خوش خبری ویژه مشتریان سایپا : بزرگترین حراج سایپا از ماه آینده آغاز شد | سایپا سوگلی هایش را با 90% آف به فروش می رساند!

سایپا از طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه و مطابق آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده خبر داد.

خوش خبری ویژه مشتریان سایپا : بزرگترین حراج سایپا از ماه آینده آغاز شد | سایپا سوگلی هایش را با 90% آف به فروش می رساند!
کدخبر : 23381
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

بدینوسیله به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا ً میرساند ، شرایط پیش فروش نقدی سایپا 151 از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1402/12/01 از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت ، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد.

فروش فوری سایپا

شرایط طرح پیش فروش وانت پراید اسفند 1402:

سایپا از طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه و مطابق آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده خبر داد.

جی پلاس؛ پیرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه و مطابق آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و آئین نامه موضوع ماده 8 قانون هوای پاک، برای کسانی که در تاریخ 26 بهمن ماه 1402 پیامک برای ایشان ارسال گردیده است میرساند، امکان واریز وجه مطابق جدول ذیل اعلام میگردد.

شرایط فروش:

شرایط فروش اقساطی سایپا

این روزها فروش اقساطی سایپا با شرایط بسیار آسان مهیا شده است. در این روش فروش، مشتری می‌تواند مقدار پیش پرداخت و اقساط را بر اساس وضعیت مالی و نیاز خود تنظیم کرده و خودرو مورد نظر را در همان روز دریافت کند.

محصولات تولیدی سایپا جزو خودروهای پرفروش بازار ایران است و این شرکت سهم بسیار خوبی از بازار خودرو ایران را در اختیار دارد؛ با این وجود شرکت سایپا هنوز شرایط فروش اقساطی را برای محصولات خود فراهم نکرده است. در این میان شرکت‌هایی با آغاز فروش اقساطی سایپا، شرایط را برای صاحب خودرو شدن خانواده‌ها آسان‌تر کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فروش اقساطی سایپا پرداخته است. خبر آزاد در صحت و سقم مجوز این شرکت برای فروش اقساطی خودرو اطلاعی ندارد .

فروش فوری سایپا

شرایط فروش اقساطی سایپا

سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور، محصولات پرفروشی مانند پراید را از سال‌های گذشته وارد بازار کرده است و در سال‌های اخیر نیز خودروهایی مانند تیبا و کوییک به این لیست اضافه ‌شده‌اند. با وجود افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر و مشکلات اقتصادی در کشور، سایپا هنوز تمایلی به فروش اقساطی محصولات خود نشان نداده است و تنها بخشی از خودروهای خود را از طریق قرعه کشی واگذار می‌کند. در همین راستا شرکت‌هایی با فروش اقساطی محصولات سایپا جای خالی این نقیصه را پر کرده­اند.

این روزها فروش اقساطی سایپا با شرایط بسیار آسان مهیا شده است. در این روش فروش، مشتری می‌تواند مقدار پیش پرداخت و اقساط را بر اساس وضعیت مالی و نیاز خود تنظیم کرده و خودرو مورد نظر را در همان روز دریافت کند.

کدام محصولات شامل طرح فروش اقساطی می‌شود؟

تمام خودروهای تولیدی در شرکت سایپا که هم اکنون در خط تولید این شرکت قرار دارند، شامل طرح فروش اقساطی می‌شود که برای نمونه می‌توان به پراید، تیبا، کوییک، شاهین، ساینا، سراتو و چانگان اشاره کرد. این خودروها شامل پرطرفدارترین محصولات سایپا بوده و در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو

برای استفاده از فرصت خرید اقساطی سایپا نیاز به ارائه یک سری مدارک است که از جمله اصلی‌ترین آنها می­توان به مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی اشاره کرد. علاوه بر این، متقاضیان باید مدارک سکونتی شامل اجاره نامه یا سند منزل و مدارک شغلی شامل فیش حقوقی یا جواز کسب را به شرکت سایپا ارائه دهند. همچنین متقاضیان باید به تعداد اقساط، چک صیادی ثبت شده در اختیار سایپا قرار دهند که این چک‌ها می‌تواند به نام خریدار یا شخص دیگری غیر از خریدار نیز باشد.

مزایای استفاده از طرح فروش اقساطی سایپا در «آرشا خودرو»

آرشا خودرو، یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در ایران است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

اولین مزیت خرید اقساطی خودرو از آرشا خودرو، بهره‌مندی از مشاوره‌های رایگان کارشناسان خبره این شرکت است. متقاضیان می‌توانند با دریافت مشاوره، خودرو مورد نیاز خود را با قیمت و شرایط بهتر خریداری کنند. همچنین در آرشا خودرو میزان پیش پرداخت، میزان اقساط و زمانبندی اقساط با نظر مشتری و براساس قوانین شرکت صورت می‌گیرد و دست خریدار برای تنظیم قرارداد باز است و عموم مردم می‌توانند با این شرایط صاحب خودرو شوند.

تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی سایپا فوری است و حتی پیش از دریافت پیش پرداخت، خودرو مورد نظر تحویل مشتری می‌شود. در واقع متقاضیان می‌توانند با واریز پیش پرداخت صاحب خودرو شوند و مبلغ آن را به صورت اقساطی در چند سال بعد پرداخت کنند که با توجه به احتمال افزایش قیمت خودرو در سال‌های آینده، این نوع خرید از نظر اقتصادی به نفع خریدار است.

آرشا خودرو خدمات خود را مختص تهران نکرده است و خریداران از هر استان می‌توانند از طرح فروش اقساطی سایپا بهره­مند شوند. این خریداران می‌توانند به صورت تلفنی از مشاوره کارشناسان آرشا خودرو استفاده کرده و پس از تعیین خودرو مورد نظر و شرایط پرداخت، مدارک را به صورت غیرحضوری به این شرکت ارسال کنند. آرشا خودرو نیز قرارداد را تنظیم به دست مشتری می‌رساند. در نهایت مشتری فقط یک بار نیاز به مراجعه به دفتر تهران این شرکت را دارد و پس از امضای قرارداد و تحویل مدارک و چک‌ها می‌تواند با خودرو جدید، به شهر و روستای محل سکونت خود بازگردد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت آرشا خودرو به آدرس arshakhodro.com مراجعه کنند./منبع کاماپرس

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه