بازیگری در لباس عروس چشم نواز شده است | این بازیگر زیبا ترین عروس است!!

هانیه غلامی در خانواده ای هنرمند متولد شد و مادرش در زمینه بازیگری فعالیت میکرد اما هرگز علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نداشت.

بازیگری در لباس عروس چشم نواز شده است | این بازیگر زیبا ترین عروس است!!
کدخبر : 22878
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 هانیه غلامی سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس هم تبحر دارد و از دیگر نکات قابل ذکر درباره او تسلطش به زبان انگلیسی و علاقه به ورزش است که این علاقه از دوران کودکی او وجود داشت و باعث کسب مقام در رشته کاراته برای او شده بود. این بانوی بازیگر رابطه بسیار خوبی با خاله اش ثمین دارد و به دلیل اختلاف سنی خیلی کمی که میان آنها است رابطه آنها بیشتر به شکل دو خواهر است و همواره در کنار هم هستند. هانیه غلامی بهمن ماه سال 95 بود که خبرهایی از نامزدی هانیه غلامی منتشر شد و 22 اردیبهشت ماه سال 96 بود که هانیه غلامی تصاویری از مراسم ازدواجش را به اشتراک گذاشت و این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.

عکسی از کیک تولد هانیه غلامی در تراس خانه اش منتشر شده است. او در این عکس ست مشکی پوشیده ولی کیکش با تم باربی و به رنگ آبی می باشد که دوستانش او را غافلگیر کرده اند.

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۳٫بازیگر جوان و زیبای ایرانی است که بازیگری را در کودکی شروع کرد اما اولین بازی جدی خود را در فیلم (یکی میخواد باهات حرف بزنه)به کارگردانی منوچهر هادی به نمایش گذاشت.

بازیگر

زاده : ۱۲ بهمن ماه ۱۳۷۳

تحصیلات: دانشجوی رشته ی روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران – مرکز

پیشه : بازیگر

زندگی

بازیگری را با فیلم سینمایی (یکی میخواد باهات حرف بزنه) ساخته منوچهر هادی شروع کرد.فیلم (اصلا جور در نمیاد) محصولی از رسانه و سریال روبیک نیز از دیگر کار های وی می باشد.او دارای مقام سوم استان تهران در رشته کاراته است و مسلط به زبان های انگلیسی و هندی می باشد، هم اکنون دانشجوی رشته ی روانشناسی بالینی در دانشگاه تهران-مرکز است.

او از کودکی علاقه زیادی به رشته روانشناسی و بازیگری داشته و به گفته ی خودش بعد از چندین بار تست دادن برای نقش های متفاوت بالاخره در فیلم منوچهر هادی از بین چند صد نفر دختر هم سن و سال خودش پذیرفته شد و تنها مشکل آن زمان او اضافه وزنش بود که موفق شد در طی ۱ ماه ۱۰ کیلو وزن کم کند تا به نقشش نزدیک تر شود و به فیلمبرداری برسد.

بعد از اکران فیلم ( یکی میخواد باهات حرف بزنه ) در جشنواره فیلم فجر سال ۹۰ و در اکران های عمومی نظرات بسیار خوبی از سوی منتقدانی نظیر خسرو نقیبی در برنامه ۷ شبکه ۳ سیما و نظرات عموم راجع به اولین بازی او داده شد ، وی از سوی خانه شهریاران جوان دارای تندیس ارمغان اهدا می باشد، او تاکنون در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده و به گفته ی خودش فیلم بسیار میبیند و مطالعه زیادی حول محور بازیگری فیلمنامه نویسی و حتی کارگردانی دارد.

بازیگر

وی تجربه نمایشنامه خوانی اش را با نمایشنامه ( رقص کاغذ پاره ها ) اثر محمد یعقوبی شروع کرد و صدا پیشگی نیز از دیگر علایق او به حساب می اید او تاکنون راوی فیلم کوتاه درخت زندگی به کارگردانی لادن سلیمانی بوده است و صداپیشگی فیلم جواد و فرشته به کارگردانی محسن افشانی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

سریال ها

سریال روبیک

سریال زخم

فیلم های سینمایی

فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه – منوچهرهادی ۱۳۹۰

فیلم اصلا جور در نمیاد

فیلم کوتاه درخت زندگی بعنوان راوی – لادن سلیمانی

فیلم جواد و فرشته بعنوان صدا پیشه – محسن افشانی ۱۳۹۳

در اینبخش بیوگرافی هانیه غلامی بازیگر معروف و زیباروی سینما و تلویزیون ایران را مرور می‌کنیم. بیشتر مـا وی را بـه واسطه حضور در سریال همه ی چیز آن جاست ساخته شهرام شاه حسینی بخاطر می آوریم. خبر ازدواج او یکی از حاشیه های مهمی بود کـه باعث شد او مشهورتر از قبل شود، در ادامه با هانیه غلامی و همسرش و همچنین فعالیت های هنری وی بیشتر آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.

بازیگر

شغل همسر هانیه غلامی

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ماه ۱۳۷۳ در تهران اسـت. بازیگر سینما و تلوزیون اهل ایران اسـت. او در حال حاضر دانشجوی رشته ی روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران – مرکز می‌باشد.

فعالیت هنری هانیه غلامی

سریالهای تلویزیونی: سریال روبیک، سریال زخم، سریال همه ی چیز آن جاست

فیلم های سینمایی هانیه غلامی

یکی میخواد باهات حرف بزنه بـه کارگردانی منوچهرهادی ۱۳۹۰، اصلا جور در نمیاد، فیلم کوتاه درخت زندگی بعنوان راوی – لادن سلیمانی، جواد و فرشته بعنوان صدا پیشه بـه کارگردانی محسن افشانی ۱۳۹۳

کارنامه ورزشی هانیه غلامی

هانیه غلامی در کارنامه ورزشی خودش کسب مقام سوم استان تهران در رشته کاراته دارد. این بازیگر جوان کشورمان بـه زبان های هندی و انگلیسی مسلط هست و علاقه زیادی بـه بازیگری و روانشناسی دارد.

بازیگری را از دوران کودکی شروع کرد ولی بازی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه منوچهر هادی نخستین تجربه جدی او بعنوان بازیگر اسـت او برای ایفای این نقش از بین افراد زیادی کـه برای تست آمده بودند پذیرفته شد و بـه سرعت در طول یک ماه ۱۰ کیلو اضافه وزن خودرا کاهش داد تا بـه فیلم برداری برسد.

بازیگر

بعد از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر سال ۹۰ نظر مثبت مردم و منتقدانی هم چون خسرو نقیبی رابه خود جلب کرد. هانیه غلامی کـه در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده اسـت ولی بنا بـه اظهارات خودش مطالعات زیادی در زمینه بازیگری و کارگردانی دارد. نخستین تجربه تئاتر هانیه غلامی رابا نمایش رقص کاغذ پاره ها محمد یعقوبی شروع کرد.

هاینه غلامی بهمن ماه 95 بود کـه خبر نامزدی خودرا رسانه ای کرد، در نهایت اردیبهشت ماه 96 مصادف با نیمه شعبان جشن عروسی اش برگزار شد، او با انتشار عکسی از خود درکنار همسرش نوشت:

نمیتوانم قول دهم کـه تغییر نمی کنم

نمی‌توانم قول دهم کـه خلقیات متفاوت نخواهم داشت

نمیتوانم قول دهم کـه گاهی احساسات تـو را جریحه دار نخواهم کرد

نمی‌توانم قول دهم کـه آشفته نخواهم شد

نمیتوانم قول دهم کـه همواره قوی خواهم بود

نمیتوانم قول دهم کـه قصوری نخواهم کرد

اما …

بازیگر

می توانم عهد کنم کـه همواره پشتیبان تـو خواهم بود

می توانم عهد کنم کـه افکار و احساساتم رابا تـو سهیم خواهم شد

می توانم عهد کنم کـه تـو را آزاد خواهم گذاشت تا خودت باشی

می توانم عهد کنم کـه با تـو کاملا صادق خواهم بود

می توانم عهد کنم کـه با تـو خواهم گریست و خواهم خندید

می توانم عهد کنم کـه کمکت خواهم کرد بـه هدف هایت برسی

اما بیش از همه ی می توانم عهد کنم کـه دوستت خواهم داشت

هانیه غلامی درسال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر اثر مهمی بازی کرده اسـت. اثر مهم هانیه غلامی دراین سال، بازیگری در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه بـه کارگردانی منوچهر هادی محسوب میشود. شاید یکی از مهمترین بخش‌های بیوگرافی هانیه غلامی بازی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه بوده اسـت./اقتصاد100

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه