فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزانه ابجد امروز 28 اسفند 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟

فال روزانه ابجد امروز 28 اسفند 1402

فال روزانه ابجد امروز 28 اسفند 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟
کدخبر : 24104
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما انتظار دارید اطرافیان به افکار و احساسات شما اهمیت دهند ولی دیگران به واقعیت ها اهمیت می دهند تا به احساسات به همین خاطر امروز برای ارتباط با دیگران کمی دچار مشکل خواهید شد. اگر موضوعی برایتان گنگ بود سوال بپرسید. امروز پیدا کردن دلیل این همه انرژی منفی اطرافتان کار سختی خواهد بود، نگران نباشید این وضعیت خیلی زود به پایان خواهد رسید. امروز برای گذشتن از حد و مرز خود و دیگران بیشتر از همیشه حواستان جمع باشد که دچار دردسر نشوید. برای کسی بمیرید که برایتان تب کند!! خودتان را یش از این تحقیر نکنید ناراحتی شما برای او ارزشی ندارد. مبلغی هرچقدر کم به دستتان خواهد رسید که گره گشای مشکل مالی تان خواهد بود.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز گویی همه کائنات و افراد بر علیه شما هستند، چرا زود قضاوت می‌کنید شاید آنچنان که باید به حرف دیگران دقت و توجه نمی‌کنید. امروز کمی بیشتر حواستان به دیگران باشد. به دنبال راه و هدف جدیدی در زندگی هستید و برای رسیدن به اهدافتان روی شرایط مطلوب و یا فردی خاصی بیش از حد حساب کرده اید، خبر بد این است اوضاع با سرعتی که انتظارش را داشتید پیش نخواهد رفت، کمی واقع بین باشید!! البته که خواستن توانستن است ولی برای رسیدن به خواسته تان باید به خودتان باور داشته باشید تا کمک دیگران. این روزها دلتان پر از آشوب شده و نگران چیزی یا کسی هستید، آرامش داشتن کلید پشت سر گذاشتن این مشکل است.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

شما اکثر اوقات درگیر استدلال های انعطاف ناپذیر و منطقی هستید که شانس نگاه کردن به مسائل از زاویه دیگر را از شما می گیرد، برای یک بار هم که شده به حس ششم و ندای قلبتان بیشتر از عقلتان توجه کنید. امروز نیازی نیست در بیان نظرات و افکار خود، ناراحتی یا خوشحالی شنونده را در نظر بگیرید، آنچه که درست است را بیان کنید حتی اگر طرف مقابل انتظار شنیدنش را نداشته باشد. خبری به گوشتان می رسد که موجب نگرانی تان می شود، اوضاع به آن بدی که فکرش را می کردید نیست، این طوفان آرامتر از چیزی که فکرش را می کردید از سرتان خواهد گذشت. برای دیدن شخصی شور و شوق زیادی دارید. پیشنهادی به شما داده خواهد شد که برایتان خیر است.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز دیگران را با ظاهرشان قضاوت نکنید و اگر شکی به دلتان افتاد بیشتر در مورد آن شخص یا موقعیت اطلاعات کسب کنید. آنقدر خودتان و افکارتان برایتان اهمیت پیدا کرده است که دیگران برایتان کم رنگ شده اند، اگر نمی خواهید خودتان را از شنیدن اطلاعات مهمی که این افراد احتمالا برایتان دارند محروم کنید، تغییر رویه بدهید وگرنه ادامه این وضعیت به ضرر شما خواهد بود. در محیط کاری فکرتان را درگیر رفتار شخصی فخر فروش نکنید، فرد دیگری را جایگزین کنید که کار بهتری ارائه بدهد. در مورد مسائل خانوادگی بحث های طولانی برای متقاعد کردن بقیه خواهید داشت، با حفظ احترام و در نظر گرفتن شرایط همه اعضا روی خواسته تان پافشاری کنید که ارزشش را دارد.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است نتوانید آنچه را که به دنبالش هستید را در جای همیشگی  پیدا کنید. شاید آن را باید در جای دیگری جستجو کنید، بگذارید امروز اولین روز افتتاح دفترچه جدید و ایجاد یک سبک زندگی جدید برایتان باشد. اعتماد به نفس شما امروز در سطح بالایی قرار دارد و به شما در برداشتن قدم های بزرگ به سوی اهدافتان کمک خواهد کرد. خودتان را از محدودیت های خودساخته آزاد کنید. از نظر مالی روز خوبی برایتان خواهد بود. امروز هیچ قراردادی در رابطه با املاک منعقد نکنید. این روز، روز خوبی برای ملاقات با افرادی است که برای مدت طولانی از ایشان بی خبر بوده اید. شخصی به دنبال فریب شماست. برخی مسائل غیر قابل مذاکره هستند از خواسته های خود کوتاه نیایید.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز کائنات از لحاظ عاطفی شما را به چالش خواهند کشید، مسائل عاطفی را امروز در اولویت قرار دهید. شما این روزها بیش از اندازه حساس شده اید تا جایی که حس می کنید به مرز دیوانگی رسیده اید. چرا انقدر به خودتان سخت می گیرید، سعی کنید آرامشتان را حفظ کنید وگرنه اوضاع پیچیده تر و تحمل امروز برایتان دشوار خواهد شد. از خودرایی و لجاجت دست بردارید و افق دیدتان را گسترش دهید. امروز خرید یا فروش به نفع شماست. به فکر انتقام نباشید، انتقام از دلِ خون گشته یِ مختار افتاد! کاش می دید رخش آینه اما صد حیف از بدِ حادثه بر آینه زنگار افتاد. پاکی دلتان را حفظ کنید، آدمی یک روز بالا می نشینند و فرداروز پایین.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز خودتان را از دنیای بیرون جدا کنید و با دنیای درون خود ارتباط بگیرید، مشکلات درونی شما نیاز به رسیدگی و توجه شما دارند. وقت آن رسیده بدون کمک گرفت از دیگران مسائل و مشکلات شخصی را خودتان حل کنید. تا زمانی که به دیگران اجازه بدهید برایتان تعیین تکلیف کنند هیچ چیز عوض نخواهد شد. لازم است که به دیگران حد و حدوشان را یادآوری کنید. در رابطه با مسائل عاطفی ادامه این رابطه را مورد بررسی قرار دهید و اگر به این نتیجه رسیدید که ارزش ادامه دادن را دارد به رابطه خود جدیت بیشتری ببخشید تا موجب آرامش روحی شما شود که این روزها بیش از هرچیزی به آن نیاز دارید. مجبور به ترک کسی یا چیزی خواهید شد.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز کمی احساس سردرگمی و بلاتکلیفی می کنید، به همین دلیل هم ممکن است حرکاتی از خودتان نشان بدهید یا دست به انجام کاری بزنید که در شرایط عادی از شما بعید است. خوب، چه اشکالی دارد برای یک روز هم خودتان را از قید و بندهای خود ساخته، رها کنید؟! سکوت مرموز و لبخندی که بر لبانتان نقش بسته همچون قدرت ماورایی شما را قادر می سازد که دیگران را به قبول حرف ها و نظرات خود وادار کنید. خودتان را برای ملاقات مهمی که در پیش دارید آماده کنید که موجب شادی تان خواهد شد. فرار از خاطره ای تلخ فایده ای برایتان ندارد، بهتر است با آن روبرو شوید. از یک مشاور خوب کمک بگیرید. از لحاظ مالی شرایط رو بهبود خواهد رفت.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

طبع لطیف را تنها برای شخصی که ظرفیت آن را دارد و از آن سو استفاده نمی کند به کار بگیرید. امروز در برابر دو پیشنهاد دو به شک خواهید بود، پیشنهادی را انتخاب کنید که همان اول نظرتان را به خود جلب کرده بود. امروز بی آن که نگران قضاوت های دیگران و نظرات آنها باشید در لباس پوشیدن کمی بیشتر از همیشه به خودتان آزادی بدهید، هر چیزی که خودتان را دوست دارید و به همان شکلی که می پسندید با هم ترکیب کنید. اجازه ندهید کسی شادی های کوچک شما را با حرف های بیهوده بگیرد امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود، به این شرط که خودتان را محدود نکنید. امروز زمان کافی برای رسیدن به یک کار عقب افتاده خواهید داشت.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز برای حل مشکلی به سراغ قدرت خلاقیت خود بروید فکر نکنید که مجبور هستید حتما رویکردی منطقی داشته باشید. شما به اندازه ی کافی این روش را بارها و بارها امتحان کرده اید، بهتر  است امروز یک روش دیگر را امتحان کرده و به صدای درونتان گوش کنید. در مورد درگیری عاطفی تان بهتر است به خودتان سخت نگیرید و فعلا کمی صبورتر باشید. امروز بیان کردن خواسته های قلبی تان در قالب کلمات برایتان کار دشواری خواهد بود. تسلیم نشوید و تلاش خودتان را بکنید. از شکست درس بگیرید، تلاشتان را بیشتر کنید تا جبران بکنید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی روی کاری که انجام می دهید داشته باشید می توانید بسیار مفید واقع شوید.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز تحت تاثیر انرژی زیادی که در وجود خود احساس می کنید از این شاخه به آن شاخه خواهید پرید و با افراد زیادی ارتباط خواهید گرفت، خودتان را برای غافلگیری های فراوان در چنین روزی آماده کنید. حضور فردی در زندگی تان شما را هیجان زده می کند، از نشستن در کنار کسی که دوستش دارید آرامش پیدا خواهید کرد. شما می توانید با دستیابی به غیرممکن ها باعث افتخار خانواده شوید! عصبانیت در هنگام رانندگی برایتان فایده ای نخواهد داشت زیرا این شما هستید که احتمالاً آسیب خواهید دید. امروز احتمالاً برنامه ریزی برای یک سفر هیجان انگیز را آغاز خواهید کرد. افراد مجرد امروز ممکن است سیگنال های عاشقانه ای دریافت کنند.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار شک و تردید شده اید. به نبرد این احساسات منفی بروید تا به قدرت درونی خود پی ببرید. خودتان را برای سرو کله زدن با چند آدم لجباز که سعی در به کرسی نشاندن حرف ها و عقاید خود دارند آماده کنید. برخی از شما می توانید اولین تکان های عشق را تجربه کنید. وقتی کسی که به سختی می‌شناسید باعث این همه درد در شما شود واقعاً دردناک است، اینطور نیست؟ این به شما یادآوری می کند که نباید به راحتی به هرکسی اعتماد کرد. برای شناختن افراد وقت بگذارید و اجازه ندهید اعتماد شما را به راحتی جلب کنند. کسی نتواند احساسات خود را کنترل کند، برای یک رابطه جدی آماده نیست. شاید بهتر باشد ابتدا از دوستی شروع کنیم./ تصویر زندگی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه