عیدی | عیدی دولت به مردم

عیدی 5 گیگ اینترنت دولت برای مردم | 5 گیگ اینترنت به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان

وزیر ارتباطات از اعطای بسته اینترنت هدیه دولت به مناسبت نوروز 1403 خبر داد. حجم این بسته 5 گیگابایت است که یک روز 99 درصد مردم را هم دوام نمی‌آورد.

عیدی 5 گیگ اینترنت دولت برای مردم | 5 گیگ اینترنت به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان
کدخبر : 24022
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات پس از برگزاری جلسه هیئت دولت به میان خبرنگاران آمد و گفت که بسته اینترنت هدیه دولت به مناسبت نوروز 1403 برای مردم در نظر گرفته شده که حجم آن 5 گیگابایت معاول 12 گیگابایت ترافیک داخلی است. حتماً فکر کرده‌اید که 5 گیگابایت یک روز من را هم جواب نمی‌دهد. بله درست فکر کرده‌اید؛ این مقدار حجم اینترنت با توجه به افزایش حجم وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی و همچنین استفاده از فیلترشکن توسط کاربران،  نمی‌تواند جوابگوی حتی یک روز مردم هم باشد. حال چگونه این میزان حجم اینترنت با خوشحالی از سمت وزیر ارتباطات اعلام می‌شود، علتش مشخص نیست.

منبع: اقتصاد 100

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که قرار است بسته اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان به مردم اختصاص پیدا می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که قرار است بسته اینترنت ۵ گیگابایتی رایگان به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان به مردم اختصاص پیدا می‌کند. به گفته عیسی زارع‌پور، در نوروز و ماه مبارک رمضان یک بسته اینترنتی رایگان ۵ گیگابایتی معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به عنوان عیدی دولت برای مردم فعال خواهد شد.

جزئیات بسته اینترنتی هدیه همراه اول برای مردم

عیسی زارع‌پور در مورد جزییات دریافت این بسته اینترنتی گفت: « کسانی که تمایل دارند می‌توانند به سایت .my.gov.ir مراجعه کنند و یکی از شماره‌ تلفن‌های خود را در آنجا وارد کنند و ما اینترنت هدیه را روی آن شماره تلفن برایشان فعال خواهیم کرد و تا عید فطر امکان استفاده از این بسته را خواهند داشت.»

او همچنین درخصوص پروژه فیبر نوری در حوزه کسب‌و‌کارها عنوان کرد: «سال گذشته ۲.۵ میلیون خانوار پوشش فیبر نوری داشتیم و امروز به حدود سه برابر افزایش یافته است و بیش از ۷ میلیون خانوار را تحت پوشش داریم اتفاق بسیار بزرگی است و تقریبا برای ۳۵ درصد مردم دسترسی به اینترنت‌های پرسرعت هزار مگابایت بر ثانیه فراهم شده است. البته باید درخواست بدهند که در این شهرها برایشان متصل شود اما در عین حال امکان آن فراهم شده است.»

منبع: ایرنا

عیدی رایگان و هدیه ماه رمضان ۱۴۰۲ همراه اول شامل بسته‌های اینترنت و مکالمه رایگان و کدهای تخفیف جذاب در نسخه جدید همراه من برای شما در نظر گرفته شده است. در صورتیکه گردونه‌های هدایا را مشاهده نمی‌کنید یا همراه من شما آخرین نسخه نمی‌باشد از طریق لینک زیر آن را بروزرسانی کنید.

نحوه فعالسازی عیدی نوروز و هدیه رمضان ۱۴۰۲:

برای فعالسازی عیدانه همراه اول به مناسبت رمضان و عید نوروز چه اقداماتی انجام داد؟

برای فعالسازی عیدی و هدیه رمضان، نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را نصب کنید و وارد برنامه شوید. در صورت بروز مشکل، لطفا اپلیکیشن همراه من را از گوشی حذف نموده و سپس نسخه جدید را نصب کنید.

در اپلیکیشن همراه من از قسمت طرح‌های تشویقی، قسمت عیدی ۱۴۰۲ را انتخاب کنید.

در قسمت عیدی ۱۴۰۲ دو گردونه "بسته و اعتبار" و "زندگی دیجیتال" قابل مشاهده است.

با انتخاب یکی از گردونه‌ها و چرخاندن آن، بسته عیدی/هدیه به صورت تصادفی نمایش و به شما تخصیص داده خواهد شد.

قوانین و شرایط عیدی و هدیه رمضان:

انتخاب و چرخاندن گردونه‌ها تنها یکبار و برای یک گردونه امکانپذیر است و با انتخاب یکی از آن‌ها، فعالسازی گردونه دیگر ممکن نیست.

گردونه "بسته و اعتبار" شامل اعتبار هدیه از 10 تا 100 هزار تومان و بسته‌های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت و مکالمه رایگان می‌باشد. مهلت استفاده از این بسته ها 48 ساعت است.

گردونه "زندگی دیجیتال" شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف مانند دیجی کالا، فلای تودی، جاجیگا، نماوا، آچاره، نت باکس و ... است.

پس از دریافت پیامک فعالسازی، امکان استفاده از آن عیدی/هدیه برای شما فراهم می‌شود.

مهلت فعالسازی عیدی و هدیه رمضان ۱۴۰۲ تا پایان عید سعید فطر است.

روش دریافت و فعالسازی عیدی و هدیه رمضان همراه اول:

عیدی و هدیه رمضان سال ۱۴۰۲ همراه اول در درگاه کد دستوری ارائه نشده و فقط از طریق نسخه جدید اپلیکیشن "همراه من" قابل دریافت و فعالسازی است./ همراه من 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه