وضعیت نگران کننده بازیگر در بیمارستان | خانم بازیگر در وضعیت نگران کننده ایی قرار گرفت

خانم بازیگر به علت های خاص پزشکی در وضعیت اضطراری قرار گرفت.

وضعیت نگران کننده بازیگر در بیمارستان | خانم بازیگر در وضعیت نگران کننده ایی قرار گرفت
کدخبر : 23497
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پردیس افکاری در ۱۶ سالگی در مدرسهٔ هنرپیشگی آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی دورهٔ دوسالهٔ بازیگری را گذراند. پس از آن فعالیت هنری خود را در عرصهٔ تئاتر با کارگردانان نامداری همچون رکن‌الدین خسروی، مجید جعفری و قطب‌الدین صادقی به‌عنوان بازیگر ادامه داد. وی همزمان در سینما و تلویزیون شروع به فعالیت بازیگری نمود.

خواهر پردیس افکاری، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت درمانی این هنرمند گفت: حدود ۱۰ روز پیش بود که پردیس را به بیمارستان منتقل کردیم و در این مدت متأسفانه بهبود حاصل نشده است و شاهد بدتر شدن وضعیت او هستیم.

نازیار افکاری خواهر پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت درمانی این هنرمند توضیح داد: خانم افکاری شب یلدا از خارج به ایران آمد و احوال عمومی‌اش هم خوب بود اما وقتی پزشکان فوق تخصص در حوزه گوارش و اعصاب و روان او را چکاپ کردند، متوجه سرطان کبد شدیم و در بیمارستان بستری شد.

بازیگر

وی درباره وضعیت فعلی این هنرمند گفت: در حال حاضر ایشان امکان گفت‌وگو با ما را ندارد و بنابر نظر پزشکان در حالت کما هستند. دکترها هم می‌گویند متأسفانه وضعیت عمومی‌اش در حال بدتر شدن است. نسبت به دیروز و حتی نسبت به صبح امروز، وضعیتش بدتر شده است.

افکاری ادامه داد: حدود ۱۰ روز پیش بود که پردیس را به بیمارستان منتقل کردیم و در این مدت متأسفانه بهبود حاصل نشده و شاهد بدتر شدن وضعیت او هستیم.

وی درباره پیگیری مدیران سینمایی از وضعیت این هنرمند هم گفت: در این مدت مدیران پیگیر وضعیت خانم افکاری نبودند و تمام افرادی که در این مدت به بیمارستان مراجعه کردند، از دوستان و همکاران او بودند. از طرف هیچ نهادی شاهد پیگیری نبودیم و شکر خدا نیازی هم به حمایت در فرآیند درمان نداریم.

پردیس افکاری در ۱۶ سالگی در مدرسه هنرپیشگی آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی دوره دوساله بازیگری را گذراند. پس از آن فعالیت هنری خود را در عرصه تئاتر با کارگردانان نامداری همچون رکن‌الدین خسروی، مجید جعفری و قطب‌الدین صادقی به‌عنوان بازیگر ادامه داد. وی همزمان در سینما و تلویزیون شروع به فعالیت بازیگری نمود. او در مدت حضور خود در تلویزیون در تعداد زیادی سریال از جمله فکر پلید (۱۳۷۷) و طریق عشق (۱۳۷۸) نقش‌آفرینی نمود. پردیس افکاری در دوران جوانی نیز در برنامه‌های عروسکی بزبز قندی و هادی و هدی (۱۳۶۴) به عنوان بازیگردان عروسکی نیز به فعالیت پرداخت. 

پردیس افکاری از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۳ در مدرسه آزاد فیلم‌سازی مسعود کیمیایی با عنوان استاد بازیگری به آموزش هنرجویان آن مؤسسه مشغول بود. وی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد هنر و معماری است. 

حاشیه مهاجرت و بازی در شبکه جم

موج مهاجرت بازیگران ایرانی به ترکیه و بازی در شبکه جم به پردیس افکاری هم رسید و وی در سال ۱۳۹۵ به ترکیه مهاجرت کرد. پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال «بدون شرح» که خودش ماه‌ها مشغول کار برای جم بود، به ترکیه رفته و در تله فیلمی به نام «شهر قشنگ» از محصولات جم مشغول ایفای نقش کرد. رابعه اسکویی، بهارک صالح‌نیا، چکامه چمن‌ماه، صدف طاهریان و برخی دیگر نیز پیش از پردیس افکاری به شبکه جم رفته بودند و اخبار از آن حکایت داشت که موفقیت چندانی برای آن‌ها حاصل نشد. 

بازیگر

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها وی نیز نتوانست موفقیت چندانی در شبکه جم به دست بیاورد و گفته می‌شود او و همسرش بعد از ناامیدی از کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در ترکیه تقاضای پناهندگی گرفته‌اند. بعد از چند سال وی به ایران بازگشت. افکاری قبل از رفتن به ترکیه و کار در شبکه جم البته اظهارنظر‌های جنجالی داشت. وی گفت: «افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی‌های شبانه شرکت نمی‌کنند جای کار ندارند. فکر می‌کنم دلیل این موضوع هم مدیریت‌های اشتباهی است که هر کسی که هر کاری دلش بخواهد می‌تواند انجام بدهد. این روز‌ها هر کسی که کمی پول ته جیب خود دارد تهیه کننده می‌شود و تمام اقوام خود را وارد یک کار می‌کند». وی در بدترین شرایط بازیگری‌اش در فیلم «قلاده‌های طلا» بازی کرد. 

بازیگر

ابتلا به سرطان و بستری در بیمارستان 

همین چند روز پیش بود که الهام پاوه نژاد خبر مبتلا شدن پردیس افکاری به بیماری سرطان را منتشر کرد. البته اولین بار قطب‌الدین صادقی در مراسم نکداشتش این خبر را منتشر کرد و الهام پاوه‌نژاد آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. قطب‌الدین صادقی کارگردان سینما و تئاتر در ویدئویی که از او منتشر شده نسبت به وضعیت این بازیگر و بی توجهی به او  گلایه می‌کند. وی گفت: «پردیس افکاری بعد از سال‌ها به ایران بازگشته و در یک بیمارستان د‌ورافتاده در وضعیت نامناسبی در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سخت سرطان است و هیچ نهاد و سازمانی هم سراغی از او نگرفته است. وی البته در ابتدای صحبت‌های خود اشاره می‌کند که وی به سرطان کبد مبتلا شده و بیماری به ریه‌ها نیز نفوذ کرده است»./ خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه