هادی چوپان در محافل جهانی ملقب به «گرگ ایرانی» (The Persian Wolf) است.

حضور هادی چوپان در مستر المپیا

مستر المپیای ۲۰۱۹

در سال ۲۰۱۹ چوپان توانست عنوان سومی مستر المپیا ۲۰۱۹ را کسب کند و برندهٔ ۱۰۰ هزار دلار جایزه شود. او همچنین موفق به دریافت جایزهٔ «قهرمان مردم» که به‌تازگی به این مسابقات افزوده شده است، نیز گردید. چوپان برای حضور در این رقابت‌ها با مشکلات مالی و سیاسی مواجه بود. چرا که در سال پیروزی‌اش، طبق فرمان اجرایی ۱۳۷۶۹ صدور ویزای آمریکا برای ایرانیان ممکن نبود و به گفته خودش جایزه‌اش تنها بخشی از هزینه‌های قهرمانی‌اش را پوشش می‌دهد.

او موفقیت خود را در سال ۲۰۲۱ با کسب مقام سوم مسترالمپیا و دریافت مدال نقره تکرار کرد.

مستر المپیای ۲۰۲۲

چوپان در چهل و هشتمین دوره مستر المپیا در سال ۲۰۲۲ که از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ دسامبر در لاس وگاس برگزار شد توانست ممدوح السبیعی را شکست دهد و در نهایت در نیمه‌نهایی نیک واکر با فاصله بسیار کمی رقابت را به او واگذار نمود و چوپان به عنوان نخستین ایرانی و آسیایی به مقام قهرمانی دست یافت و صاحب مدال طلا شد، او همچنین برنده جایزه ۴۰۰ هزار دلاری قهرمانی مسابقات شد.

مراسم استقبال

پس از بازگشت از آمریکا مردم شیراز با حضور گسترده خود از هادی چوپان استقبال کردند. مردم در مراسم استقبال شعار «باشرف باشرف» سر دادند.

تقدیم مدال هادی چوپان به زنان ایرانی

وی پس از قهرمانی جایزه‌اش را به «زنان ایرانی» تقدیم کرد و گفت امیدوار است این مدال از غم‌های مردم ایران بکاهد. او پس از قهرمانی گفت:

امیدوارم این مقام جزئی از غم‌های مردم ایران را حل کرده باشد. توانسته باشم نماینده و سرباز خوبی برای ایران باشم و این مدال را تقدیم می‌کنم به کل بانوان شریف ایران و مردم ایران هرکجای دنیا که هستند. امیدوارم که همیشه شادی مهمان خانه همه بندگان خدا باشد و نژادپرستی بین ما نباشد و با هم دوست باشیم از هر کشوری که هستیم، به همدیگر افتخار کنیم.

مستر المپیای ۲۰۲۳

او در سال ۲۰۲۳ به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقه راه یافت و موفق به دریافت مقام دوم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه