علیرضا بیرانوند | سوژه رسانه

علیرضا بیرانوند در مدار گزارش های ورزشی | علیرضا بیرانوند سوژه جذاب این روز های فوتبال

علیرضا بیرانوند به عنوان ستاره زمین در دیدار تیم های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس انتخاب شد.

علیرضا بیرانوند در مدار گزارش های ورزشی | علیرضا بیرانوند سوژه جذاب این روز های فوتبال
کدخبر : 21241
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یکی از اظهارات جالب علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس درباره حاشیه مذاکره‌اش با استقلال به پسرش طاها برمی‌گشت. علیرضا بیرانوند در این باره فاش کرد: زمانی که بحث استقلال پیش آمد پسرم هر روز تماس می‌گرفت و تهدید کرد اگر استقلالی شوی، خودکشی می‌کنم! من گفتم بابا اختلاف خیلی است و او گفت ۷۰ یا ۸۰ میلیارد تومان دادند در پرسپولیس بمان و حتی این رقم را به ۲۰ میلیارد تومان رساند و...علیرضا بیرانوند نام اصلی وی محمدرضا بوده که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند که در پست دروازه‌بان بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس است.

حرف‌هایی که مربیان و بازیکنان در کنفرانس بعد از مسابقات می‌زنند کلیدهای بسیار مهمی است. چه رازها و قفل‌ها که با همین کلیدها باز نمی‌شود و چه آدرس‌ها که از مشکلات و اتفاقات پشت پرده نمی‌دهند!

به حرف‌های علیرضا بیرانوند بعد از توقف پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان نگاه کنید؛ «۱۸ بازیکن پرسپولیس سرما خورده‌اند و فکر کنم به این دلیل نتوانستیم خوب بازی کنیم. شرایط ما خیلی سخت شد و می‌توانستیم با برد این بازی شرایط را برای صعود بهتر کنیم. بااین برد شانس صعودمان به ۷۰ تا ۸۰ درصد می‌رسید ولی به هر حال شرایط خیلی سخت بود. از انتخابم به عنوان ستاره زمین خوشحال نیستم چراکه گلر پرسپولیس نباید بهترین بازیکن زمین بشود. موقعیت‌های خیلی خوبی راازدست دادیم و امیدوارم بازیهای بعدی جبران کنیم.»

اتفاق عجیب برای ستاره پرسپولیس

او به عنوان کاپیتان و ستاره تیم - که بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد - یک سری حرف‌های کلی زده که وظیفه جایگاه حقوقی او به عنوان بزرگتر است. اگر من و شما هم بودیم در حمایت از تیم باید این حرف را می‌زدیم. اما بیرانوند از جایگاه شخصی خود نیز صحبت کرده و البته که کلید حل بسیاری معماها را در یک جمله خود تقدیم ما کرد. آن جمله را تشخیص می‌دهید؟

علیرضا بیرانوند

یک روز در این فوتبال تیم ملی ما در کپنهاگ مقابل تیم قدرتمند دانمارک تساوی بدون گل گرفت. هادی طباطبایی آن روز درخشان بود و رسانه‌ها به او لقب شیر کپنهاگ دادند. در فوتبال وقتی یک تیم قوی‌تر مقابل یک تیم ضعیف‌تر قرار می‌گیرد بهترین فرصت در اختیار دروازه‌بان تیم ضعیف‌تر است تا با درخشش، نام خود را سر زبان‌ها بیندازد. همین علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با گرفتن پنالتی رونالدو مشهور شد. اما او کاملاً درست می‌گوید. نباید وقتی یک تیم قوی مثل پرسپولیس مقابل تیمی ضعیف‌تر مثل استقلال تاجیکستان قرار می‌گیرد، دروازه‌بان تیم پرسپولیس ستاره میدان باشد!

پرسپولیس چه به لحاظ سابقه و چه از نظر کارنامه و افتخارات گذشته، چه مهره‌های حال حاضرو چه به عنوان قهرمان ایران که استعداد و پتانسیل فوتبالش قابل مقایسه با تاجیکستان نیست، در جدول لیگ قهرمانان هم بعد از النصر تیم دوم است. پس با هر متر و معیاری پرسپولیس باید برنده این مسابقه می‌شد. پس اینکه دروازه‌بانش بهترین بازیکن زمین شود، اینکه به علیرضا بیرانوند به عنوان ستاره پرسپولیس در دوشنبه نگاه کنیم، به درستی یک افتخار نیست و خود بیرانوند هم به درستی به این نکته حساس اشاره می‌کند.

پرسپولیس باید چنین دیدارهایی را با اقتدار و با تفاضل گل بالا ببرد نه اینکه دروازه‌بانش با چند سیو درخشان مانع شکست تیم شود.

حرف‌هایی که مربیان و بازیکنان در کنفرانس بعد از مسابقات می‌زنند کلیدهای بسیار مهمی است. چه رازها و قفل‌ها که با همین کلیدها باز نمی‌شود و چه آدرس‌ها که از مشکلات و اتفاقات پشت پرده نمی‌دهند!

علیرضا بیرانوند پس از توقف دو بر دو این تیم مقابل صنعت نفت آبادان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: واقعا همه ناراحتیم. فکر می‌کنم نداشتن تمرکز باعث شد که بازی مساوی شود. این درس بزرگی برای ماست که یک تیم برای قهرمانی باید تا دقیقه آخر تمرکزش را حفظ کند. من به این بازی خوش‌بین نبودم چون حتی تیم صنعت نفت با وجود ده‌نفره بودن روی ضد حملات ما را اذیت کرد.

علیرضا بیرانوند

او درباره گل دوم پرسپولیس گفت: خدا را شکر حداقل کمک‌داور پرچم زد و گل را قبول کرد. تا جایی که من دیدم، توپ رد شده بود. دم کمک‌داور گرم که این گل را گرفت. ما الان زیر فشاریم و همه تیم‌ها به ما اعتراض می‌کنند. متاسفانه بی‌احترامی‌ها زیاد شده و بازیکنان به یکدیگر بی‌احترامی می‌کنند. من یک‌چیزی به همه کسانی که علیه بازیکنان پرسپولیس صحبت می‌کنند، بگویم؛

اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند، هیچ‌کس با شما قرارداد میلیاردی نمی‌بست؛ چرا که ما آن‌قدر قوی شده‌ایم و آن‌قدر قهرمانی به دست آورده‌ایم که هر باشگاهی به بازیکنی که ۲میلیارد ارزش دارد، ۳۰میلیارد پول بدهد. همه این پول‌ها به خاطر بازیکنان پرسپولیس است؛ چرا که باشگاه‌های دیگر می‌خواهند جلوی پرسپولیس را بگیرند. امروز دیدم که چند بازیکن علیه ما صحبت کردند.

دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر جواد نکونام در پاسخ به اظهارات گذشته یحیی گل‌محمدی که گفت گل‌محمدی در حدی نیست که راجع به او صحبت کند، تصریح کرد: من نمی‌توانم وارد صحبت آقای نکونام شوم. هر دو مربی جایگاه خاص خود را دارند. آقایحیی هم سال‌های سال ملی‌پوش بوده و باید به او احترام گذاشت. باید به سن و تجربه او احترام بگذاریم، چه بازیکنان و چه مربیان حریف. من می‌گویم که اگر قرارداد ۳۰میلیاردی بستی و ۲میلیارد از آن کم کردی، فکر نکن که قراردادت را کم کرده‌ای. به هر حال شما اول فصل به خاطر پول‌های پارسالتان اعتصاب کرده بودید و وقتی پولتان را گرفتید، حاضر به کم‌کردن قراردادتان شدید. تا جایی که من می‌دانم این اتفاق افتاده است. از کجا مشخص است که این دو میلیارد را از جای دیگر به آن‌ها نداده باشند؟

بیرانوند ادامه داد: پرسپولیس یک تیمی است که در هفت سال اخیر ۶ قهرمانی آورده و دو فینال آسیا رفته است. تمام بازیکنان به خودشان اجازه صحبت راجع به پرسپولیس را ندهند./صدآنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه