قتل | اینترنت

نمونه عجیب یک قتل به صورت مجازی | تو اینترنت سرچ زدم بعد آن را به ملاقات مرگ فرستادم

زن جوان که با ریختن سیانور در قهوه شوهرش او را به قتل رسانده بود مدعی شد این دستور قتل را در اینترنت پیدا کرده است.

نمونه عجیب یک قتل به صورت مجازی | تو اینترنت سرچ زدم بعد آن را به ملاقات مرگ فرستادم
کدخبر : 22920
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 اخبار مختلف قتل را مطالعه کنید:

یک زن و شوهر که به صورت پلیدانه ایی دست به قتل می زدند. چه کسی فکرش را می کرد که یک پسر با سواد و سطح مطالعه عالی دست به قتل بزند. گاهی اوقات اتفاقات مثبت یک پشت پرده منفی دارد، همانند مردی که زن مورد علاقه اش را به قتل رساند. عجیب تر از همه این اتفاقات این است که یک عروس را با اسلحه به قتل رساندند. دست آخر دو مورد از قتل مطالعه کنید.

۱۱ آبان امسال گزارش مرگ مرد ۴۳ ساله‌ای به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیقات اولیه مأموران به تحقیق از همسر وی پرداختند که زن جوان گفت: من برای خرید از خانه خارج شدم و زمانی که برگشتم با بدن نیمه‌جان همسرم مواجه شدم. با اورژانس تماس گرفته و پس از انتقال همسرم به بیمارستان، او فوت کرد. همسرم بیماری قلبی داشت و پزشک مصرف قهوه و کافئین را برای او ممنوع کرده بود اما فکر کنم در نبود من قهوه نوشیده است.

احتمال جنایت

اظهارات ضد و نقیض زن جوان و مرگ مشکوک شوهرش، باعث شد که بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ را صادر کند.

قتل

با گذشت سه ماه از مرگ محمود، پزشکی قانونی اعلام کرد: مرد جوان بر اثر خوردن سیانور جانش را از دست داده است.

از سوی دیگر پلیس پی برد که وی با همسرش اختلافات زیادی داشته‌ بنابراین فرضیه قتل خانوادگی قوت گرفت و زن جوان را بازداشت کردند.

او این بار در تحقیقات اصرار داشت که همسرش خودکشی کرده است اما در مواجهه با مدارک پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: ۱۳سال قبل با شوهرم که از اقوام‌مان بود ازدواج کردم، ازدواجم به اجبار خانواده بود وگرنه من او را دوست نداشتم. با وجود دو فرزند همچنان با شوهرم مشکل داشتم و او هیچ توجهی به من نمی‌کرد. او ۱۱ سال از من بزرگتر بود و ما خیلی با هم اختلاف سلیقه داشتیم.

زن جوان ادامه داد: همسرم حاضر به جدایی نبود از طرفی خانواده‌ام نیز خیلی با این جدایی موافق نبودند.

درنهایت وسوسه شدم همسرم را به قتل برسانم بنابراین به جست‌وجو در اینترنت پرداختم و متوجه شدم خوراندن سیانور بهترین راه است. بعد از خرید سیانور آن را داخل قهوه ریختم و به او دادم؛ خودم هم از خانه خارج شدم. بعد از دقایقی که برگشتم متوجه مرگ او شدم بعد با صحنه‌سازی سعی کردم مرگ همسرم را سکته قلبی نشان دهم اما رازم خیلی زود برملا شد.

با اعتراف زن جوان به جنایت، به دستور بازپرس جنایی وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

سیانور چیست ؟ چه مواد غذایی و خوراکی ای حاوی سیانور (به انگلیسی  Cyanide) هستند؟ عملکرد این ماده در زمان ورود به بدن چگونه است؟پادرزهر آن چیست؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن پاسخ به سوالات ذکر شده با این ماده ی شیمیایی و خواص آن بیشتر آشنا شوید. خوردن این ترکیب هرگز توصیه نمی گردد و تماس پوست با آن می تواند مسمومیت های زیادی را در پی داشته باشد.

قتل

دقت فرمایید فروش هر نوع سیانور فقط به صورت عمده و با داشتن مجوز از سوی خریدار امکان پذیر است. لطفا در صورت نداشتن مجوز برای خرید تماس نگیرید.

سیانید چیست ؟ 

سیانور (سیانید یا CN) یک اصطلاح عمومی برای گروهی از مواد شیمیایی حاوی کربن و نیتروژن است که با پیوند سه گانه به یکدیگر متصل شدند. به علت ویژگی های منحصر به فرد آن، CN در تولید قطعات فلزی و بسیاری از محصولات آلی رایج مانند پلاستیک، پارچه های مصنوعی، کود، علف کش ها، رنگ ها و داروها، تمیز کننده های فلزات ، استخراج سنگ معدن در معادن ، آبکاری فلزات ، ساخت فیبرهای مصنوعی ، آبکاری الکتریکی ، کارخانه های طلا و همچنین برای دفع جوندگان و حشرات در منازل و کشتی ها  استفاده میشود.

سیانید دارای بیش از 2000 منبع طبیعی است که عبارتند از : گیاهان ، حشرات ، باکتری ها ، جلبک ها ، قارچ ها و غیره. ترکیبات ساخته شده توسط انسان عبارتند از هیدروژن سیانید ، سدیم سیانید و سیانور پتاسیم .

چند عدد بادام تلخ کشنده است ؟

همانطور که پیشتر نیز گفته شد یکی از موادی که حاوی سیانور می باشد بادام تلخ در حالت خام است.یکی از ابتدایی ترین روش های تشخیص مسمومیت با این ماده نیز استنشاق بوی بادام تلخ از تنفس و دهان فرد مسموم می باشد. با وجود اینکه کاربردها و مصارف متعددی برای بادام تلخ و روغن آن در صنایع مختلف از جمله آرایشی و بهداشتی و … بر شمرده شده است با این حال گفته می شود مصرف بیش از 10 عدد از آن می تواند سبب ورود مقادیر زیادی سیانور به بدن شده و حتی منجر به مرگ شود بنابراین لازم است در مصرف آن احتیاط نمود.

قتل

تعریف و خواص ترکیبات سیانور

عنوان سیانور عموما به هر گونه ماده ای اطلاق می شود که در ساختار خود دارای یون سیانید (CN-) باشد . این یون دارای یک اتم کربن است که با یک پیوند سه گانه به اتم هیدروژن متصل شده است . هیدروژن سیانید (HCN) گاز و یا مایع بی رنگی است که بویی همانند بادام تلخ دارد ، در حالی که سدیم سیانید (NaCN) و پتاسیم سیانید (KCN) پودرهای کریستالی سفید هستند . HCN اسیدی ضعیف است ، بنابراین بسته به دما و pH ، HCN و CN- می توانند به یکدیگر تبدیل شوند ./مشرق

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه