قتل | خانوادگی

دو قتل که هر دو در جای خود جای تعجب دارد | یکی پدرش را و دیگری همسرش را به قتل رساند

دو قتل، دو انگیزه، دو انسان که دیگر در میان آنها نیستند.

دو قتل که هر دو در جای خود جای تعجب دارد | یکی پدرش را و دیگری همسرش را به قتل رساند
کدخبر : 22682
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 اخبار مختلف قتل را مطالعه کنید:

یک زن و شوهر که به صورت پلیدانه ایی دست به قتل می زدند. چه کسی فکرش را می کرد که یک پسر با سواد و سطح مطالعه عالی دست به قتل بزند. گاهی اوقات اتفاقات مثبت یک پشت پرده منفی دارد، همانند مردی که زن مورد علاقه اش را به قتل رساند. عجیب تر از همه این اتفاقات این است که یک عروس را با اسلحه به قتل رساندند. بررسی دو قتل که واقعا درک آن برای انسان بسیار دشوار است.

بررسی دو صحنه قتل توسط دو شخص متفاوت در این خبر و تفکرات و انگیزه هایی که باعث شد دو انسان با دو طرز فکر متفاوت  دست به کاری بزنند که امروزه در جامعه به صورت خیلی عادی و بدون عذاب وجدان در حال انجام است. باید دید چطور به این سادگی افراد دست به چنین کار هایی می زنند که از نظر خیلی از ما انسان ها کار بسیار نادرست و خارج از چارچوب های انسانی است.

زن جوانی که به همراه دوست خود همسرش را در خانه با ضربات چاقو از پای در آورده بود توسط کارآگاهان بازداشت شد و به جنایت هولناک اعتراف کرد.

بعد از ظهر روز گذشته اول بهمن‌ماه، زن میانسالی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و به اپراتور گفت: دقایقی قبل دخترم به من زنگ زد و اعلام کرد که با همدستی دوست خود، شوهرش را به قتل رسانده است و نمی‌داند که چه کاری انجام دهد! خانه آنها در محله نواب است، لطفاً برای کمک‌رسانی اقدام کنید.

قتل

خیلی زود این خبر به قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امورجنایی مخابره شد و ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای صحت و سقم از این ماجرا راهی خانه مورد نظر شدند. ماموران پس از اینکه وارد محل مورد نظر شدند در حمام جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که داخل چند کیسه مشکی رنگ پیچیده شده بود!

همین کافی بود تا تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه قاضی جنایی پای در صحنه جرم بگذارند و تحقیقات ویژه را آغاز کنند؛ تیم جنایی پس از اینکه پلاستیک‌ها را از بدن مقتول جدا کردند با جسد مرد حدودا ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که هدف ۱۲ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌ گام ۲ زن جوان را به اتهام قتل عمدی بازداشت کردند و هدف تحقیق قرار دادند؛ یکی از متهمان به تیم جنایی گفت: من همسر مقتول هستم و با همدستی دوستم مرتکب این جنایت هولناک شدم؛ دوستم که متاهل است چندی قبل به عنوان میهمان به خانه ما آمد و در اینجا ساکن شد! همسرم با من بد رفتاری می‌کرد و اختلافات عمیقی داشتیم که همین موضوع باعث شد تا او را به قتل برسانیم.

همسر مقتول در ادامه توضیح داد: روز حادثه من و دوستم با همسرم مشاجره لفظی پیدا کردیم و با ضربات مهلک چاقو او را از پای در آوردیم! پس از جنایت جسد را به قصد مثله کردن به حمام بردیم اما موفق نشدیم در گام بعدی کیسه‌های مشکی را دور بدن مقتول قرار دادیم تا بتوانیم جسد را راحت جابه‌جا کنیم اما در این میان با مادرم تماس گرفتم و ماجرا را برایش توضیح دادم که در نهایت نیز دستگیر شدیم.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با انگیزه این جنایت ادامه دهند و همدستان احتمالی را شناسایی کنند.

قتل

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس تهران بزرگ قرار گرفتند.

حوادث دومی که در این خبر به آن می پردازیم این است:

پسر جوانی که بر اساس یک سری اتفاقات در جریان یک قتل قرار گرفت و کاری را که نباید می کرد را ...

پسر جوانی که پدرش را به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد و به جنایت خود اعتراف کرد.

ساعت ۱ بامداد امروز یکشنبه یکم بهمن‌ماه، صدای درگیری وحشتناکی میان دو مرد سکوت شبانگاهی محله شهرزیبا را درهم شکست؛ همسایه‌ها که از این موضوع ترسیده‌ بودند برای میانجی‌گری راهی خیابان شدند اما جسد مرد سالخورده‌ای را مشاهده کردند که غرق درخون بود.

طولی نکشید که ماجرای این قتل هولناک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تحقیقات جنایی برای روشن شدن ابعاد پنهان این حادثه تلخ آغاز شد.

تیم جنایی در صحنه جنایت جسد مرد حدودا ۶۵ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد چاقو از پای درآمده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول جلوی خانه مجردی خود در جریان درگیری توسط پسرش به قتل رسیده است.

قتل

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دست به کار شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قاتل را دستگیر کنند؛ متهم نیز در همان تحقیقات ابتدایی گفت: پدرم خانه مجردی گرفته بود و دیگر با ما کاری نداشت؛ مادرم نیز بخاطر این موضوع ناراحت و غمگین بود؛ من تصمیم گرفتم برای تمام کردن مشکلات خانوادگی به خانه مجردی پدرم واقع در شهرزیبا بروم؛ هنگامی که رسیدم پدرم را جلوی درب دیدم اما ناگهان مشاجره‌ لفظی میان ما رخ داد و در یک لحظه با ۶ ضربه چاقو مرتکب جنایت شدم!

با صدور قرار قانونی، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و جسد مقتول جهت معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد./ خبر آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه