حراج فوق العاده محصولات پرطرفدار سایپا بدون قرعه کشی | سایپا برگ برنده اش را رو کرد | فروش فوری محصولات سایپا با اقساط بلندمدت

فروش فوری محصولات پرطرفدار سایپا آغاز شد.

حراج فوق العاده محصولات پرطرفدار سایپا بدون قرعه کشی | سایپا برگ برنده اش را رو کرد | فروش فوری محصولات سایپا با اقساط بلندمدت
کدخبر : 20348
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

واریز وجه به حساب خریداران سایپا شاهین

اکو ایران : خودروسازی سایپا اعلام کرد هزینه سیستم تعادل ترمز پایدار ESC را از خریداران خودروهای شاهین با گیربکس دستی و شاهین با گیربکس اتوماتیک دریافت نمی کند. این اقدام در راستای رضایت مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش اکو ایران، مدیرعامل سایپا از تحویل دو مدل محصول تولیدی این خودروسازی بدون افزایش هزینه به خریداران خبر داد. براساس اعلام محمدعلی تیموری، قرار شد خریداران دو مدل شاهین بدون اینکه هرینه اضافه شدن سیستم تعادل ترمز پایدار ESC را پرداخت کنند، می توانند خودروی مورد نظر خود را تحویل گیرند. به عبارت دیگر مدیران خودروسازی سایپا با دریافت نکردن هزینه یاد شده به نوعی مبلغ آن را ه حساب خریداران دو محصول خود واریز کرده و آنها را سوپرایز کرده اند.

اما چرا سایپایی ها به یکباره تصمیم گرفتند مشتریان خود را خوشحال کنند؟ آن طور که مدیرعامل این خودروساز می گوید فرایند دریافت مجوز برای افزایش قیمت شاهین به‌خاطر اضافه‌شدن این سیستم طولانی بوده، سایپا برای جلوگیری از نارضایتی مشتریان دریافت هزینه را برای نصب سیستم تعادل ترمز پایدار ESC منتفی کرده است.

البته فراموش نکنیم مدیران سایپا چنانچه محصولات خود را دیرتر از به مشتریان تحویل می دادند مجبور بودند که نسبت به پرداخت جربمه تاخیر مطابق با قراردادهای منعقد شده با خودروسازان اقدام کنند. بنابراین ترجیح دادند تا با تحویل سریعتر خودروها از شمول پرداخت جریمه دیرکرد خود را خارج کنند.

براساس ابلاغ سازمان ملی استاندارد شرکت های خودروساز موظف بودند از ابتدای تیر 1402 محصولات خود را با استانداردهای 85 گانه به مشتریان تحویل دهند. سیستم تعادل ترمز پایدار ESC نیز یکی از همین استانداردهای تازه ابلاغ شده بود بنابراین مدیران سایپا چاره ای نداشتند تا محصولات خود را براساس این استاندارد برای مشتریان فاکتور کنند.

تیموری تاکید کرد از آنجایی که فرآیند اخذ قیمت های جدید برای خودروهای عرضه شده از شورای رقابت زمان بر است. این خودروساز تصمیم گرفت برای تحویل شاهین با گیربکس دستی و شاهین با گیربکس با اتوماتیک موعد تحویل تابستان 1402 انعطاف نشان دهد. البته این احتمال وجود دارد که مدیران سایپا استارت اخذ قیمت های جدید را از شورای رقابت زده باشند و در تحویل های آتی در پاییز و زمستان امسال هزینه اعمال استانداردهای جدید را از خریداران محصولات خود دریافت کنند.

هفته گذشته نارنجی های جاده مخصوص چهار هزار و 200 دستگاه شاهین را با این شرایط به مشتریان تحویل دادند.

فروش فوری سایپا

اصلاح قیمت کارخانه‌ای سایپا شاهین اتوماتیک

شورای رقابت در جدیدترین اقدام خودرویی خود قیمت پنج محصول خودروسازی سایپا را اعلام کرد.که شاهین همه را متعجب کرد.

شاهین با گیربکس اتوماتیک، اطلس، کوییک R مدل GX، ساینا S با گیربکس اتوماتیک و ساینا GX خودروهایی بودند که توسط اعضای شورای رقابت قیمت گذاری شدند. حال خبر می‌رسد قیمت شاهین با گیربکس اتوماتیک اصلاح شده است.

شاهین با گیربکس اتوماتیک پیش‌تر قرار بود با قیمت حدود ۶۲۵ میلیون تومان در مبدا به دست مصرف کنندگان برسد. اما حال خبر می‌رسد قیمت این محصول خودروی سازی سایپا اصلاح خورده و خریداران برای در اختیار گرفتن آن باید مبلغ حدود ۶۴۲ میلیون تومان را به حساب خودروسازی سایپا واریز کنند. پیش‌تر زمانی که این خودرو توسط شورای رقابت قیمت گذاری شد. شاهین قرار بود با قیمت خام حدود ۵۴۵ میلیون تومان در کارخانه فاکتور شود.

رشد حدود ۹۷ میلیون تومانی میان قیمت خام و قیمت مصرف کننده شاهین با گیربکس اتوماتیک را باید در هزینه‌های مختلف مانند عوارض و همچنین مالیات‌های متعلقه به این خودرو جست و جو کرد.

با توجه به قیمت اصلاح شده مشخص نیست قیمت خام شاهین رشد کرده یا هزینه‌های متفرقه و مالیات‌های مرتبط با قیمت این خودرو افزایش یافته است.

اعلام قیمت جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک این محصول خودروسازی سایپا را در صدر جدول قیمت کارخانه‌ای محصولات داخلی شرکت‌های خودروساز قرار می‌دهد.

پیش بینی می‌شود افزایش دو باره قیمت کارخانه‌ای شاهین با گیربکس اتوماتیک موجب نارضایتی متقاضیانی می‌شود که در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه صمت نسبت به نام نویسی برای این خودرو اقدام کرده بودند.

با توجه به قیمت اعلامی جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک به نظر می‌رسد شاهد موج انصراف از سوی متقاضیان برای دریافت این محصول خودروسازی سایپا باشیم.

مشخصات کامل خودرو سایپا شاهین اتوماتیک 

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت خودروسازی سایپا مشخصات شاهین اتوماتیک را اعلام کرد. شاهین اتوماتیک یکی از خودروهای پرطرفداری است که در سامانه یکپارچه خودرو در دومین مرحله ثبت نام عرضه شده است.

شاهین نامی فارسی است که در فرهنگ لغت دهخدا به نوعی پرنده‌ی شکاری از خانواده‌ی باز منتسب شده است و استایل مدل سدان به عنوان اولین خودروی تولید شده از این پلتفرم با الهام از این پرنده‌ی شکاری طراحی شده است.

این خودرو با استفاده از موتور ۱۴۹۷ سی سی M۱۵TC Turbo Charger، گیربکس دستی ۵ سرعته و طراحی بدنه با استفاده از فولادهای با استحکام بالا، به بازار عرضه شده است تا رقابت را در بازار خودروهای هم کلاس خود دو چندان نماید.

به‌زودی این خودرو با گیربکس اتوماتیک CVT تیپ‌ترونیک ۷ سرعته و امکاناتی جدید نظیر تزئینات داخلی کروم و تریم دورنگ، گارنیش عقب کروم، کروز کنترل، محدودکننده سرعت و مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ به بازار عرضه خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه