فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزانه و واقعی امروز شما چیست؟ | از طالع روزانه خود آگاه شوید

فال روزانه و واقعی امروز شما چیست؟

فال روزانه و واقعی امروز شما چیست؟ | از طالع روزانه خود آگاه شوید
کدخبر : 23956
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید.

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز اصلا روز خوبی برای خانه نشینی نیست، بیرون بروید احتمالا دوستی را تصادفی در بین راه خواهید دید که این دوست برای شما خبر خوشی دارد و شما بعد از شنیدن این خبر با روحیه و انرژی بالایی به خانه برگردید. مدتی است به فکر تغییرات بزرگی در خود و اطرافتان هستید. حتما لازم نیست این تغییرات بزرگ و دست نیافتنی باشند. چرا دستی به سر و روی خانه نمی کشید یا دکوراسیون خانه و اتاقتان را عوض نمی کنید. تغییر مدل مو هم می تواند روحیه تان را بالا ببرد. با رقم زدن اتفاقات کوچک می توانید دوباره شاد باشید. اگر نیاز به مشورت دارید چرا به دوستی که سال ها پای درد و دلتان نشسته تماس نمی گیرید و او را در جریان مشکلات زندگی خود نمی گذراید. در محیط کاری با همکار جدیدی آشنا خواهید شد که از کار کردن در کنار او لذت خواهید برد. منتظر اتفاق چیزی یا برآوردن خواسته ای از کسی هستید اگر کمی صبرو حوسله بخرج بدهید اتفاق بهتری برایتان خواهد افتاد.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

با این همه انرژی که امروز دارید پا به هرجایی بگذارید انرژی مثبت شما به بقیه هم منتقل می شود و شما از اینکه حال دیگران را خوب کنید لذت می برید. اگر مجرد هستید امروز ممکن است آتش عشقی در دلتان روشن شود که اصلا فکرش را هم نمی کردید بهتر است از این فرصت استفاده کنید، فراموش نکنید شانس یک بار در خونه را میزند!! امروز حرف هایی که در محیط کاری یا در گفنگو با شریک زندگی تان از دهانتان خارج می شود معجره خواهد کرد. امروز پرده از جلو چشمانتان کنار زده خواهد شد و دوست و دشمن‌تان را خواهید شناخت. این روزها بهتر است ولخرجی نکنید و کمی پس انداز کنید ممکن است در روزهای آتی به ان نیاز پیدا کنید. تغییر در مسیر شغلی تان اکیدا توصیه نمی شود.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

وسواس بیش از حد شما باعث می شود در کارها و مسائل شخصی گاهی از زندگی و دیگران عقب بمانید چرا کمی سرعت عمل و فعالیت خودتان را بیشتر نمی کنید؟!! امروز اگر نمی خواهید در ترافیک روزهای آخر سال گیر کنید بهتر است تا جای ممکن کارهایتان را از طریق تماس تلفنی و ارسال پیام پیش ببرید. از وقتی که به دست می آورید می توانید برای کارهای عقب افتاده تان استفاده کنید. اگر در رابطه احساسی با شریک زندگی تان دلخوری و کدروتی پیش آمده بهتر است تا قبل از پایان سال مشکلاتتان را رفع کنید. اتفاقاتی که در گذشته برایتان رخ داده باعث بدبینی شما نسیت به دیگران شده، درس گرفتن از گذشته خوب است ولی همه را با یک چوب نزنید. فردی با ورودش به زندگی تان خیر و برکت به همراه خواهد آورد.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز همه با شما ساز مخالف خواهند زد پس خودتان را برای جر و بحث های طولانی آماده کنید، البته سعی کنید با آرامش بیشتری حرف هایتان را بزنید نه با جنگ و دعوا. اگر اهل رژیم گرفتن هستید بهتر است امروز را به خودتان سخت نگیرید و خودتان را یک بستنی مهمان کنید تا خستگی های امروز را پشت سر بگذارید. فراموش نکنید هر سربالایی یک سراشیبی دارد هیچ مشکلی تا ابد پا برجا نخواهد بود، به تلاشتان ادامه دهید و از لحظه لحظه زندگی تان لذت ببرید. در محیط کاری یا یک میهمانی فردی موضوعی را با شما در میان خواهد گذاشت که می تواند نگرش شما را نسبت به خیلی از مسائل دگرگون کند. امروز بهتر است با دقت بیشتری به حرف های دیگران توجه کنید شاید استعداد تازه ای را در وجود خود کشف کنید!!

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز بهتر است کنترل امور زندگی تان را به دست بگیرید و از محول کردن وظایفتان به دیگران خودداری کنید زیرا چیزی جز پشیمانی برایتان نخواهد داشت. اگر شما و شریک عاطفی تان تصمیمی گرفته اید امروز بهترین روز برای شروع خواهد بود. انرژی مثبتی که امروز در فضای خانه و کاری‌تان پراکنده شده است می تواند شما را در برداشتن موانع سرراهتان کمک کند. از فردی که به شما کمکی هرچند کوچک کرده قدردانی کنید. دل کندن از چیزی برایتان بسیار سخت است اما ایمان داشته باشید که چیز بهتری جایگزینش خواهد شد. شخصی با رفتارهای کودکانه اش شما را کلافه کرده، کمی حوصله به خرج دهید او تکلیفش با خودش هم روشن نیست. خرید های کوچکی که در این روزهای آخر سال انجام می دهید خوشحالتان خواهد کرد.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز کارها همانطور که می خواهید پیش خواهند رفت و زمان خوبی برای پیاده کردن ائده هایی که این چند وقت اخیر در ذهنتان می پروراندید خواهد بود. شما در مواجه با موانع خیلی زود عقب نشینی می کنید اگر می خواهید موفق شوید بهتر است کمی بیشتر تحمل و صبر داشته باشید، می توانید برای رفع مشکلات پیش آمده روی کمک دوستان و خانواده تان حساب کنید. چه زمانی بهتر از الان؟!! مشکلات آنقدر هم که فکر می کنید بزرگ و غیرقابل حل نیست. شما از پس آنها برخواهید آمد. هر چقدر زندگی رو سخت بگیرید سخت هم خواهد گذشت.  اجازه ندهید تجربه های تلخ گذشته و هراس از آینده لذت داشتن زندگی شاد را از شما بگیرد.

♎ فال روزانه متولدین مهر

شما هم احتمالا مثل بسیاری از افراد دیگر حس می کنید در جایی که لایقش هستید قرار نگرفته اید و مقایسه شرایط فعلی تان با دیگران شما را عصبی می کند ولی با عصبانیت که چیزی درست نمی شود. شاید به تمام آنچه که می خواهید نرسیده باشید ولی هنوز هم دیر نشده، شما برای رسیدن به اهدافتان زمان کافی دارید. همین امروز دست بکار شوید و با برنامه ریزی دقیق و منطقی به دور از خیال پردازی و آرزو برای رسیدن به نیتتان قدم بردارید!! شما نسبت به شخصی حسادت می ورزید ولی شما تنها ظاهر قضیه را با باطن زندگی خود مقایسه می کنید. مدتی است از لحاظ روحی احساس خستگی می کنید و روزهای پراضطرابی را می گذرانید. قدم یک نورسیده برای شما و خانواده تان پر خیر و برکت خواهد بود.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز جریان زندگی تان را به دیگران بسپارید تا مسیر جدیدی برایتان رقم بزنند. شاید در ابتدا اعتماد کردن به دیگران برایتان سخت باشد ولی ارزشش را دارد. در پایان روز از اینکه در کنار دیگران از پس چالش ها و مشکلات امروز برخواهید آمد حس خوبی خواهید داشت. شما در رابطه احساسی تان اعتماد به نفس خودتان را از دست داده اید و چون این موضوع اهمیت زیادی برایتان دارد، برای نگه داشتن این رابطه با طرف مقابلتان صحبت کنید و موانع را از میان بردارید. ممکن است اتفاق ناخوشایندی در طول روز پیش آید به جای خودخوری سعی کنید تهدید را به فرصت تبدیل کنید شما استعداد خارق العاده ای در چنین شرایطی دارید. گفتن حرفی برای چندمین بار به شخصی بی فایده است او گوشش به حرف های شما بدهکار نیست.

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما خیلی زود تحت تاثیر حرف های دیگران قرار می گیرید. این خصلت شما باعث شده که بسیاری از دوستان تان را از دست بدهید. امروز زمان مناسبی است که به رفتار این چند وقت اخیر فکر کنید و سعی کنید این ویژگی را ترک کنید در غیر اینصورت افسار زندگی تان را به دست دیگران خواهید داد و نباید شکوه شو شکایتی در این باره داشته باشید. زندگی شما در شرف تغییر است، در ابتدا شاید از شدت این تغییرات نگران شوید اما اگر کمی به خودتان زمان بدهید همه چیز روی غلتک خواهد افتاد. دوستی از شما تقاضای کمکی خواهد کرد. دست رد به سینه اش نزنید.در حال حاضر کارها بر وفق مراد هیچکس پیش نمی رود. دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دایما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز افسار زندگی کاملا در دستان شماست. همه می دانیم که جاده های صاف سریعتر و راحت تر شما را به مقصد می رساند ولی زیبایی هایی که در راه های فرعی که ممکن است در این مسیر مخفی شده باشند را از دست خواهید داد. گاهی بهتر است کمی بیشتر به ندای قلبتان گوش کنید تا عقلتان!! به ندای دلتان گوش کنید شما را به مسیر درستی راهنمایی خواهد کرد. در مورد موضوعی دچار شک و دودلی شده اید، برای گرفتن تصمیمی عجله نکنید و کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید. زمانی که که همه جنبه ها را مورد بررسی قرار داده اید هراسی به دل راه ندهید وگرنه این ترس جلوی پیشرفت شما را خواهد گرفت. در مورد مسئله عاطفی تان بد به دلتان راه ندهید به زودی مژده ای دریافت خواهید کرد.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز مراقب زبان برنده تان باشید وگرنه حرف های تندی که از دهانتان خارج می شود موجب سوءتفاهم خواهد شد. اگر امروز در مواجه با دیگران انعطاف بیشتری به خرج بدهید به نفع‌تان خواهد بود. قصد شراکت با دوستی دارید ولی بهتر است در مورد این موضوع کمی بیشتر فکر کنید. ممکن است برخی زوایا از چشمان شما پنهان شده باشد. عجله اصلا به نفع هیچ‌ یک از طرفین نخواهد بود. پس در شروع کار عجله نکنید. فشار کاری این روزها باعث خستگی جسمی و روحی تان شده، بیشتر به فکر سلامتی تان باشید. خبری به گوشتان خواهد رسید قبل از اینکه واکنشی از خودتان نشان دهید از درستی آن اطمینان حاصل کنید. برای انجام یک کار خیر پیش قدم خواهید شد.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

کارهای نیم تمام زیادی برای انجام دارید ولی با خستگی که وجودتان را در بر گرفته به پایان رساندن آن ها کار راحتی نخواهد بود. بهتر است چند روزی به خودتان استراحت بدهید و دوباره با ذهنی باز سراغ تمام کردن کارها بروید. برنامه ریزی برای یک سفر چند روزه قبل از شروع سال نو و جاده های شلوغ فکر بدی نیست.!! یکی از عزیزانتان به کمک شما نیاز پیدا خواهد کرد، او در مواقع دشوار کمک حالتان بوده است حال نوبت شماست که محبت هایش را جبران کنید. در مورد مسائل عاطفی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد بود. اگر مجرد هستید فرصت شروع یک رابطه برایتان فراهم خواهد شد فقط کافیست کمی حواستان به دور و اطرافتان باشد. از کنار یک خبر مهم  ساده نگذرید. مسئله خیلی بزرگتر از چیزی است که فکرش را می کنید.

منبع: تصویر زندگی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه