سردار آزمون | تو دلی

عکس عاشقانه ایی از سردار آزمون منتشر شد | سردار آزمون را نفوذ به دل را پیدا کرده است

ژوزه مورینیو، سرمربی باشگاه رم، تصویری صمیم را با سردار آزمون منتشر کرد.

عکس عاشقانه ایی از سردار آزمون منتشر شد | سردار آزمون را نفوذ به دل را پیدا کرده است
کدخبر : 21754
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سردار آزمون، مهاجم ترکمن و جوان ایرانی است که در پست مهاجم برای زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. او دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه است. سردار آزمون همچنین در لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر رسانده‌ است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست. اینک عاشقانه های سردار آزمون و مورینیو را مشهاده می کنید.

پس از برتری ۲-۱ رم مقابل ساسولو در هفته چهاردهم سری‌آ ایتالیا، ژوزه مورینیو وارد زمین شد، تک تک بازیکنان تیمش را در آغوش گرفت و به آنها تبریک گفت.

مورینیو بعد از بازی در اینستاگرام نیز تصاویری از خود در آغوش بازیکنان تیمش به اشتراک گذاشت. در این میان، تصویر سردار آزمون نیز دیده می‌شود.

سردار آزمون

ستاره ایرانی جالوروسی مقابل ساسولو از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت. او اکنون جلوتر از آندره‌آ بلوتی، مهاجم ذخیره مورد اعتماد مورینیو برای ورود به زمین است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ سردار آزمون به دلیل محدودیت های ناشی از فیرپلی مالی به اجبار از لیست اروپایی رم خط خورد اما در سری آ نیز او پس از گذشت ۱۲ هفته در ۷ بازی به مدت مجموعاً فقط ۷۳ دقیقه فرصت حضور در میدان را به دست آورده است. با توجه به ترافیک خط حمله رم و بازگشت تامی آبراهام از مصدومیت، سردار آزمون احتمالا در نیم فصل دوم هم فرصت زیادی برای بازی پیدا نخواهد کرد. بولونیا و تیاگو موتا به این مهاجم که ماه آینده ۲۹ ساله می شود، علاقه دارند. آنها آماده هستند پس از موافقت رم، با لورکوزن وارد مذاکره شوند تا سردار آزمون را برای نیم فصل دوم به صوت قرضی با بند خرید به ترکیب خود اضافه کنند.

شروع بد رم در این فصل سری آ و پیروز نشدن در 3 هفته ابتدایی، باعث شده بود آن‌ها با انگیزه‌های زیادی میزبان امپولی، تیم آخر جدول باشند. انگیزه‌هایی که حاصل آن یک برد عجیب، برای رمی‌ها بود. رم که در این مسابقه برای اولین بار با زوج دیبالا و لوکاکو وارد زمین شده بود، توانست با درخشش آن‌ها و نمایش خوب کریستانته، 7 بار دروازه حریفش را باز کند. سردار آزمون و آندره‌آ بلوتی، دو مهاجم ذخیره رم در این مسابقه بودند که نیمه دوم، به زمین رفتند. بلوتی دقیقه 64 جای دیبالا را گرفت و آزمون، دقیقه 84 جانشین لوکاکو شد. این مسابقه، اولین حضور آزمون در ترکیب رم بود.

سردار آزمون

سردار در دقایق کوتاه حضورش، فقط یک لمس توپ داشت و فرصتی برای درخشش پیدا نکرد. او اما امیدوار است این مسابقه، بتواند شروع روزهای خوبش با پیراهن رم باشد. آمادگی بالای دیگر مهاجمان رم، کار آزمون را سخت می‌کند. دیبالا در بازی با امپولی دو گل زد، لوکاکو یک بار دروازه حریف را باز کرد و بلوتی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود، توانست دو پاس گل بدهد. تامی آبراهام، دیگر مهاجم رم تا پایان نیم فصل اول غایب خواهد بود و آزمون باید تا آن زمان، بتواند جایگاه محکمی در ترکیب تیمش پیدا کند.

سعید عزت‌اللهی که پس از تمدید قرارداد به ترکیب وایله برگشته، در بازی با راندرز بازیکن ثابت تیمش بود. وایله در این مسابقه، 2-1 شکست خورد. میلاد محمدی هم پس از مدت‌ها، در بازی حساس با المپیاکوس جاشین احسان حاج‌صفی شد و در ترکیب اصلی آ.ا.ک به میدان رفت. محمدی با 11 بازپس‌گیری توپ، عملکرد بسیار خوبی برای آ.ا.ک داشت. این بازی در نهایت، با مساوی 1-1 به پایان رسید.

بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل و نیم در بایرلورکوزن سردار آزمون در تابستان اخیر از این تیم جدا شد. ستاره ایرانی مورد توجه چند باشگاه قرار داشت و حتی اخباری پیرامون بازگشت سردار به زنیت سن پترزبورگ وجود داشت اما نهایتاً مهاجم ایرانی در انتقالی جالب توجه و جذاب به رم پیوست تا بالاخره شاگرد ژوزه مورینیو شود.

با توجه به ترافیک بالای خط حمله رم و وجود بازیکنانی نظیر روملو لوکاکو آندره‌آ بلوتی و پائولو دیبالا کار برای حضور سردار آزمون در ترکیب رم دشوار بوده است. با این حال آزمون با توجه به توانایی‌های بالایش دقایقی فرصت بازی پیدا کرده و اتفاقا اخیرا توانست اولین گل خود را هم برای تیم مورینیو به ثمر برساند.

سردار فرم خوب خود را در بازی‌های ملی نیز تکرار کرد تا این یک خبر خوب برای مورینیو باشد و به این سرمربی پرتغالی ثابت کند که در صورت استفاده از این مهاجم ایرانی در ادامه فصل قطعاً او جواب اعتمادش را خواهد داد.

سردار آزمون

با این حال اینجا یک مسئله مهم مطرح است. به زودی تامی آبراهام نیز به شکل کامل از بند مصدومیت رهایی خواهد یافت و این موضوع کار سردار آزمون را برای حضور در ترکیب رم به مراتب دشوارتر خواهد کرد. موضوعی که باعث شده حالا رسانه‌های ایتالیایی از آن به عنوان یک دلیل برای جدایی احتمالی آزمون از جالوروسی در ژانویه یاد کنند.

در همین راستا آزمون مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته که یکی از آنها بولونیا است. تیمی که در این فصل نتایج درخشانی کسب کرده و در حال حاضر رتبه هشتم جدول سری آ را به خود اختصاص داده است. بولونیا اما در این فصل عملکرد خوبی در خط حمله نداشته و فقط ۱۳ گل به ثمر رسانده و به همین خاطر آنها قصد دارند در ژانویه برای به خدمت گرفتن سردار آزمون اقدام کنند

بر اساس ادعای رسانه‌های ایتالیایی تیاگو موتا، سرمربی بولونیا علاقه زیادی به سبک بازی سردار آزمون دارد و از مسئولان این باشگاه درخواست کرده که در ژانویه برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند اما باید دید که آیا خود این مهاجم ایرانی به جدایی از رم رضایت خواهد داد یا همچنان می‌خواهد در این تیم بجنگیدن ادامه دهد./خبر ورزشی

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه