مارال فرجاد | حواشی مارال فرجاد

مارال فرجاد از ایران مهاجرت کرد | خانوم بازیگر با این پست لو داد

مارال فرجاد از ایران مهاجرت کرد

مارال فرجاد از ایران مهاجرت کرد | خانوم بازیگر با این پست لو داد
کدخبر : 22330
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

مارال فرجاد بازیگر پر حاشیه این روزها در فضای مجازی است که شایعه ازدواج مارال فرجاد با مهراب قاسمخانی در صدر اخبار فضای مجازی است. این شایعه در مورد مارال فرجاد با عکسی که مهراب قاسمخانی برای تولدش گذاشت شروع شد و سفر مارال فرجاد با پیمان قاسمخانی به اسپانیا به این شایعه ها دامن زد.مارال فرجاد در برابر این شایعه تاکنون واکنشی نشان نداده است.

نمی دونستم یه روزی میشه (( مارال در غربت))

من عاشق ایرانم .من عاشق مردم عصبی در خیابانم..من عاشق موتور های که لای میکشن در ترافیک ..من عاشق دعواهای تو خیابونم ..من عاشق بچه های فال فروشم …

من عاشق دستفروش های توی مترو هستم که کلی چیزهای باحال دارن ( وقتی میگم عاشقم یعنی خودم میرم ازشون خرید میکنم ،به جای اینکه جوراب از مغازه ۷۰ هزارتومن بخرم همون رو میخرم ۱۵ هزار تومن ) من عاشق ترافیک تو تهرانم …

.من عاشق هرچی خوب وبده توی تهرانم…من عاشق مردمی هستم که می یان جلو تو خیابون به من میگن :ا شما مارال فرجادی ما خیلی دوستتون داریم …

نمی دونن من هزاربرابر دوستشون دارم…من انقدر عاشق مردمم هستم از وقتی اومدم بیشتر مترو‌سوار میشم تا مردم رو بیشتر ببینم …

.اخ من دوسال و نیم نیستم ،،دلم برای تک تک تون تنگ شده….وقتی رفتم تازه فهمیدم چقدر عاشقتون بودم ….عاشق همه تون……

.قبلا وقتی جای شلوغ بود ،جای صف بود .ترافیک بود فحش میدادم .میگفتم چقدر بدبختیم …دستفروش میدیدم …بچه های فال فروش رو میدیدم .

بچه های سر چهارراه میدیدم هم دلم می سوخت و هم عصبی می شدم …ولی الان می ببینمشون می خوام همشون بغل کنم …

دوست داشتم تو جیب هام پر پول بود .پر لباس های خوشگل،پر عروسک میدادم بهشون …..

این مریضی این رفتن از ایران باعث شد ،بفهمم من عاشق شماها هستم…….برای همین وقتی کامنت می ذارین برام دوست دارم می شد جواب تک تک تون رو میدادم …

.میگفتم فکر نکنین من فقط برای شما عزیزم ….شماها هزار برابر برای من عزیزید ،میدونید چرا چون من اصلا شماها رو ندیدم نمی شناسمتون …

ولی همین که ایرانی هستید …من عاشقتونم…..اخ اخ اشک هام سرازیر شدن……چون میخوام بگم من مجبورم باز برم…..اگه شما دلتون برای من تنگ نشه….ولی من دلم برای همه تون پر میکشه…

خیلی دوستتون دارم…..دیگه نمی خوام اسمش رو ببرم .بقول (شهر موش ها) این اسمش رو نبر من هم زود تمام میشه .بر میگردم………

عکس هم برای سریال دریا در غربت هست…..

یک نوزادی که اول جنگ اسیر میشه در عراق …..و اونجا بزرگ میشه…….

صبح که داشتم فکر میگردم باز باید برگردم .گفتم مارال در غربت بعد یاد این عکسم افتادم :دریا در غربت.»

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آنها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری است و…. و مجموعه هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان و … و فیلمهایی مانند شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

خانواده هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد. با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم.

مارال فرجاد

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت :اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد. مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

مارالِ فرجاد با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی خبرنگارِ مجله‌ی «گِلَمور» شد

‌«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت... تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تآتر و سینما و تلویزیون با خبرنگارِ مجله‌ی گِلَمور در مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ زنِ قوی سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزارِ حرفه‌اش هستند در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما بازگردد.

مارال فرجاد

مارال فرجاد و مهراب قاسمخانی دو بازیگر پر حاشیه این روزها در فضای مجازی هستند. عکسی که مهراب قاسمخانی از مارال فرجاد در کنار هم به اشتراک گذاشت شایعه ای از ازدواج این دو بر سر زبان ها انداخت . سفر مارال فرجاد با پیمان برادر مهراب قاسمخانی و همسرش به اسپانیا بیشتر به این شایعات دامن زد .

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر معروف ایرانی می‌باشد.

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

مارال فرجاد

پدرش جلیل فرجاد بازیگر شناخته شده تلویزیون و مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام مونا دارد که او نیز در عرصه بازیگری حضور دارد.

اصالتا این خانواده از سمت پدری به شهرستلن مرند آذربایجان شرقی بر میگردد.

سال 1364 وقتی تنها 3 سال داشت با حمایت پدر در مجموعه اخلاق در خانواده جلوی دوربین رفت سپس در در تئاتر چشم چشم دو ابرو اسماعیل شنگله بازی کرد.

اما بصورت جدی سال 1369 در 8 سالگی کنار پدرش در تئاتر «آن شب که تورو زندانی بود» به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

بصورت حرفه ای فعالیت سینمایی خود را از سال 1384 زمانی که 23 ساله بود با فیلم شام عروسی و در کنار بازیگرانی چون نیکی کریمی و امین حیایی آغاز کرد.

یکسال بعد در سال 1385 هم با سریال تاصبح (مستانه) وارد قاب تلویزیون شد.

در مورد درس و انتخاب رشته بابا اجازه تحصیل در هنر را به ما نداد و جوری رفتار کرد که ما فکر کردیم خودمان انتخاب کردم ، می گفت هنر آینده را تضمین نمی کند.

من اول لیسانس ریاضی گرفتم اما برای فوق لیسانس عکاسی را انتخاب کردم.

در کودکی پدرم همیشه به ما می گفت: اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.

همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود.

شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست ، کنارمان داشته باشیم.

مارال فرجاد

فیلم‌شناسی مارال فرجاد:

مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است

فیلم های سینمایی

- جاودانگی (۱۳۹۴)

- ربوده شده (۱۳۹۴)

- دوشیزه باران (۱۳۸۶)

- پسران آجری (۱۳۸۵)

- شام عروسی (۱۳۸۴)

فیلم های تلویزیونی

- کت جادویی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)

- روح مهربان (۱۳۸۴، امیر قویدل)

- تا صبح (۱۳۸۵)

- گلریزان (۱۳۸۵)

- عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)

- آدم‌های کوکی (۱۳۸۷)

- تله‌فیلم گنجشک و قناری (۱۳۹۰)

- خاتون (۱۳۹۳)

- رخصت (۱۳۹۳)

- همه بچه‌های ما

- دورهمی (۱۳۹۴)

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه